Tämänpäivän sisustuselementit, joille nauretaan tulevaisuudessa
Kommentit (19)
Tähdet ja seinätarrat "home sweet home" & "live love laugh" yms.
Minulle ei tule mieleen, mille menneisyyden sisustuselementille naurettaisiin juuri nyt. Oranssit mäntyseinät ja -katot tietysti ovat aika huomiotaherättävän erilaisia nykysuuntauksiin verrattuna, mutta ei niillekään kukaan taida nauraa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:13"]Minulle ei tule mieleen, mille menneisyyden sisustuselementille naurettaisiin juuri nyt. Oranssit mäntyseinät ja -katot tietysti ovat aika huomiotaherättävän erilaisia nykysuuntauksiin verrattuna, mutta ei niillekään kukaan taida nauraa.
[/quote]
Todellakin nauraa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 15:13"]Minulle ei tule mieleen, mille menneisyyden sisustuselementille naurettaisiin juuri nyt. Oranssit mäntyseinät ja -katot tietysti ovat aika huomiotaherättävän erilaisia nykysuuntauksiin verrattuna, mutta ei niillekään kukaan taida nauraa. [/quote] Todellakin nauraa.
[/quote]
Jos ei naura niin ainakin kauhistelee. Asunto, jossa noita on, menee kaupaksi vain halvalla hinnalla.
Kuormalavoista väkerretyt "huonekalut"
Mä en usko että vaalea sisustus on katoamassa mihinkään.
Tähdet ja imelät tekstit seinillä, astioissa, säilytyslaatikoissa jne. Ehdottomasti. Tyylitajuinen nauraa niille jo nyt, on nauranut jo hyvän aikaa.
Juuh varmaan tuo keltainen on tulevaisuudessa oksettava ja muutenkin nykyajan talojen pökkelömallit. :D
http://m.etuovi.com/kohde/b42947/kuvat?searchId=8&index=13&store=true
Taatusti tämä ylivalkoisuus yhdistettynä harmaaseen, siihen vähän yhdistettynä sweet home tekstejä ja tähtikuvioita. Ne ovat yhtä leimallisia tälle ajalle kuin oranssi ja myrkynvihreä 70-luvulla ja jotkut kauheat jättiviuhkat ja palapeilit 80-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 16:03"]
Kuormalavoista väkerretyt "huonekalut"
[/quote]
Me työmiehet, jotka tehtaalla siirtelemme noita kuormalavoja trukilla edestakaisin, nauramme niille paskaisesti jo nyt :D Malliesimerkki "akkojen kotkotuksista".
Mun tekee nyt mieli heti mennä ostamaan noita kiellettyjä sisustustyynyjä ja säilytyslootia joissa on englanninkielistä tekstiä. Jos niille on naurettu jo pitkään, niin eihän ne nyt nauravat ole mitään edelläkävijöitä vaan valtavirtaa. Ja mikään ei ole ihastuttavampaa kuin toimia keskinkertaista valtavirtaa vastaan.
Mariskoolit, kynttilät ja sisustuslyhdyt, marimekkoverhot, aaltovaasit, tyynymassat, harmaat seinät, suomalaiset muovi"design"valaisimet ja lauta"desing"sisustuslaatikot.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:49"]
Kaiken vanhan poisrepiminen.
[/quote]Tälle luultavasti itketään eikä naureta :(
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 14:38"]- ylivalkoisuus, kliinisyys
- tekstitapetit
[/quote]
Olen elänyt ja asunut valkoisissa kodeissa jo 70-luvun lopulta lähtien, joten en menisi sanomaan ihan trendijutuksi. Pidän nyt samanlaisesta kuin lapsuudenkodeissani oli.
N50
Musta keittiö, ja siellä teurastuspöydän näköinen metallinen saareke.
Te työmiehet menette sitten himoihinne, jotka on kalustettu Masku lastulevy huonekaluilla, muhkealla TV-tuolilla ja jätti telkkarilla. ouh jeah.
Saunat pikku kerrostaloasunnoissa.