Onko hyvä vai huono merkki "uuden" miehen kanssa?
Olemme tutustuneet ihan livenä, mutta mies työnsä vuoksi kaukana töissä. Tuttavuus aika uusi, mutta mies aina silloin tällöin kertoo ajatelleensa minua. Siihen liittyen leiri miettineensä mua vähissä vaatteissa, millaisissa alusvaatteissa mahdan olla jne. Jos kerron meneväni suihkuun kertoo ajattelevansa mua suihkussa. Toisaalta iltaisin kai ikävöi muutenkin ja leffaa katsoessaan toivoisi, että olisin vieressä katsomassa.
Mitä mietin on se, että onko nuo miehen "fantasiat" merkki mistä? Haluaako mua vain seksuaalisessa mielessä vai miehen tyyli ilmoittaa kiinnostuksestaan? Miten itse suhtautuisitte uuden tyypin kanssa ko. viestintään? Hyvä vai huono juttu?
Kommentit (43)
Mitä sun piti sanoa tuo leiri-sanan tilalta?
Jos teillä ei vielä ole ollut seksiä tai mitään läheisempää fyysistä kanssakäymistä, en itse pitäisi tuollaisesta fantasioinnista. Kuulostaisi mun korvissa siltä, että etsii ensisijaisesti petikumppania.
Hyvä juttu. Ei hän halua vain seksiä.
Riippuu ihan miehestä. Jos olisin itse rempseä ja rohkea ja olisin uskonut kumppanin tykkäävän, olisin voinut laittaa samanlaista flirttiä nykyiselle aviopuolisolle aluksikin, vaikka siis aikeet näinkin vakavat. Kaipa joku voisi ajatella että siitä tulee hyvä mieli kun kehutaan viehättäväksi.
En kyllä lähtisi laittamaan tuollaista ihan alussa, etten antaisi väärää kuvaa itsestäni.
Hän kaipaa sua. Kai säkin kaipaat häntä ja hänen kosketustaan. Niinhän se on kun on ihastunu. Se on myös fyysitä. Anna ajan kulua ja kato mitä se tuo tullessaan. Hyvä että haaveilee susta eikä käy maksullisissa.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:02"]
Hän kaipaa sua. Kai säkin kaipaat häntä ja hänen kosketustaan. Niinhän se on kun on ihastunu. Se on myös fyysitä. Anna ajan kulua ja kato mitä se tuo tullessaan. Hyvä että haaveilee susta eikä käy maksullisissa.
[/quote]
Hahahah mistäs tiedät ettei käy :DDD
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:48"]Jos teillä ei vielä ole ollut seksiä tai mitään läheisempää fyysistä kanssakäymistä, en itse pitäisi tuollaisesta fantasioinnista. Kuulostaisi mun korvissa siltä, että etsii ensisijaisesti petikumppania.
[/quote]
Emme ole harrastaneet seksiä vielä lainkaan, mutta tavanneet muuten kyllä useita kertoja. Miehen kaukaisen työn takia en itse ole ollut valmis menemään pidemmälle ennenkuin palaa taas kotipaikkakunnalle.Vuoden pesti siis muualla, välillä käynyt "kotona" ja silloin aina tavattu.
Musta olis ällöttävää kuunnella tuollaista, jos mitään fyysistä ei olisi edes vielä tapahtunut.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:46"]
Musta olis ällöttävää kuunnella tuollaista, jos mitään fyysistä ei olisi edes vielä tapahtunut.
[/quote]
Sama. Sitten kun seksiä on ollut, olisi ok. Ei ennen.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:49"]Perse hikoaa
[/quote]
??
Olet miehen mielessä = tykkää susta ja koittaa kertoa sitä.
Onko noissa jotain ällöttävää? Eihän niissä ollut edes mitään ehdotuksia, haaveita vain:)
Mut tärkein on se kuinka silloin tunnet kun tapaatte, viesteissä on aina väärinkäsitysten vaara. Ja sitten se kun aletaan tulkitsemaan rivien välistä, joo, teen sitä itsekkin ja yleensä metsään menee:D
Näitä naisten pohdintoja on hauska lukea. Analysoiko naiset kaiken miesten sanomisen näin syvällisesti?
Ilmeisen terve mies, kun häntä ilmeisesti alkaa panettaa kun ajattelee sinua suihkussa. Lisäksi haluaa kuitenkin viettää aikaa esimerkiksi elokuvaa katsellen, joten hän on kiinnostunut sinusta muutenkin.
Miksi kaikesta pitää tehdä noin mahdottoman vaikeaa?
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:40"]Olet miehen mielessä = tykkää susta ja koittaa kertoa sitä.
Onko noissa jotain ällöttävää? Eihän niissä ollut edes mitään ehdotuksia, haaveita vain:)
Mut tärkein on se kuinka silloin tunnet kun tapaatte, viesteissä on aina väärinkäsitysten vaara. Ja sitten se kun aletaan tulkitsemaan rivien välistä, joo, teen sitä itsekkin ja yleensä metsään menee:D
[/quote]
On aina tosi ystävällinen ja mukava, kun tavataan :) Ja asuu tällä hetkellä tosiaan ulkomailla, mutta joka kerran kun tulee käymään täällä niin ottaa kyllä minuun aina yhteyttä ja haluaa tavata. Tätä on kuitenkin kestänyt jo koko tämän vuoden ajan, jonka on ollut ulkomailla, joten on tässä varmaan oikeaakin tunnetta mukana...?! Naisena sitä kai miettii ja "lukee" niitä rivien välejä liikaa :)
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:50"]Näitä naisten pohdintoja on hauska lukea. Analysoiko naiset kaiken miesten sanomisen näin syvällisesti?
Ilmeisen terve mies, kun häntä ilmeisesti alkaa panettaa kun ajattelee sinua suihkussa. Lisäksi haluaa kuitenkin viettää aikaa esimerkiksi elokuvaa katsellen, joten hän on kiinnostunut sinusta muutenkin.
Miksi kaikesta pitää tehdä noin mahdottoman vaikeaa?
[/quote]
Kiitos :) Ja kyllä mulla on varmaan vähän liikaa analysointia mukana, myönnän :D Mutta toisaalta tykkään itse tuosta miehestä kovasti ja olisi todella ikävää, jos olisikin vain pelkkää himoa... Jospa asiat ja tunteet selkenevät syksyn mittaan, kun palaa takaisin. Toivon todella, että kiinnostus on myös tunnepuolella molemminpuolista :)
Mies on todella kiinnostunut sinusta. Jos noin kauan on odottanut ilman seksiä ja silti viestii, että kiinnostat häntä seksuaalisesti
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:47"]Mitä sun piti sanoa tuo leiri-sanan tilalta?
[/quote]
Heh :D Leiri= kertoi. Ihana ennakoiva tekstinsyöttö ;)
Mitä helvettiä? :D mistä ihmeestä se mies voi tietää, mitä haluaa ennenkuin tietää, miten seksuaalisuus sujuu ja menee? Kai sitä nyt saa fantasioida seksimielessä toisesta! Niinhän sitä itsekin tekee. Ne tunteet tulee sitten mukaan kun tulee. Hirveäähän se olisi, jos en miestä kiihoittaisi edes suhteen alussa
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:30"]Onnea upseerimiehestä!
T: Upseerin rouwa
[/quote]
Kiitos