Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein peset hiuksesi?

Vierailija
30.07.2015 |

Itse olen pessyt joka päivä, mutta ajattelin harventaa (luin sen jutun naisesta joka ei ollut kolmeen vuoteen pessyt hiuksiaan ja hiukset oli paksuuntuneet ja muutenkin parempikuntoiset).

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.

Vierailija
42/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Yhdessä vaiheessa kokeilin harventaa, aluksi joka toinen päivä, sitten vain joka kolmas. Hiukset menivät ihan kamalaan kuntoon :D Kuivuivat ja latvat alkoivat katkeilla. Päivittäin pestessä pysyvät hyvässä kunnossa, ovat kiiltävät ja sileät :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa eli joka kolmas päivä, joskus neljänkin päivän välein.

Vierailija
44/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:24"]Joka päivä joskus kaks kertaakin. En ikinä jätä päivää jolloin en pesisi hiuksiani. [/quote] Miksi alapeukut? Mulla on kyllä pakkomielle hiustenpesuun johtuen ala-asteen traumoista. Mielellään sitä jättäisi vaikka silloin tällöin hiukset pesemättä mutta en pysty.

[/quote]

Jos hoitaisit traumasi, voisin antaakin yläpeukun.

Vierailija
45/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvittaessa

Vierailija
46/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

~2 kertaa viikossa tai ~3 kertaa kahdessa viikossa. En kestä sitä kutinaa, mikä tulee, jos pesen hiuksia useammin.

Vierailija
47/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä- joka toinen pv. Mulla on ihan lyhyet ja mös aika ohuet hiukset. Pesut riippuu urheiluista, työvuoroista ym. menosita jne. Onneksi on nopea pestä ja kuivuu itsestään vartissa. Rasvaisilla hiuksilla en yhtään tykkää olla.

Vierailija
48/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalla pesin hiukset vain joka kolmas päivä, luovuin pidennyksistä ja värjäsin vain harvoin. Hiuksista tuli ihanat. Nyt olen taas värjäys, pidennyskierteessä. Harmittaa :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän