olen erittäin huolissani suomalaisnaisten ulkonäöstä
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:29"]
Aika mielenkiintoista kuultavaa, tahtoisin mielelläni tietää enemmän sillä tämä eroaa niin vahvasti omista huolenaiheistani (ympäristö, ruoan puhtaus, maailman lapset, eläinrääkkäys, ihmisoikeuksien polkeminen, taloudellinen eriarvoisuus). Mikä siinä ulkonäössä tarkalleen ottaen huolestuttaa? Mitä asialle pitäisi sinusta tehdä? Oletko sinä toiminut jotenkin parantaaksesi maailman tilannetta tämän ongelman osalta?
[/quote]
Se juoksee hädissään mittanauhan kanssa mittaamassa naisten jalkoja, kantaa kassia missä on korkokenkiä mitä voi tarvittaessa antaa. Toinen kassi on sitten saalaateille mitä voi muun mittailun ja punnitsemisen, tottakai ap:lla on myös vaaka mukana, jälkeen jakaa jos paino ei kelpaa. Puuteria ap käy sutimassa meikittömille ja laittamassa huulipunaa. Öisin pyörii sängyssään miettien miten pelastaa meidät naiset omalta ulkonäöltämme.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:02"]
Oon nainen ja oon oikeestaan samaa mieltä ap:n kanssa. Esimerkiksi jos vertaa Etelä-Eurooppalaisiin naisiin, niin he pukeutuvat ja meikkaavat yms aivan toisella tavalla kuin suomalaiset. Mielestäni he ovat yleisesti kauniimpia kuin suomalaiset naiset :D
[/quote]
Riittää kun menee Viroon. Pitkäsääriset rotunaiset täyttävät katukuvan.
Kotosuomessa persjalkaiset työhevoset täyttävät katukuvan.
[/quote]
Kysyin kerran yhdeltä Virolais mieheltä että miksi tuli Suomeen vastaus oli että kun täällä on kauniita naisia.. Hämmästelin hetken koska monet Suomalaiset taas sanovat Virolaisten olevan kauniimpia... Kauneus on katsojan silmässä.. :)