Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten usein peset hiuksesi?

Vierailija
30.07.2015 |

Itse olen pessyt joka päivä, mutta ajattelin harventaa (luin sen jutun naisesta joka ei ollut kolmeen vuoteen pessyt hiuksiaan ja hiukset oli paksuuntuneet ja muutenkin parempikuntoiset).

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 2 kertaa viikossa kun päänahka hikoilee, talvella kerran viikossa. Käytän myös aina sulfaatitonta shampoota, toimii hennolla hiuslaadulla paljon paremmin kuin sulfaatilliset.

Vierailija
2/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen 5-7 kertaa viikossa. En kestä päänahan likaisuutta yhtään. Muuten kyllä minäkin voisin lähteä siihen etten pesisi shampoolla lainkaan, mutta en pystyisi elämään sen alkuvaiheen hajun ja likaisuuden kanssa päivääkään. Sen naisen tukkahan näytti upealta kuvassa, uskon että tekisi ihan hyvää kuontalolle olla ilman aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka pv

Vierailija
4/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään joka toinen päivä, yleensä joka päivä.

Vierailija
5/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Harrastan yleensä liikuntaa myös joka päivä. Hiukset kannattaa pestä sillon kun ne ovat rasvaiset eikä ehdoin tahdoin kitkuttaa pitkällä pesuvälillä. Joissain tapauksissa liian harvat pesuvälit voivat myös aiheuttaa hiustenlähtöä.

Vierailija
6/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä pari kertaa viikossa. Välillä menee viisikin päivää ilman pesua. Talvella, kun on pipo päässä ulkona niin pesen hiukan useammin.

Vierailija
7/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä

Vierailija
8/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kaikille toimi tuo shampoottomuus ollenkaan. Minä kokeilin sitä, ja ei tullut edes mitään kovin pahaa alkujuttua, ei siis mitään hajua tai yököttävän näköisiä hiuksia. Mutta mutta. Sitten alkoi hiuksia lähtemään niin että ponnari oheni puoleen. Menin asiaan erikoistuneelle kampaajalle ja se totesi että mulla on päänahassa taliköhnä, ja että jatkossa pitäisi pestä joka ainoa päivä kun on se päänahan erittämä rasva sen laatuista että ei leviä hiukseen vaan jää kiinni sinne päänahkaan ja tukahduttaa hiusjuuret, jolloin alkaa hiuksia lähteä.

Vierailija
9/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä pesen päivittäin, shanpoolla kerran tai kaksi viikossa, vähän riippuu kuinka esim. hikoilen. Pää ei ole kuitenkaan semmoinen rasvakasa saati haise. Alkuun oli haastavampaa mutta pidin hiuksia kiinni ja erilaisilla leteillä joista likaisuus ei näkynyt niin selkeästi.

Vierailija
10/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä.Harrastan liikuntaa päivittäin ja minulla päänahan psori. Käytän mietoa shampoota, hoitoainetta ja hiusöljyä päivittäin. Hiukseni ovat pitkät vaalennetut, todella paksut ja hyväkuntoiset, vaikka olen lähes 50v.

Vierailija
11/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu. Joskus vielä illallakin jos on hikitreeniä.

Vierailija
12/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:00"]Joka päivä.Harrastan liikuntaa päivittäin ja minulla päänahan psori. Käytän mietoa shampoota, hoitoainetta ja hiusöljyä päivittäin. Hiukseni ovat pitkät vaalennetut, todella paksut ja hyväkuntoiset, vaikka olen lähes 50v.
[/quote]

Asian vierestä: ystävälläni on paha ihottuma päänahassa, joka paranee aina hetkeksi vaalennuksen jälkeen. Köykö sinulle samoin? Eikö vaalennusaine kirvele päänahassa?

Vierailija
13/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa. Paksut pitkät hiukset jotka ei paljoa rasvoitu.

Vierailija
14/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa. Paksut ja hyväkuntoiset hiukset. Tosin kun leikkasin lyhyemmäksi niin tuntuu että nämä ovat nykyään nopeammin likaiset :o

Vierailija
15/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 päivän välein noin suunnilleen, eli 2-3 kertaa viikossa.

Vierailija
16/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu. En pystyisi poistumaan kotoa ilman.

Vierailija
17/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kolmessa viikossa. Hiukset tottuneet. 

Vierailija
18/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa itse(lauantaina), kampaaja tiistaina.

Vierailija
19/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 22:17"]Kerran kolmessa viikossa. Hiukset tottuneet. 
[/quote]

Toi kuulostaa jo ällöttävältä.

Vierailija
20/48 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä joskus kaks kertaakin. En ikinä jätä päivää jolloin en pesisi hiuksiani.