Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

If korvaa sittenkin, lahjoitusrahoilla hautakivi?!

Vierailija
31.07.2015 |

Ja päätös vuoti facebookiin ennen kuin perhe itse tiesi? Joopajoo.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:30"]

Aika hulppea hautakivi saa olla :D Kenties Juseliuksen mausoleumi saa kilpailijan?

[/quote]

Ai sä tiiät keräyssumman, paljon se on?!

[/quote]

Moni osaa varmasti päätellä että kerätty summa on iso. Varmasti kymmeniä tuhansia euroja. 

[/quote]

Siis päätellä, millä perusteilla sä päädyit tuohon summaan? Aika hienoa, että omia päätelmiä voi esittää varmana tietona!

Vierailija
22/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:38"]

Mun käy niin sääliksi kaikkia, jotka hyväsydämisyyttään ovat lahjoittaneet perheelle hyvässä uskossa. En osaa edes kuvitella, miten pahalta heistä tuntuu, kun koko homma paljastuu kusetukseksi.

[/quote]

Ai sä tiedät jo, että se on kusetusta? Kerro, mistä tiedät? Oletko töissä IFissä mahdollisesti eikä teillä ole tuollaista keissiä vai...? Mites toi iltapäivälehden toimittaja sai tietoa, että IF sitten maksaa ne korvaukset, jos perheen vauva ei kuollutkaan eikä Jenni ollut edes raskaana. Oliko ne oikeasti edes Turkissa ikinä? Tai ulkomailla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:47"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:33"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:30"]

Aika hulppea hautakivi saa olla :D Kenties Juseliuksen mausoleumi saa kilpailijan?

[/quote]

Ai sä tiiät keräyssumman, paljon se on?!

[/quote]

Moni osaa varmasti päätellä että kerätty summa on iso. Varmasti kymmeniä tuhansia euroja. 

[/quote]

Siis päätellä, millä perusteilla sä päädyit tuohon summaan? Aika hienoa, että omia päätelmiä voi esittää varmana tietona!

[/quote]

No voisikohan äidin omista sanoista päätellä jotain?

Inkisen tilinumerot ovat kuitenkin liikkuneet nyt internetissä vailla pyyntöä rahan antamisesta. Facebookissa ihmiset ovat kommentoineet tilinumeroiden yhteyteen maksaneensa Jennille ”velkansa” tai ”rästimaksunsa”.

– On uskomatonta, kuinka paljon ihmiset ovat halunneet auttaa ja paljonko tarinamme on saanut julkisuutta, Inkinen kertoo.

Romahti, kun rahankeräyslupa evättiin

Inkisen mukaan ihmiset ovat ilmaisseen haluavansa auttaa enemmänkin. Inkinen epäilee, että auttajia olisi myös enemmän, jos keräyksen tekeminen olisi helpompaa.

Vierailija
24/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:42"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:39"]

Mun käy niin sääliksi kaikkia, jotka hyväsydämisyyttään ovat lahjoittaneet perheelle hyvässä uskossa. En osaa edes kuvitella, miten pahalta heistä tuntuu, kun koko homma paljastuu kusetukseksi.

[/quote]

Ja varmaan moni oli vanha ihminen, joka vähistään antoi. Tämä tekee hallaa hyväntekeväisyydelle ja pahasti.

[/quote]

Mutku kato me ollaan niitä syrämmettömiä ja kateellisia. Niih.

[/quote] en voi olla kateellinen kun lapsi kuolee ja jos vakuutusyhtiö katsoo että on korvauksen piiriin kuuluva niin se on ok.

Vierailija
25/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loksahti myös suu auki, kun luin uutisen. "Lahjoitetuilla rahoilla saamme pienelle Säteelle kauniin hautakiven"... Mitä ihmettä, siis oikeasti?

Vierailija
26/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:47"]

[/quote]

Niinpä, kuka tämän jälkeen enää uskaltaa luottaa mihinkään netissä kirjoitettuun tarinaan missä tarvittaisiin rahallista apua?! Ihmiset varmasti mielellään auttavat jos voivat, mutta tälläiset tapaukset eivät ainakaan edistä ihmisten halua auttaa tuntemattomia

[/quote]

Siis oliks tää vain tarinaa? Missä on siitä enemmän?

Vierailija
27/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:50"]

[/quote]

Ai sä tiedät jo, että se on kusetusta? Kerro, mistä tiedät? Oletko töissä IFissä mahdollisesti eikä teillä ole tuollaista keissiä vai...? Mites toi iltapäivälehden toimittaja sai tietoa, että IF sitten maksaa ne korvaukset, jos perheen vauva ei kuollutkaan eikä Jenni ollut edes raskaana. Oliko ne oikeasti edes Turkissa ikinä? Tai ulkomailla?

[/quote]  on olemassa ihminen Jenni Ii niin ei kai hän nyt sentään niin pissitä että oli raskaana ja vauva kuoli Suomessa. Uskon että oli raskaana ja tehtiin sektio ja vauva eli 38 pvää ja kuoli. Velkaa on n 50 000 ambulanssilento ja jotain turkin sairaalaan. Tämä hässäkkä syntyi kun ei ollut luettu TARKKAAN jos ollenkaan vakuutusehtoja ja silloin varsinkin täytyy olla oikein tarkka kun on raskaana. Itse en olisi uskaltanut lähteä ulkomaille kun olin raskaana. Pidin niin tärkeänä raskautta kun vihdoin viimein tärppäsi. Luojalle kiitos ja naistenklinikalle.

