Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te ETTE SAA TEHDÄ avioliitossa?

Alpe
04.03.2022 |

Eli rehellisesti asioita mitä ette saa tehdä, tai mitä toinen ei hyväksy ollenkaan teidän suhteessa?

Meillä
-tupakointi
-alkoholin juominen
-jatkuvasti ystävien kanssa oleminen
-tietty pettäminen
-ravintolassa käyminen jatkuvasti

Kommentit (236)

Vierailija
221/236 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en saa pettää, mies saa, koska on kuulemma aikuinen joka tietää mitä tekee🤣

Mä en saa juoda alkoholia, mies saa koska on alkoaddikti.

Mä en saa käydä baareissa, tanssia muiden miesten kanssa, mutta mies saa flirttailla ja työreissuillaan tanssia muiden muijien kanssa ja tehdö mitä haluaa.

No, eipä ole enää kauaa mieheni, tulee yllätymään tosi rankasti.

Lähtee alta talo, perhe, yritys, sukulaiset…

Vierailija
222/236 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan listahan on juuri se mistä luovutaan kun ruvetaan vakavaan suhteeseen, aika monihan tuon sinkkuuden jo ihan tietoisesti valitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/236 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tossa alotuksessa tarkottaa toi "tietty pettäminen"?

Vierailija
224/236 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa seksiä, koska naimisissa pihtarimiehen kanssa.

Sama täällä.

Vierailija
225/236 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma kirjoitinko jo joskus aiemminkin, mutta:

-en mielellään saa syödä purkkaa miehen lähellä

-en saa aloittaa romanttista suhdetta muihin (seksi kiikun kaakun)

-en saa katsoa häntä ”väärin päin” eli niin että naama on ylösalaisin hänestä nähden

Mieheni ei saa:

-aivastaa holtittomasti (pitäisi aivastaa esim. hihaan)

-puhua minulle liian epäkiinnostavia juttuja

-kysyä minulta epäkiinnostavia juttuja (esim. tuttavien asiat, jos niissä ei ole mitään kiinnostavaa näkökulmaa)

-rampata kotona ympäriinsä, jos olen juuri nukahtanut tai nukahtamassa

-pitää kännykässä ääniä päällä ilman erityistä syytä

Sitten on asioita, joita ei kumpikaan saa esim. olla väkivaltainen tai uhkapeluri. Niitä emme tekisi muutenkaan, joten ”rajoitukset” niistä eivät vaikuta elämään mitenkään.

Voin kertoa, että sallivassa suhteessa elämä on ihanaa ja hyvin nätisti kohtelemme toisiamme joka tilanteessa <3 Esim matkat ja menot ilman toista eivät tuota mitään ongelmia.

Olen surullinen, että niin moni on joutunut todellakin hellan ja nyrkin väliin. Toivon, että saatte lähdettyä pois noista ikävistä tilanteista.

Vierailija
226/236 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätön aloitus....meillä ei ainakaan kukaan kiellä ketään mitään tekemästä. 

Se ettei toista luokkaavaa eikä mitään pahaa tee toiselle, perustuu täysin vapaaehtoisuuteen, haluun olla toiselle hyvä.

Ei mihinkään kieltoihin, vaan täysin vapaaehtoisesti olemme toisillemme niin hyviä kuin on mahdollista, jo yli 40 vuoden ajan.

227/236 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan avioliittoihin teille kaikille, vaikealta vaikuttaa teidän elämät.

Vierailija
228/236 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki alistetut naiset jotka ei uskalla lähteä tai hakea apua. Sosiaalipuolen ammattilaisten silmissä juuri tuo masennus yms. Ovat niitä merkkejä tästä alistamisesta. Voi kuule miten me haistetaan nää narsistimiehet ja toki naisetkin jo kaukaa. Kuinka ei pokka meinaa pitää kun he itseään ylistää tapaamisissa yäk. Kyllä ammattilaisten sen tilanteen ymmärtää, kokemus ha koulutus tähän valmistaa. Hakekaa apua!

Vierailija
229/236 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskossa. En ole uskossa, mutta nyt hiljaa rukoilen ja toivon, että edes osa näistä kertomuksista olisi vain joidenkin kyllästyneiden jonnejen provoja.

Taidan toivoa turhaan 😭

Vierailija
230/236 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastaa seksiä, koska naimisissa pihtarimiehen kanssa.

Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?

Minun on ainakin vaikea uskoa tätä. Erosin pitkästä liitosta jossa mies ei halunnut minua. Tämän jälkeiset kumppanit ovat kaikki kehuneet minua ja olen ihan samanlainen kuin ennenkin.

Vierailija
231/236 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole mitään kieltoja. Itsestään selvää, ettei kumppania petetä.

Vierailija
232/236 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoa

Vierailija
233/236 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En saa pitää omia henkkareita mukanani, ne on kotona lukitussa kaapissa, ettei mene hukkaan. En saa itse käydä ostamassa omia lääkkeitäni, puoliso haluaa käydä apteekissa ja hoitaa myös kaikki muutkin asiat, nykyään ei tykkää, että hoidan edes lasten asiat yksin, koska ollaan naimisissa niin kaikki pitää ja kuuluu hoitaa yhdessä. Vieraissakäynti kummankin puolelta on ehdoton ei tietty.

Miehen sääntökirjassa kai kuitenkin hän itse saa käydä vieraissa, vaikka muuta väittää.

Pelkään, että pettää, en vain saisi sitä koskaan tietää, koska en käy missään, enkä liiku mihinkään ja etenkään ilman häntä

Olet kyllä käsittämättömän säälittävä ihminen.

Kirsikkana kakun päällä, sinä vielä pelkäät, että läpipaska kumppanisi pettää sinua. Hyi vttu, millaisia luusereita täällä on..

Vierailija
234/236 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä provojen täyteistä p.askaa lähes koko ketju. Oikein täytyy ihmetellä että ihmisillä ylipäätään voi edes olla parisuhteita tässä määrin kun jutut ja ajatukset parisuhteesta on tätä tasoa.

Vierailija
235/236 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panna muita. Olen kyllä luvannut kuvata kaikki panot ja analysoida joka aktin jos semmoiseen hairahdun.

Vierailija
236/236 |
11.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa uhkailla toista puukolla.

Ei saa sylkeä toisen päälle.

Ei saa sytyttää toisen tavaroita tuleen tai sotkea niitä ulosteella.

--

Mutta saa tehtailla toisesta aiheettomia rikosilmoituksia.

Saa tärvellä toisen työasiat vaikkapa sabotoimalla jatkuvasti toisen työelämää kaikin mahdollisin tavoin.

Saa sotkea itse itsensä ulosteella.

--

Noin ne rajat menee. Toisaalta, turhaan mä näitä edes kerroin, koska nämähän on sanomattakin selvää, itsestäänselviä juttuja.

t. Onnellisesti eronnut ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä