Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä vai huono merkki "uuden" miehen kanssa?

Vierailija
31.07.2015 |

Olemme tutustuneet ihan livenä, mutta mies työnsä vuoksi kaukana töissä. Tuttavuus aika uusi, mutta mies aina silloin tällöin kertoo ajatelleensa minua. Siihen liittyen leiri miettineensä mua vähissä vaatteissa, millaisissa alusvaatteissa mahdan olla jne. Jos kerron meneväni suihkuun kertoo ajattelevansa mua suihkussa. Toisaalta iltaisin kai ikävöi muutenkin ja leffaa katsoessaan toivoisi, että olisin vieressä katsomassa.

Mitä mietin on se, että onko nuo miehen "fantasiat" merkki mistä? Haluaako mua vain seksuaalisessa mielessä vai miehen tyyli ilmoittaa kiinnostuksestaan? Miten itse suhtautuisitte uuden tyypin kanssa ko. viestintään? Hyvä vai huono juttu?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 10:46"]

Musta olis ällöttävää kuunnella tuollaista, jos mitään fyysistä ei olisi edes vielä tapahtunut.

[/quote]

Sama. Sitten kun seksiä on ollut, olisi ok. Ei ennen.
[/quote]

Mitähän ällöttävää on maailman luonnollisimmassa ja ihanimmasta asiassa kuten Seksi? Teillä on päässä jotain pahasti vialla.

Vierailija
22/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kiinnostunut elämästäsi muuten? Historiastasi, sukulaisistasi, ystävistäsi?

Tunsin joskus samanlaisen, joka laittoi tuollaisia viestejä -seksi että ikävöinti. Nähtiin viikottain, mutta jossain vaiheessa heräsin, etteihän kyseinen mies edes halunnut loppujen lopuksi tietää minusta "oikeasti". No se jäi siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa sille että sä mietit miten kivaa olisi panna sitä äijää xl strap-onilla perseeseen 2 tuntia takkatulen loimussa, samalla laulaen hoosiannaa ja juoden kiljua.

Vierailija
24/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi ilman seksiä, mies edelleen kuvioissa ja vosu miettii, haluaako tämä vain seksiä. Hei haloo, miehellä on pyhimyksen kärsivällisyys, nyt sekstareita kehiin niin kuin olisi jo. Liiallinenjahkailu kostautuu saaliin karkaamisena paremmille metsästysmaille. Eikö aloittajalla ole itsellään seksifantasioista ko. miehestä? Jos ei ole, sen syytä kannattaisi miettiä.

Vierailija
25/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea upseerimiehestä!

T: Upseerin rouwa

Vierailija
26/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:29"]Vastaa sille että sä mietit miten kivaa olisi panna sitä äijää xl strap-onilla perseeseen 2 tuntia takkatulen loimussa, samalla laulaen hoosiannaa ja juoden kiljua.
[/quote]
Sulla on outoja fantasioita

Vierailija
27/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden olette tunteneet ja ette ole sängyssä olleet vielä? Mutta poju haaveilee sinusta alusvaatteisillasi ja sinä istut nunnana kotona miettimässä mitä mies tarkoittaa fantasiaviesteillään? :D Jotenkin teinimäistä touhua. Olkaa nyt yhdessä tai älkää olko, mutta tutustukaa toisiimme vähän paremmin niin ei tarvitse täällä miettiä mitä toinen tarkoittaa jos kerran niin uskollisina toisillenne olette. Mistä te edes juttelette yhdessä ollessamme kun harvoin näette ja kommunikointi on nytkin noin vaikeaa ymmärtää? Huhheijaa,sanoisin, että nuoruus menee hukkaan molemmilla nyt tässä "suhteessa".