Vierailija
29/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Tapahtunut oli perheen oma vika eivätkä he olleet lukeneet vakuutusehtoja, sillä raskaus ei ole sairaus ja vasta vk29 alkaen aletaan korvata. Tuo olisi pitänyt tietää ennen matkalle lähtöä.

Pitäisikö tässä itsekin alkaa soitella iltapäivälehtiin, kun vakuutusyhtiö ei korvaa sitä ja tätä? Ehkä alkaisivat korvata jotain vakuutuspiiriin kuulumatontakin, jos sitä aletaan itkeä sosiaalisessa mediassa...

Vierailija
30/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:30"]Hautakivet ei maksa halvimmillaan kuin jotain pari tonnia.
[/quote]
Virosta saa parilla sadalla, pitäisikö alkaa välittämään niitä täältä.

Vierailija
31/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:50"]

[/quote]

[/quote]  on olemassa ihminen Jenni Ii niin ei kai hän nyt sentään niin pissitä että oli raskaana ja vauva kuoli Suomessa. Uskon että oli raskaana ja tehtiin sektio ja vauva eli 38 pvää ja kuoli. Velkaa on n 50 000 ambulanssilento ja jotain turkin sairaalaan. Tämä hässäkkä syntyi kun ei ollut luettu TARKKAAN jos ollenkaan vakuutusehtoja ja silloin varsinkin täytyy olla oikein tarkka kun on raskaana. Itse en olisi uskaltanut lähteä ulkomaille kun olin raskaana. Pidin niin tärkeänä raskautta kun vihdoin viimein tärppäsi. Luojalle kiitos ja naistenklinikalle.

[/quote]

Niin mutta kun palstalla puhutaan kusetuksesta, ettei juttu ollutkaan totta. Olihan se totta, itsekin juuri todistit. Niin miksi väitetään, että ei ollut? 

Siihen en ota kantaa, millaisin perustein toisille voi lahjoittaa rahaa niin että heitä ei voi tai voi syyttää huijareiksi.

Vierailija
32/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:30"]Mikä tämä juttu on? Eilen Marika ilmoittanut sivullaan että vielä 28 380euroa kerättävänä
[/quote] kun oli tiedossa, että vakuutus korvaa, tämä menee hautakiveen

Vierailija
33/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:35"]Ja taas suomalaisten oikeustajua koetellaan ja ihmetellään miksi maa menee tähän jamaan.
[/quote] aatella, vähäväraiset ihmiset maksaa hyvätuloisen perheen hautakiven

Vierailija
34/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 18:38"]

[/quote]

Ja varmaan moni oli vanha ihminen, joka vähistään antoi. Tämä tekee hallaa hyväntekeväisyydelle ja pahasti.
[/quote] Voidaan nauraa paskaisesti, että läpi meni ja kääriä massit MEIDÄN taskuihin

Vierailija
35/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli perheellä olisi puhtaat jauhot pussissa he palauttaisivat saamansa rahat heti kun kuulivat vakuutusyhtiön uudesta päätöksestä. Hautakiven ostaminen toisten piikkiin on TODELLA törkeää. Yhden lapseni olen minäkin joutunut hautaamaan ja väitän ettei siinä mielentilassa juuri hautakiven hintaa mietitä. Jos on varaa etelänmatkaan on varaa edulliseen kiveenkin.

Vierailija
36/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:10"]

Mikäli perheellä olisi puhtaat jauhot pussissa he palauttaisivat saamansa rahat heti kun kuulivat vakuutusyhtiön uudesta päätöksestä. Hautakiven ostaminen toisten piikkiin on TODELLA törkeää. Yhden lapseni olen minäkin joutunut hautaamaan ja väitän ettei siinä mielentilassa juuri hautakiven hintaa mietitä. Jos on varaa etelänmatkaan on varaa edulliseen kiveenkin.

[/quote]

Samaa taivastelin. Mutta tämä perhe vain on kiitollinen saamistaan lahjoituksista, vaikka niille ei korvauspäätöksen jälkeen niin polttavaa hätää ollutkaan.

Vierailija
37/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 20:10"]

[/quote]

Samaa taivastelin. Mutta tämä perhe vain on kiitollinen saamistaan lahjoituksista, vaikka niille ei korvauspäätöksen jälkeen niin polttavaa hätää ollutkaan.
[/quote]

Päätös tuli, keräys jatkuu.

Vierailija
38/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä te lampaat lahjoitatte jossain ihme joukkohurmoksessa rahanne pois? Itse osaan ajatella omilla aivoillani ja myös valita itse hyväntekeväisyyskohteeni.

Vierailija
39/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilua olisi että kertoisivat totuuden kuinka paljon he saivat rahaa lahjoitusten muodossa. Törkeää jos pitävät rahat jos kerran vakuutus korvaa. Työlästä olisi palauttaa kaikille rahat mutta voisivat vaikka lahjoittaa rahat keskos sairaanhoitoon.

Vierailija
40/130 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Word.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän