Pahin moka jonka olet työssäsi tehnyt
Kommentit (186)
Itkenyt työpaikalla henkilökohtaisista asioista, jotka liittyivät omaan parisuhteeseeni.
Asiakas teki käteisnoston (eli siis nosti tililtään rahaa siten, että sai kassasta rahaa), mutta en muistanut kirjata käteisnostoa järjestelmäämme -> asiakas sai siis 200e meidän kaupan rahoja.
Rakensin seinän vinoon ja meni koko talo vinoon. Tulikin vähän kalliimpi remontti ja työnantaja tykkäsi.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:53"]Asiakas teki käteisnoston (eli siis nosti tililtään rahaa siten, että sai kassasta rahaa), mutta en muistanut kirjata käteisnostoa järjestelmäämme -> asiakas sai siis 200e meidän kaupan rahoja.
[/quote]
Mikä kauppa? Meil ois rahat vähissä.
Olin eräässä liikkeessä töissä ja laitoin sinne musiikkia youtubesta kun mankka oli rikki. Oli ideat lopussa ja yhtäkkiä muistin että eikös tämä ollut ihan jees kun joku joskus laittoi jossain soimaan? No "tämä" olikin rasistinen punkbiisi. Ei ehtinyt soimaan montaa säettä mutta toinen kahdesta liikkeessä olevasta asiakkaasta syöksyi saman tien ulos. Ei tosin perästä kuulunut joten en tiedä lopulta johtuiko se biisivalinnasta. Mutta tuon mokan jälkeen pitäydyin sitten NRJ:ssä ihan suosiolla.
Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin.
No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi.
Hukkasin kenties työpaikan tärkeimmän henkilön vieraassa maassa ja kaupungissa. Myöhästyttiin 15 minuuttia. Oli siinä kyllä selittelemistä.
Hoitolapsi putosi tuolilta pää edellä lattialle, kun seisoin ihan vieressä. Pelästyin tietysti kovin, sillä hoidin lasta vasta ekoja kertoja. Onneksi lapsen äiti sattui myös olemaan tilanteessa paikalla vähän kauempana, ja tuli heti lohduttamaan että silloin ne pahimmat kolhut tulee, kun itse seisoo vieressä (oli jo kolmas lapsi hänellä, joten osasi ottaa rennosti). Sain pitää työni. :)
Kirjoittanut asiavirheitä maakuntalehteen muutaman kerran ja alkuaikoina jättänyt tärkeitä urheilutuloksia laittamatta, mistä tietysti urheiluhullut tulostenkyttääjät hermostuvat.
Ruokin vatsavaivaisen hevosen (minulle ei vaivoista oltu vaivauduttu kertomaan) ja ähkyinen heppa lopetettiin seuraavana aamuna koko yön kestäneiden hoitoyritysten jälkeen. Kukaan ei minua tästä syyttänyt mutta vieläkin vaivaa, koska tiedän että tuo ruokinta oli varmasti viimeinen naula sen elikon arkkuun.
Mun piti myydä asiakkaalle about huntilla tavaraa, no vahingossa laitoinki ne palautuksena, ja koska ostosten loppusumma oli niin suuri ni en tajunnu, eli asiakas sai tuotteet ilmaseks seka vielä ostoistaan vähennettynä niiden tuotteiden myyntihinta (se about 100€ siis :D)
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:03"]Olin vielä lääketieteen kandi, kun päivystysaikana tuotiin ruumista, aiemmin terve ihminen oli kuollut äkillisesti. Tein kuolintodistuksen, johon kirjasin kuolinsyyksi Tuntemattomasta syystä aiheutunut äkkikuolema. Vainaja haudattiin.
No, jälkeenpäin tuli sitten kovaa palautetta, että kuolinsyy olisi pitänyt tutkia, ja vainajakin kaivettiin ylös haudastaan, että kuolinsyy saatiin selvitetyksi.
[/quote]Ouch, eikö tästä tullut ruumishuoneelta/omaisilta/poliisilta/seniorilääkäriktä tosiaan mitään kommenttia ennen hautausta? :o
Hukkasin ikkunan pesijänä pankinavaimet.
Sitten kävinkin koulut ja pääsin johtoportaaseen monellekin alalle ja kas kummaa en mokannut enää koskaan. Mokia toki tapahtui mutta pystyin aina syyttämään alaisiani.
Vittumoinen pomo siis olin, kaikki pomot ei oo mullakin pari hyvää ollut, molemmat naisia.
T. Opistoinsinööri
Iloiselle ja hyväkäytöksiselle nuorisoporukalle tarjoilin baarissa salmiakkikossua ilman kossua ja tietenkin otin täyden hinnan. Nuoriso yritti valittaa "ei tässä ole alkoholia", mutta kylmästi teilasin heidät, ajattelin että yrittävät kusettaa. Yöllä kun suljin ravintolan, tajusin, että omistaja oli siivonnut ja järjestellyt viinavarastoa ja todellakin siirtänyt pulloja eri paikkoihin. Siihen aikaan sekoitettiin itse se viina ja salmiakkilitku.
Voi itku, vieläkin hävettää miten tylysti kohtelin tuota nuorisoa. Pyydän anteeksi, jos joku muistaa.Helsinki.
Unohdin potilaan verinäytteet näytteenottohuoneeseen seuraavaan päivään. Eivät enää olleet analysointikelpoisia. Piti kutsua potilas uudestaan näytteisiin ja keksiä hyvä selitys.
Duunikaveri otti klamydiaviljelyn potilaan pippelistä vaikka piti ottaa silmästä..
Bigmac lähti asiakkaalle ilman suolakurkkua.. en vaan opi muistamaan mitä eri hamppareihin tulee ja töissä oon ollu nyt vajaan viikon :(