Vierailija
28/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:42"]Vuoden olette tunteneet ja ette ole sängyssä olleet vielä? Mutta poju haaveilee sinusta alusvaatteisillasi ja sinä istut nunnana kotona miettimässä mitä mies tarkoittaa fantasiaviesteillään? :D Jotenkin teinimäistä touhua. Olkaa nyt yhdessä tai älkää olko, mutta tutustukaa toisiimme vähän paremmin niin ei tarvitse täällä miettiä mitä toinen tarkoittaa jos kerran niin uskollisina toisillenne olette. Mistä te edes juttelette yhdessä ollessamme kun harvoin näette ja kommunikointi on nytkin noin vaikeaa ymmärtää? Huhheijaa,sanoisin, että nuoruus menee hukkaan molemmilla nyt tässä "suhteessa".
[/quote]

Heh, ei tässä nyt ihan nuoria enää olla.... Mies tietää miksi suhde on tällä tolalla = asuu vuoden ulkomailla ja ei järkeä sitoutua tällä hetkellä kun oli juuri tutustuttuamme lähdössä sinne. En halua ikävöidä ja miettiä juttuja, kun toinen on kaukana ja näkeminen vuoden aikana erittäin satunnaista. Ajattelen, että jos tämä tämän kestää niin on todella "vaivan arvoista". Mies vaikutti "sielunveljeltä" tavatessamme ja en missään nimessä haluaisi menettääkään häntä elämästäni!
Tilanne kuitenkin se, että itselläni lapset täällä ja "pään pitää pysyä" todellakin kasassa. En halua repiä itseäni kaukosuhteella tässä elämäntilanteessa. Mies tietää kyllä elämästän, lapsistani, on tavannutkin heidät ilman, että lapset tietävät muuta kuin hänen olevan ystäväni. Pitkän parisuhteen jälkeen ja "kylmien vuosien" jättämien jälkien jälkeen kestää näemä hetken, että voisi uskoa kenenkään "fantasioivan" minusta ;)

Vierailija
29/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:30"]Vuosi ilman seksiä, mies edelleen kuvioissa ja vosu miettii, haluaako tämä vain seksiä. Hei haloo, miehellä on pyhimyksen kärsivällisyys, nyt sekstareita kehiin niin kuin olisi jo. Liiallinenjahkailu kostautuu saaliin karkaamisena paremmille metsästysmaille. Eikö aloittajalla ole itsellään seksifantasioista ko. miehestä? Jos ei ole, sen syytä kannattaisi miettiä.
[/quote]

Toki on! ;)

Vierailija
30/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:50"]

Näitä naisten pohdintoja on hauska lukea. Analysoiko naiset kaiken miesten sanomisen näin syvällisesti?

Ilmeisen terve mies, kun häntä ilmeisesti alkaa panettaa kun ajattelee sinua suihkussa. Lisäksi haluaa kuitenkin viettää aikaa esimerkiksi elokuvaa katsellen, joten hän on kiinnostunut sinusta muutenkin.

Miksi kaikesta pitää tehdä noin mahdottoman vaikeaa?

[/quote]

Useimmiten kyllä, koska naisten keskinäiseen kommunikaatioon kuuluu olennaisena osana rivien väliin asioiden laittaminen. Ei ihme, että miehet aina ihan pihalla meneillä olevista sosiaalisista peleistä

Vierailija
31/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hauska", kuinka mulla on melko ilmiömäinen taito poimia punoksesta sekä oikea totuus että paksu valhe erilleen, merkityksettömistä sidosaineksista puhumattakaan. Miten sellainen selittyy, en tiedä, se ei ole aivan järjellä selitettävissä oleva asia.

Vierailija
32/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:05"]"Hauska", kuinka mulla on melko ilmiömäinen taito poimia punoksesta sekä oikea totuus että paksu valhe erilleen, merkityksettömistä sidosaineksista puhumattakaan. Miten sellainen selittyy, en tiedä, se ei ole aivan järjellä selitettävissä oleva asia.
[/quote]

Kerrohan toki molemmat!

