Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein peset hiuksesi?

Vierailija
30.07.2015 |

Itse olen pessyt joka päivä, mutta ajattelin harventaa (luin sen jutun naisesta joka ei ollut kolmeen vuoteen pessyt hiuksiaan ja hiukset oli paksuuntuneet ja muutenkin parempikuntoiset).

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pesin joka toinen päivä, nyt pesen 2-3päivän välein, sillä luin että pesuvälin pidentäminen auttaisi hiuksia tulemaan parempaan kuntoon

Vierailija
22/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa ja nyt on shampoon sijasta kokeiluna Marseilles -saippua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 päivän välein. Hiukset ovat pitkät ja paksut. Käytän Timoteita.

Vierailija
24/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen tai kolmas päivä eli n. 3 kertaa viikossa. Kerran viikossa pesen lääkeshampoolla, sitten koitan pestä välillä sulfaatittomalla ja välillä sellaisella missä on sulfaattia.

Kertokaatten millainen olisi oliiviöljyshampoo siis se pala, kannattaako ostaa?

Vierailija
25/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:24"]Joka päivä joskus kaks kertaakin. En ikinä jätä päivää jolloin en pesisi hiuksiani.
[/quote]

Miksi alapeukut? Mulla on kyllä pakkomielle hiustenpesuun johtuen ala-asteen traumoista. Mielellään sitä jättäisi vaikka silloin tällöin hiukset pesemättä mutta en pysty.

Vierailija
26/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 päivän välein. Joskus harvemminkin jos en mene minnekään mutta eivät hiukset silloin enää mukavalta näytä/tunnu

Vierailija
27/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana oli pakko pestä joka ikinen päivä, muuten oli kuin voipaketin olisi hiuksiin iskenyt. ;) Ei auttanut mitkään totuttelut, niin se vaan meni. 

Nykyään 2 -3 pv välein. 

N35

Vierailija
28/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä. Hiuspohja alkaa kutiamaan ja siihen tulee finnejä, jos pesen harvemmin. Pesen system 4 -sampoolla ja välillä jollain muulla jossa ei ole hajusteita tai väriaineita. Prismassa on ilmeisesti cutrinin sensitivet tarjouksessa, olisko jollain kokemusta niistä?

Vierailija
29/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä :) treenit koitan sijoittaa ennen hiustenpesua, jos ei onnistu niin sen takia voi tulla jokapäiväpesu, jos hikoilee. Matkoilla myös jokapäivä koska hiki (ja ulkomaan likahaju :D)

Vierailija
30/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa te jotka tiedätte että mistä saa sulfaatitonta shamppoota, ja mihin hintaan? Olisin todella kiitollinen jos saisin vastauksen.

Vierailija
31/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joka toinen päivä, mutta välillä saattaa olla poikkeuksia suuntaan ja toiseen. Riippuu miten on aikaa ja hiusten likaisuudesta. Mulla on niin pitkät ja pakut hiukset, että aikaa menee tosi paljon saada ne kuiviksi ja laittamiseen. Käytän kyllä kuivashampoota sitten, jos pesuväli pitenee.

Vierailija
32/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä. Päänahkani on niin nopeasti rasvoittuva ollut jo pienestä lähtien, että mielestäni on kuvottavaa jos hiukset näyttävät rasvaisilta. Kaikkien hiukset myös haisevat rasvalta jossei tapeeksi usein pese.

Vierailija
33/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein näkee näitä pesemättömyys-kokeilijoita. Yököttävämpää näkyä ei olekaan kuin rasvainen kuontalo.

Vierailija
34/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 päivän välein. Pitkät hiukset. Jos kamalasti hikoilen, esim. helteellä, niin useammin.

Vierailija
35/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 23:18"]Kertokaa te jotka tiedätte että mistä saa sulfaatitonta shamppoota, ja mihin hintaan? Olisin todella kiitollinen jos saisin vastauksen.
[/quote]

The Body Shopista ainakin. 13e maksaa.

Vierailija
36/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pesen aamuisin ja iltaisin. :D Mä inhoan sitä likaista tunnetta hiuksissa! Mulla on aina ollut rasvoittuva iho ja päänahka.

Olen joskus pessyt pitkän tukan vain iltaisin kun se on ollut helppo laittaa aamulla ponnarille mutta lyhyemmän tukan kanssa en voisi aamulla lähteä jos se on likainen, hyi!!

En ymmärrä ihmisiä jotka pesevät hiuksensa tyyliin kerran viikossa!? Ettekö te käy saunassa tai jumpassa missä päänahka taatusti hikoaa??

Vierailija
37/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pessyt kahteen viikkoon ja käyn töissä. Muuten kerran viikossa :)

Vierailija
38/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä pesen joka päivä, shampoolla kaksi kertaa viikossa. Puolipitkä, luonnonkihara tukka.

Vierailija
39/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen tai kolmas päivä. Jos välipäivänä harrastan liikuntaa, niin vesipesu.

Vierailija
40/48 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa muistaa, että ne jotka eivät enää kaytä shampoita ns. likaisen vaiheen jälkeen, pesevät huksensa silti. En muista mitä yhdessä artikkelissa sanottiin, mutta jotain luonnollisia aineita kuitenkin hierovat päänahkaan muutaman päivän välein (olisiko ollu omenaviinietikka tms.) ja lisäksi eteeristä öljyä jos jonain päivänä tuppaa tulemaan hajua.

Jokaisella on tietysti omanlaisensa päänahka, eikä kaikki sovi kaikille. Olen kyllä itse harkinnut, koska liiallinen pesu tuhoaa päänahan luonnollisen talikannan, ja joskus se voi reagoida niin, että hiukset rasvoittuvat nopeammin mitä useammin pesee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi