Onko hyvä vai huono merkki "uuden" miehen kanssa?
Olemme tutustuneet ihan livenä, mutta mies työnsä vuoksi kaukana töissä. Tuttavuus aika uusi, mutta mies aina silloin tällöin kertoo ajatelleensa minua. Siihen liittyen leiri miettineensä mua vähissä vaatteissa, millaisissa alusvaatteissa mahdan olla jne. Jos kerron meneväni suihkuun kertoo ajattelevansa mua suihkussa. Toisaalta iltaisin kai ikävöi muutenkin ja leffaa katsoessaan toivoisi, että olisin vieressä katsomassa.
Mitä mietin on se, että onko nuo miehen "fantasiat" merkki mistä? Haluaako mua vain seksuaalisessa mielessä vai miehen tyyli ilmoittaa kiinnostuksestaan? Miten itse suhtautuisitte uuden tyypin kanssa ko. viestintään? Hyvä vai huono juttu?
Kommentit (43)
kysy siltä haluuks se vaan seksiä vai vakavampaa? ei luulis sen vaikeempaa olla
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 09:47"]
Mitä sun piti sanoa tuo leiri-sanan tilalta?
[/quote]
Seksi-leiri vähissä vaatteissa.
Nainen: "No oon tässä menossa just suihkuun.."
Mies: "..aijaa! ;) Hmm..minä kuvittelen sinua suihkussa. Mmh.."
Mitä tuohon osaa naisena vastata? :D Mitähän ne miehet aina ajattelee kun päästävät suustaan tuon. Että se kiihottaisi naista tai olisi jotenkin erikoinen jännä juttu? Mitä järkeä on kuvitella jos ei ole koskaan edes nähnyt toista ilman vaatteita. "Hmh..ahaa. :| No siinähän kuvittelet sitten.. Menen nyt sinne suihkuun tästä. Laske sinä vaikka lampaita tai ajattele ihan kuule mitä ikinä huvittaa. Ei voi vaikuttaa millään tavalla kenenkään muun suihkussa käymiseen."