Vierailija
33/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies puhui tuollaisia kun meillä oli aluksi etäsuhde. Minusta se oli kivaa ja kiihottavaa. Nyt naimisissa jo 5vuotta, joten ihan hyvä merkki se fyysinen kiinnostus ja sen myöntäminen oli.

Vierailija
34/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:05"]"Hauska", kuinka mulla on melko ilmiömäinen taito poimia punoksesta sekä oikea totuus että paksu valhe erilleen, merkityksettömistä sidosaineksista puhumattakaan. Miten sellainen selittyy, en tiedä, se ei ole aivan järjellä selitettävissä oleva asia. [/quote] Kerrohan toki molemmat!

[/quote]

En minä viitsi, koska silloin aloittajan oikea kohde voisi tunnistaa itsensä, enkä halua sekaantua. Mutta ihan todella, et varmasti usko miksi uskoisitkaan, ja miksi kukaan uskoisikaan tätä, mutta poimin teksteistä totuuden, valheen ja nonsensen ja se tapahtuu juuri sillä hetkellä kun minä sen luen, eikä oikeastaan vaadi edes tarkempaa prosessointia. Tässä on jälleen kaikkia kolmea, ja totuus vaan nousee silmiini rivien välistä, se tapahtuu itsestään. Mutta turha taito, täysin turha, se on todettava.

Vierailija
35/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 12:42"]Vuoden olette tunteneet ja ette ole sängyssä olleet vielä? Mutta poju haaveilee sinusta alusvaatteisillasi ja sinä istut nunnana kotona miettimässä mitä mies tarkoittaa fantasiaviesteillään? :D Jotenkin teinimäistä touhua. Olkaa nyt yhdessä tai älkää olko, mutta tutustukaa toisiimme vähän paremmin niin ei tarvitse täällä miettiä mitä toinen tarkoittaa jos kerran niin uskollisina toisillenne olette. Mistä te edes juttelette yhdessä ollessamme kun harvoin näette ja kommunikointi on nytkin noin vaikeaa ymmärtää? Huhheijaa,sanoisin, että nuoruus menee hukkaan molemmilla nyt tässä "suhteessa". [/quote] Heh, ei tässä nyt ihan nuoria enää olla.... Mies tietää miksi suhde on tällä tolalla = asuu vuoden ulkomailla ja ei järkeä sitoutua tällä hetkellä kun oli juuri tutustuttuamme lähdössä sinne. En halua ikävöidä ja miettiä juttuja, kun toinen on kaukana ja näkeminen vuoden aikana erittäin satunnaista. Ajattelen, että jos tämä tämän kestää niin on todella "vaivan arvoista". Mies vaikutti "sielunveljeltä" tavatessamme ja en missään nimessä haluaisi menettääkään häntä elämästäni! Tilanne kuitenkin se, että itselläni lapset täällä ja "pään pitää pysyä" todellakin kasassa. En halua repiä itseäni kaukosuhteella tässä elämäntilanteessa. Mies tietää kyllä elämästän, lapsistani, on tavannutkin heidät ilman, että lapset tietävät muuta kuin hänen olevan ystäväni. Pitkän parisuhteen jälkeen ja "kylmien vuosien" jättämien jälkien jälkeen kestää näemä hetken, että voisi uskoa kenenkään "fantasioivan" minusta ;)

[/quote]

Kuullostaa hienolta sulla, tottakai kannattaa katsoa mitä tulee, on kuitenkin harvinaista että kohtaa toisen jonka kanssa kemiat osuu yhteen. Muutenkin pohdit tilannetta niin viisaasti, hyvä olisit ystävänä jos itse tarvitsisi neuvoja omaan elämäänsä:) Onnea sulle.

Vierailija
36/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit olla varma että tekstailee samanlaisia viestejä monelle naiselle

Vierailija
37/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:05"]"Hauska", kuinka mulla on melko ilmiömäinen taito poimia punoksesta sekä oikea totuus että paksu valhe erilleen, merkityksettömistä sidosaineksista puhumattakaan. Miten sellainen selittyy, en tiedä, se ei ole aivan järjellä selitettävissä oleva asia. [/quote] Kerrohan toki molemmat!

