Mitä te ETTE SAA TEHDÄ avioliitossa?
Eli rehellisesti asioita mitä ette saa tehdä, tai mitä toinen ei hyväksy ollenkaan teidän suhteessa?
Meillä
-tupakointi
-alkoholin juominen
-jatkuvasti ystävien kanssa oleminen
-tietty pettäminen
-ravintolassa käyminen jatkuvasti
Kommentit (236)
En saa ostaa uutta dödöä ennen, kuin mieheni ostaa ja hänellä kestää se aina liki puoli vuotta
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö ihmiset, että toisen ihmisen menojen jne kontrollointi on henkistä väkivaltaa?
Nämä ovat myös oikeasti vaarallisia merkkejä tulevaisuutta ajatellen. Lähisuhde-ja perhesurmien suurimpia ennakoivia hälytysmerkkejä ovat sairaalloinen mustasukkainen käytös, sekä kontrollointi.
Teidän tai mahdollisten lapsien henki voi oikeasti olla vaarassa tuollaisissa suhteissa. Vaikka fyysistä väkivaltaa ei olisikaan esiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-mies ei hyväksynyt, että kun syödään niin kyynerpäät on pöydällä
Mikä on kyynerpää?
Tarkoitin kyynärpää, mulla ilmeisesti lukihäiriö tmv
Oli kyll ihan mahdoton päätellä mitä tarkoitit😉.
Mutta ihmettelen vaan millaisissa suhteissa ihmiset "elää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kyynerpää?
Mutta ihmettelen vaan millaisissa suhteissa ihmiset "elää".
Minäkin ihmettelen sitä millaisia juttuja porukka uskoo täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö ihmiset, että toisen ihmisen menojen jne kontrollointi on henkistä väkivaltaa?
Nämä ovat myös oikeasti vaarallisia merkkejä tulevaisuutta ajatellen. Lähisuhde-ja perhesurmien suurimpia ennakoivia hälytysmerkkejä ovat sairaalloinen mustasukkainen käytös, sekä kontrollointi.
Teidän tai mahdollisten lapsien henki voi oikeasti olla vaarassa tuollaisissa suhteissa. Vaikka fyysistä väkivaltaa ei olisikaan esiintynyt.
Mies on joskus heittänyt minua teepaketilla ja jollain muulla kevyellä. En osaa enää vetää rajoja ja jos laitan vastaan, niin lapset kärsii riidoista, joten mielen kaiken ja yritän elää suututtamatta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa seksiä, koska naimisissa pihtarimiehen kanssa.
Ei kai sun mies kiellä sua harrastamasta seksiä yksin? Mullakin on "pihtarimies", muttei se seksiä ole kieltänyt.
Ei sentään. Se olisi kyllä välittömän eron paikka. Voi kyllä olla, että tulee ero eteen tälläkin menolla. Se seksin pihtaus on osa tätä puutostautia, mutta kun siihen sisältyy sellainen läheisyyden puute myös. Mies laiskistuu ja pulskistuu, ja makaa röhnöttää sohvalla. Siihen on turha yrittää mennä halailemaan.
En saa olla miesten kanssa puheissa
En saa valittaa turhasta, vaikka minulla on paha olla, mutta valitan välillä silti. Miehen mielestä kaikki on hyvin
En saa katsella mitä naapurit touhuaa, en saa tervehtiä ihmisiä
En ”saisi olla kännykällä liikaa” mutta olen silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastaa seksiä, koska naimisissa pihtarimiehen kanssa.
Vinkki naisille: hyvää seksiä haluaa aina. Miksihän miehet eivät halua sitä seksiä, mitä teillä on tarjolla?
Seksi ei ole jokin tuote, joka asetetaan tarjolle. Ei ainakaan itselleni.
Haluttomuuden syitä voi olla paljon sellaisia, jotka eivät liity minuun. Sitten on myös ne syyt, jotka ovat keskinäisen suhteen laadussa. Jos ei kohdata henkisesti, useimmiten seksi hyytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kyynerpää?
Mutta ihmettelen vaan millaisissa suhteissa ihmiset "elää".Minäkin ihmettelen sitä millaisia juttuja porukka uskoo täällä
Ei, halutaan uskovan. Parisuhteiden mitätöinti vol XXX.
En jaksa lukea koko ketjua läpi, joten en tiedä onko tämä tullut jo esiin:
Avioliitossa en saa myydä perheen yhteisenä kotina käytettävää asuntoa ilman aviopuolison suostumusta, vaikka omistaisin asunnosta 100%. (Ja tämä on siis ihan juridinen juttu, ei mikään sovittu asia.)
Muiden kanssa ei saa sekstailla, muuten täysin vapaa tekemään mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin pitkä ”kielto-lista” etten edes muista tai välttämättä edes tiedä kaikkea. Ukko suuttuu aivan kaikesta ja raivostuu ja pelkään aina sitä, joten yritän tehdä aina niin ettei tiedä tai toimin oikein, en jaksa riitoja
Siis mitä helkkaria, tämähän on vankilatuomiota rankempaa, mutta vapaaehtoisesti. En voi käsittää. Ainakaan rakkaudesta ei voida tässä yhteydessä puhua.
En saa käyttää whatsappia, katsoa telkkarista mitä haluan, enkä koskaan pitää kaukosäätimiä itselläni
En saa olla vaan, mun pitää tehdä kokoajan kotona jotain. En saa käydä töissä, koska lapset pieniä. En saa käydä ulkona syömässä tai juomassa, koska en tienaa työssä käymällä. En saa tehdä mitään ruokaa kysymättä, että käykö se miehelleni. En saa leikata hiuksia lyhyeksi tai värjätä. En saa kyläillä liian usein. En saa olla väsynyt, koska en käy töissä. En jaksa enää tätä. Mies ei pidä myöskään ehkäisystä, vaikkei kuuluta mihinkään sellaiseen uskontoonkaan.
Mä olen kieltänyt myös masturboinnin ja nyt en saa sitten itsekään sitä tehdä. Mies ei hyväksy, että valvon myöhään, pitää mennä samaan aikaan nukkumaan, vaikkei väsytä. En saa myöskään ’tehdä’ mitään mitä hän ei tee. Joten en enää harrasta, käy kylässä, opiskele, ole tekemisissä sukulaisten kanssa, ole liian iloinen ja nauravainen, ole facessa tai instassa