Aurinkomatkat
Onko Aurinkomatkalaisia linjoilla? Kerro oma vinkkisi, mikä hotelli ja kohde on suosikkisi! Perusteluja myös mukava kuulla, pidätkö enemmän lomakylistä vai haluatko yhdistää ranta- ja kaupunkiloman.
Vinkkejä kaivataan mihin kannattaisi varata matka! (Itse matkustan perheen kesken)
Kommentit (36)
Uima-allas, mieluiten All inclusive ja perhe-hotelli. Ei liian tylsää paikkaa, saa olla katseltavaa kävelyetäisyydellä. Välimereltä löytyy paljon kivoja kohteita kesäloman viettoon.
Maleme Imperial..kaikkien pakettimatkojen isä ja äiti
Hei, kerrotko lisää, miksi juuri tämä!
Onko jokin tietty hotelli Rodos vai Kreetalla? Haluaisin kovasti vinkkejä nimenomaan hotelleista! Mikä on ollut ihan super kiva johon voisi mennä uudestaankin??
Omega Platanias Kreetalla, just tultiin. Kiva paikka hyvällä sijainnilla.
Olipas outo kysymys. Onko sinulla Aurinkomatkojen lahjakortti?
Olen ollut omatoimimatkoilla, sekä ties minkä matkatoimiston matkalla. Aurinkomatkat ei kokemukseni mukaan poikkea mitenkään muista. Samanlainen valtionyhtiö Finnairin tytäryhtiö kuin vaikkapa TUI. Eikä poikkea mitenkään mistään muustakaan matkanjärjestäjistä.
Itse pidän siitä, että voin yhdistää sekä kaupunki-, että rantaloman. Suosikkikohteeni on tähän mennessä ollut Brasilian Rio de Janeiro, jonne ei ole pahemmin pakettimatkoja tarjolla. Jos on pakko lähteä pakettimatkalle, tykkään talviaikaan Kanarian Las Palmasista, jossa yhdistyy hyvä sää, ranta ja kaupungin kulttuuritarjotanta. Kesäaikaan menen mielummin Italiaan kuin Kreikkaan. Espanjasta ja Turkista puhumattakaan.
Vaan makuasioitahan nämä. Kokemalla oppii.
Ei ole lahjakorttia, pidän vain pakettimatkoista! Kiitos vastauksista, lisää ehdotuksia saa antaa.
Portugali huoneistohotellissa, jossa on iso kauppa lähellä. Atlantti on mukavan viileä virkistäytymiseen. Ruokaa kannattaa tehdä itse ainakin jonkin verran, kaupoissa ruoka on edullista ja hyvää ja voi maistaa paikallisia herkkuja, ravintoloissa ruoka on pääasiassa mautonta perusmättöä ranskalaisia ja mautonta sitkeää luista lihaa/kanaa/kalaa.
Tuo on ihan totta, että säästää jos kokkaa itse! Portugali voisi hyvinkin olla seuraava kohde. Siellä taitaa käydä paljon brittejä?
Hei, suositelkaa lisää hotelleja joihin haluaisitte palata!
Onko tämä jotain Aurinkomatkojen viraalimainontaa? Paskanko väliä sillä matkanjärjestäjällä on.
En halua matkustaa Tuilla tai näillä muilla. Ja selailen Aurinkomatkojen sivuja aina silloin tällöin, mielelläni kuulen muilta vinkkejä hyvään lomaan! Kiinnostaa nämä kohteet, joihin voi mennä useamminkin kuin kerran.
Rodoksella käydään usein, on muutama suosikkihotelli ja ne on adults only eikä missään nimessä AI eli siinä suhteessa en osaa neuvoa. Rodoksella on kuitenkin tekemistä ja näkemistä paljon kaikenikäisille, helppo kulkea autolla, kaupungissa hyvät ostosmahdollisuudet jos sellaista kaipaa. Pitkin rannikkoa on hotellikyliä.
Kaikki kehuu aina Rodosta ja kuinka siellä on tekemistä. Olenko ainoa, jonka mielestä Rodos on aivan liian pieni ja tylsä paikka! Sen sijaan Mallorca on mielestäni kiva ja sopivan iso saari.
Kellään mielipiteitä? Ja onko esim Kreeta isompi? Siellä en itse ole käynyt, kun pelkään että se on ihan yhtä tylsä kuin Rodos.
Kreeta on isompi ja enemmän nähtävää, kävimme siellä perhelomilla kun lapsi oli pieni ja lapsi oppi siellä myös uimaan. Agii apostolin ranta on yleinen uimaranta ja vilkas, mutta myös pitkälle matala, sopii hyvin siihen tarkoitukseen. Aikuisten kanssa kaipaan erilaisia juttuja ja perhehotelleissa ei ole tullut enää käytyä, joten hotellit eivät ole tiedossa.
Kerro ensin, mitä kaipaat lomalta?