[/quote]

En minä viitsi, koska silloin aloittajan oikea kohde voisi tunnistaa itsensä, enkä halua sekaantua. Mutta ihan todella, et varmasti usko miksi uskoisitkaan, ja miksi kukaan uskoisikaan tätä, mutta poimin teksteistä totuuden, valheen ja nonsensen ja se tapahtuu juuri sillä hetkellä kun minä sen luen, eikä oikeastaan vaadi edes tarkempaa prosessointia. Tässä on jälleen kaikkia kolmea, ja totuus vaan nousee silmiini rivien välistä, se tapahtuu itsestään. Mutta turha taito, täysin turha, se on todettava.
[/quote]

No mikähän sinulla oli pointtina tulla kertomaan tämä tähän ketjuun, jos nyt ei kuitenkaan aio sanoakaan oikeasti mitään? Jos todella tietäisit "meidät" niin tietäisit kyllä senkin, että ko. mies tuskin av:llä "lueskelisi ja tunnistaisi" itseään.... Mielelläni lukisin tulkintasi asiasta, jos siihen pystyit!

Vierailija
38/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:34"]voit olla varma että tekstailee samanlaisia viestejä monelle naiselle
[/quote]

Mistäpä sen voisin tietää, toki näin voikin olla. Siitä huolimatta kotipaikkakunnalle saapuessaan ottaa minuun aina yhteyttä ja tavataan yleensä useamman kerran silloin, vaikka seksiä ei olekaan... Soittelee + viesteilee välillä ulkomailta. Voipa tosiaan tehdä tätä muidenkin kanssa, mutta eipä hänellä olisi ns. mitään velvollisuutta ottaa minuunkaan yhteyttä täällä käydessään tai soitella/viesteillä. Tekee kuitenkin niin.

Vierailija
39/43 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:16"] [quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 13:05"]"Hauska", kuinka mulla on melko ilmiömäinen taito poimia punoksesta sekä oikea totuus että paksu valhe erilleen, merkityksettömistä sidosaineksista puhumattakaan. Miten sellainen selittyy, en tiedä, se ei ole aivan järjellä selitettävissä oleva asia. [/quote] Kerrohan toki molemmat! [/quote] En minä viitsi, koska silloin aloittajan oikea kohde voisi tunnistaa itsensä, enkä halua sekaantua. Mutta ihan todella, et varmasti usko miksi uskoisitkaan, ja miksi kukaan uskoisikaan tätä, mutta poimin teksteistä totuuden, valheen ja nonsensen ja se tapahtuu juuri sillä hetkellä kun minä sen luen, eikä oikeastaan vaadi edes tarkempaa prosessointia. Tässä on jälleen kaikkia kolmea, ja totuus vaan nousee silmiini rivien välistä, se tapahtuu itsestään. Mutta turha taito, täysin turha, se on todettava. [/quote] No mikähän sinulla oli pointtina tulla kertomaan tämä tähän ketjuun, jos nyt ei kuitenkaan aio sanoakaan oikeasti mitään? Jos todella tietäisit "meidät" niin tietäisit kyllä senkin, että ko. mies tuskin av:llä "lueskelisi ja tunnistaisi" itseään.... Mielelläni lukisin tulkintasi asiasta, jos siihen pystyit!

[/quote]

Olen samaa mieltä, eli tuskin se kyseinen ihminen on täällä, sen voi helposti päätellä, mutta kun eihän sitä voi varmaksi tietää. Eikä asia kuulu minulle millään tavoin. Eli melkoisen turha kommentti minulta, myönnän täysin - en ole muuta väittänytkään. Totesin sen vain ikään kuin että ilmaa hengitetään, jaloilla kävellään jne., niin samaan tapaan omaan taidon, joka on erityinen.

Vierailija
40/43 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä yöraadilta? ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä