olen erittäin huolissani suomalaisnaisten ulkonäöstä
Kommentit (22)
No voi että. Saatko huoleltasi nukuttua? Ja syötyä?
Eikö Suomalaiset oo antanu ku noi ketuttaa?
:D keksikää nyt uusia provoilun aiheita!
Kannattaisko hankkia rauhoittavat ahdistukseen, niin ei tarvitse arjen järkkyä muhertimalla muiden ihmisten ulkonäköä?
Oon nainen ja oon oikeestaan samaa mieltä ap:n kanssa. Esimerkiksi jos vertaa Etelä-Eurooppalaisiin naisiin, niin he pukeutuvat ja meikkaavat yms aivan toisella tavalla kuin suomalaiset. Mielestäni he ovat yleisesti kauniimpia kuin suomalaiset naiset :D
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 19:02"]
Oon nainen ja oon oikeestaan samaa mieltä ap:n kanssa. Esimerkiksi jos vertaa Etelä-Eurooppalaisiin naisiin, niin he pukeutuvat ja meikkaavat yms aivan toisella tavalla kuin suomalaiset. Mielestäni he ovat yleisesti kauniimpia kuin suomalaiset naiset :D
[/quote]
Öh, toinen asia on sitten, että miksi asiasta pitäisi olla "erittäin huolissaan"? Sori kun en meikkaa enempää :(
IhQ JeeZ go BRO!???!?!¿¡¡¡¿¡¡ Wee Aare S0 proud of U! :3:3
ei kiinnosta
No jos ei sen suurempia huolia ole niin hyvä:)
Minä olen huolissani lisääntyneestä keskittymisestä pinnallisiin asioihin esim. ulkonäköön, tavaroihin, rahaan. Erityisen huolestunut olen lisääntyneestä ilkeilystä, arvostelusta, kärjistämisestä ja siitä, etteivät ihmiset edes yritä ymmärtää toisiaan. Ja aivan todella huolestunut olen siitä, mitä me ihmiset olemme toistemme lisäksi tekemässä myös asuinympäristöllemme.
Mutta joo. Kaikki sympatiat ap:lle, varmasti rankkaa murehtia tuosta, toivottavasti saat nukuttua ja syötyä huoleltasi.
En tiedä ulkonäöstä, mutta itse en ainakaan pysty sitoutumaan.
Vieroksun ja halveksun ihmisiä, jotka käyttävät tunteitaan rationaalisuuden sijaan. Lähes jokainen ihminen, joka niin tekee on nainen.
[/quote]
Riittää kun menee Viroon. Pitkäsääriset rotunaiset täyttävät katukuvan.
Kotosuomessa persjalkaiset työhevoset täyttävät katukuvan.
:D Toivottavasti tästä ketjusta tulee hauskempi kuin aiemmin, ainakin tää vanha tunteet vs. järki juttu vaikuttaa lupaavalta.
vähän väsynyt aloitus tämä jo.. koita nyt vähän ryhdistäytyä!
[/quote]
Juu meikkaahan ne... :D Mut kysynpähän vaan että onko meikki / meikkaus nykyään sitä oikeaa kauneutta? :)
Aika mielenkiintoista kuultavaa, tahtoisin mielelläni tietää enemmän sillä tämä eroaa niin vahvasti omista huolenaiheistani (ympäristö, ruoan puhtaus, maailman lapset, eläinrääkkäys, ihmisoikeuksien polkeminen, taloudellinen eriarvoisuus). Mikä siinä ulkonäössä tarkalleen ottaen huolestuttaa? Mitä asialle pitäisi sinusta tehdä? Oletko sinä toiminut jotenkin parantaaksesi maailman tilannetta tämän ongelman osalta?
kokemuksesi muista maista lienee yksinomaan telkkarista