Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tulee ottaa huomioon kun laittaa ekaa kertaa asuntonsa vuokralle?

Vierailija
04.03.2022 |

Eli käytännön asioita kyselen. Lähipäivinä on tulossa porukkaa näyttöihin. Nyt täytyy varmaan tehdä ja printata tuo kirjallinen sopimus. Onko niihin valmiita pohjia? Takuuvuokralle pitää varmaan avata pankissa tili. Voinko usuttaa asukkaan tekemään sen asap?

Miten luottotiedot tänä päivänä. Kannattaako ihan oikeasti tarkistaa? Kun en ajatellut mitään Kelan hommissa olevia laitapuolen kulkijoita majoittaa. Voisiko takuuvuokran sijaan vaatia takaajaa? Monella ei tänä päivänä loju ylimääräistä tonnia tilillä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laitoin vuokralle välitysfirman kautta ja loppupeleissä oli kolme aika tasavahvaa vuokralaista valikoitunut. yksi reilu parikymppinen pienituloinen (2400/kk). yksi nelikymppinen vähän paremmin tienaava (3200/kk) ja kolmas nelikymppinen jo ihan ok (6000/kk) tienaava. kaikki lapsettomia sinkkuja.

Valitsin tuon 3200/kk tienaavan.

Silleen kelasin että tuo nuorin alkaa kuitenkin tehdä lapsia tai ainakin seurustella jolloin asunto käu liian pieneksi

Ja tuo parhaiten tienaava jossain vaiheessa varmaan haluaa ostaa oman

Hyvä oli valinta, vuokrat maksettu ajallaan ja jo yli 3 vuotta kestänyt vuokrasuhde.

Vierailija
42/43 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio tarkistaa luottotietoja ainakaan vielä. Teen tässä sopparia ja kysyn vielä teiltä että onhan minun ok vaatia tietää asukkaan sotu? Ja kannattaako minun ottaa valokuva tämän henkkareista ja onko minulla oikeus tehdä niin?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
22.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin valmiin pohjan muistaakseni https://vuokrasopimuspohja.fi/ tai https://sijoitusasunnot.com/vuokrasopimuspohja/ ja sillä on menty jo 5 vuokralaista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi