Onnea Johanna Tukiainen 37v! <3
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-taytti-37-vuotta-nain-han-on-muuttunut/1078724
Oot kaikkien suomalaisten idoli ja esimerkillinen roolimalli kaikille. Me suomalaiset saamme olla ylpeitä että olet meidän kaikkien keulahahmo ja tien viitoittaja.
Kommentit (13)
Tuksua hännystelee eräs heinolalainen nainen joka raportoi kaikki tietonsa netin salaiseen tuksu-ryhmään.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 15:35"]
Olipas nätti tyttö 10v sitten.
[/quote]
Vanhentunut 10 vuodessa 30 vuotta.
Kyllä on löydetty nättejä kuvia tähän koosteeseen. Seiska ollut kilttinä synttärisankarille. Mutta mikä on se huhu, että Hymy kirjoittaisi toisenlaisen totuuden Emmanuelista? Antoiko haastattelun, että olisi tilausprinssi itse mamma Tukiaiselta, mutta pääsi karkuun?
Voi voi voi, mihin kuntoon Johanna on itsensä päästänyt. Moni näkee totuuden vasta valokuvista itseään katsottuaan, luulisi että Johannallakin alkaisi raksuttaa kun näitä kuvakollaaseja näkee. Hänestä voisi vielä tulla "seksipommi" jos panostaisi itseensä, ei siis vain vaatteisiin. Hän on kuitenkin ihan ok kasvoiltaan, mutta nykyisin muistuttaa enemmän pinkkiä possua, sitä hahmoa jostain sarjasta.
https://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Hawaijilla-asuva-Emmanuel-kavin-treffeilla/1062892
http://www.hymy.fi/keskustelu/t1175,925
”Pakenin pian takaisin”
Havaijilta asti Johanna Tukiaista tapaamaan tullut Emmanuel koki karun kohtalon.
Honolulusta kotoisin oleva Emmanuel Pona, 41, luuli tulevansa kuuluisan bisnesnaisen ja lähes maailmanluokan tähden luokse.
Emmanuelin suorastaan katastrofaalinen vierailu Johanna Tukiaisen, 37, luona sai alkunsa siitä, kun kaukana ulkomailla asuva Emmanuel tutustui Tuksuun Facebookissa.
-Johanna kertoi olevansa yksi Suomen kuuluisimpia bisnesnaisia. Hän sanoi, että hänen tanssiryhmänsä on maan arvostetuimpia ja heillä menee oikein hyvin.
Hän lähetti 10 vuoden takaisia kuvia itsestään ja tanssijoistaan.
Johanna kiinnostui Emmanuelista ja ryhtyi maanittelemaan miestä Suomeen. Myös Emmanuel kiinnostui Tuksusta, jonka piti olla rakastettu ja ihailtu viihdejulkkis.
-Epäröin, sillä tiesin, että lentoliput maksavat paljon ja elämä Suomessa on kallista. Johanna sanoi maksavansa minulle edestakaisen lipun, ja niin myös tapahtui. Lensin Suomeen 19. kesäkuuta.
Jatkuu...
IINAA JA VIERAITA
Johanna asuu nykyisin kerrostalossa Helsingin keskustan liepeillä. Hän majoitti Emmanuelin luokseen.
-Johanna vaikutti kovasti ihastuneelta minuun. Itse olin hieman hämilläni, en oikein tiennyt miten olisi pitänyt suhtautua. Hyvin pian huomasin, että elämä Johannan kodissa oli minun mittapuuni mukaan kaoottista. Asunnossa kävi koko ajan paljon vieraita, jotka joivat ja melusivat.
-Olin väsynyt ja kärsin jet lagista. Olisin halunnut nukkua, mutta hän ei antanut minun levätä. Rauhoituin ulkoiluttamalla ja hoitamalla hänen koiriaan.
Emmanuel yritti kuitenkin sopeutua.
- Pahinta oli, että asunnossa juotiin jatkuvasti
Johanna oli lähes koko ajan humalassa ja napsi jotain pillereitä. Hän puhui jatkuvasti kuolleesta sisarestaan Juliasta ja itki häntä. Yritin lohduttaa ja pyysin välillä ajattelemaan jotakin muuta. Minulla alkoi olla hermot riekaleina jo alle viikossa, mutta pysyin rauhallisena. Paluumatkaan oli aikaa vielä kolme viikkoa
KOHTALOKAS RIITA
Muutaman kerran Johanna halusi ulos kävelylle Emmanuelin ja koiriensa kanssa.
-Hän selvästi tykkäsi olla huomion keskipisteenä. Hän pysähteli ja keimaili, ihmiset kuvasivat häntä kännyköillään ja nauroivat hänelle. Mielestäni Johanna luuli heidän ihailevan häntä. Minua harmitti, vedin lippalakkia silmille ja yritin pysyä kauempana.
Kerran Johanna pyysi Emmanuelin mukaan erään aikakausilehden videoon.
-En olisi halunnut tulla, mutta Johannan mukaan kuuluisuus vaati häntä menemään ja koska hän oli maksanut lentoni, minun piti totella häntä. Minulle jäi sellainen käsitys, että Johanna saa rahaa julkisuudessa olostaan.
Eräänä iltana Johanna halusi Emmanuelin kanssa ravintolaan.
-Aluksi meillä oli kohtuullisen mukavaa, kunnes pöytään tuli hänen humalaisia kavereitaan. Yksi naisista jutteli kanssani paljon ja Johannasta tuli mustasukkainen ja aggressiivinen. Siirryimme toiselle klubille, mutta tilanne jatkui ikävänä.
Emmanuel lähti kadulle ja odotteli Johannaa aikansa, kunnes kylmissään meni takaisin asunnolle. Siellä oli joku Johannan ystävistä, joka avasi oven. Kello oli pitkälti yli puolen yön.
SYYTÖS PAHOINPITELYSTÄ
Emmanuelin mukaan joskus viiden, kuuden aikoihin Johanna tuli kotiin huonossa kunnossa. Hänellä oli kasvot veressä ja naarmuilla. Miehen mukaan Johanna näytti kaatuneen.
-Johanna alkoi huutaa minulle ja käski minut ulos. En voinut lähteä, koska en löytänyt matkalaukkujani, joista toisessa oli passini. Hän oli piilottanut ne. Hän oli hyvin aggressiivinen, yritti käydä kimppuuni ja lyödä puhelimellaan, jossa on jotain teräviä tekotimantteja. Hän heitti kenkäni viidennestä kerroksesta lasten leikkipaikalle.
Emmanuel halusi soittaa poliisit, mutta Johanna ehti ensin.
-Hän kertoi poliiseille minun pahoinpidelleen hänet. He eivät kuitenkaan uskoneet, kysyivät vain, että voinko lähteä pois. Sanoin, että lähden heti kun saan laukkuni. Ne etsittiin ja läksin lentokentälle. Täällä olen asunut nyt kaksi vuorokautta, hän kertoo Helsinki-vantaan lentokentällä Hymylle.
KALLIS KOTIMATKA
Miehellä oli paluulippu, mutta lento oli vasta kolmen viikon kuluttua tapahtuneesta. Uusi lippu olisi Finnairin kautta maksanut yli 7000 euroa. Selvisi, että Johannan äiti oli ostanut ja maksanut liput Ruotsissa, jossa sijaitseva toimisto olisi voinut hankkia varhaistetun, kohtuuhintaisen paluun. Siihen olisi kuitenkin tarvittu ostajan luottokortin tietoja.
Emmanuel sai apua yllättävältä taholta Facebookin kautta, joskaan yksityiskohtaisia tietoja sivustosta ei haluta kertoa.
-Minua ovat nyt majoittaneet muutamat ystävälliset ihmiset. He hankkivat minulle myös suomalaisen prepaid-liittymän puhelimeeni. He myös vaihtavat paluulentoni, haluan pois mahdollisimman pian. Minulla ei ole mitään suomalaisia ihmisiä eikä teidän maatanne kohtaan.
Haluaisin kenties joskus tulla tänne uudestaan, kunhan minun ei koskaan tarvitse olla Johannan kanssa missään tekemisissä.
Hymyn tietojen mukaan Emmanuel sai ystäviensä avustuksella vaihdettua lentonsa ja toipuu nyt järkytyksestä kotonaan.
-Olisi pitänyt kuunnella sisartani. Hän liikkuu pitkin maailmaa it-insinöörin virassaan ja oli katsellut joitakin Johannan netissä olevia videoita. Hän soitti minulle ennen tuloani ja pyysi minua olemaan hyvin varovainen, Emmanuel kertoo surullisena ennen siirtymistään lentokentältä uusien, turvallisten ystäviensä hoiviin.
Edellinen siis kopioitu Hymyn elokuun 2105 numerosta
Mahdolliset kitjoitusvirheet Simp Anssin.
Niinhän se meni, että Mamma Tukiainen maksoi yli 16.000 Ruotsin kruunua tuontimiehestä Tuksulle. Tuontimies ei kestänyt jatkuvaa lääkkeiden ja alkoholin väärinkäyttöä ja lopulta prinsessa Johanna heitti hänet pihalle väittäen mm. miehen pahoin pidelleen (yllätys yllätys) hänet. JOhanna oli piilottanut miehen passin ja matkalaukutkin, joten lähtö Albertinkadulta ei ollut ihan helppo ja vailla majapaikkaa mies joutui ensin öitsemään lentoasemalla.
Ystävälliset suomalaiset Johannan antifanit tulivat hätiin ja majoittivat tuontimiestä kunnes lentolippu saatiin vaihdettua - Mamma Tukiainen kun oli varannut miehen oleiluajaksi jopa kuukauden. Mamma toivoi kovasti, että Johanna ja Emmanuel menisivät naimisiin ja alkaisivat lisääntyä. Johanna itse suunnitteli rahastavansa love storylla Seiskaa oikein urakalla. Seiska olisi vienyt kyyhkyläiset jopa Turkkiin lomailemaan, mutta kun Tuksu ei osannut pitää suutaan kiinni, kaikki matkat ym peruuntuivat.
Emmanuel, mies Hawaijilta, otti myös valokuvia Tuksun kotoota. Kuvat ovat vain harvojen ja valittujen nähtävillä ja tämän kirjoittajakin on saanut ne nähdä vain erään Tuksun anti-fanin salaisessa nettiryhmässä. Voin kertoa, että Tuksun asunto koostuu vaatenyssäköistä, muovipussiröykkiöistä ja koiranpaskasta. Paskaa on jopa sängyssä, koska Tuksun koirat saavat tehdä sinne tarpeensa. Siinäpä glamouria kyllikseen. Olisipa kiva, että vaikka Gloria-lehti tekisi syvähaastattelun tästä Suomen glamourisimmasta ihmisestä ja hänen upeasta keskustakodistaan!
Teikkäläisetkö riensivät paikalle Kenmanuelia pelastamaan? Ja kuka oli se täti, joka juuri jäi kiinni rysän päältä penkomasta ja valokuvaamasta glamourittaren vessaa?
Emppu-Pemppu, missä sun valokuvat on?
Noin nuoriko se on!