Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä?? (Maisa Torpan uusin kuva)

Vierailija
31.07.2015 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015073120115406_vi.shtml

Eikös Maisa ole noin 22 vuotias... Miten ihmeessä noin nuori tyttö saa naamansa ihon noin vanhaksi ja huonokuntoseksi...????? aurinko, tupakka, alko, valvominen, kemikaalit????  Siis loksahti ihan suu auki kun näin ton kuvan!!

Itse olen 27v, ja ihossani ei ole vielä selviä juonteita. Pidän tärkeänä itseni huoltamista, ja se onneksi kannattaa! Tulin todella onnelliseksi!!! :)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa ei ole22v, syntynyt 1991.

Vierailija
22/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat järkyttyneitä kun selvisi millaiselta maisa näyttää ILMAN meikkiä. Niin, kaikki miehet kun luulivat että maisa näyttää luonnostaan siltä mitä jakaa somessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko nuo maksaläikkiä vai ihan vaan finnejä naamassa. On jossain kertonut kärsineensä ainesta. Niistähän tulee epätasaisen värinen iho, näyttää enemmän mun mielestä siltä.

Vierailija
24/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:26"]

Tosi ilkeitä kommentteja iltalehdessä. Maisa vaikuttaa kivalta tytöltä eikä ansaitse tuollaista kuraa niskaansa. Nätti on sekä meikin kanssa että ilman.

[/quote]

Missä se ilman meikkiä -kuva on? Näin vain kuvat jossa toisessa meikkiä, ja toisessa vielä paljon enemmän meikkiä. Ekassa tekoripset, kulmat maalattu ja silmämeikkiä.

Vierailija
25/25 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 21:59"]En tiedä onko nuo maksaläikkiä vai ihan vaan finnejä naamassa. On jossain kertonut kärsineensä ainesta. Niistähän tulee epätasaisen värinen iho, näyttää enemmän mun mielestä siltä.
[/quote] Siis kärsineensä aknesta.