No mitäs teidän aamuun kuuluu?
Itse heräsin kuudelta raivaamaan huonekaluja pois seinien vierestä. Nyt maalarit puuhailee tuolla, ja minä kykin vessassa pitämässä katille seuraa. Väsyttää, kun nukuin vain neljä tuntia.
Kommentit (13)
Lähdetään tyttären kanssa kohta Ikeaan. Kankeana heräsin ja lihakset kipeinä, maalasin eilen 10 tuntia.
Oon lomalla ja heräsin aivan kamalaan nälkään. Rv 24 ja jatkuva nälkä! No kohta jatkaa unia :)
Olin juoksulenkillä. Ja meillä kans sama homma et pitäis viedä seinän vierestä tavarat pois kun aloitan maalaamisen. Ja iihan itse maalaan.
Kerrankin paistaa aurinko. Ei voi olla kuin iloinen. Vaikka lapsia vähän kiukuttaa. Heräsin jo seiskalta laittaa partioleiriläisen matkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 09:00"]
Miten kaikki maalaa tänää tai on maalannu
[/quote]
Aika hassu joo, minäkin maalasin jo tänään ja eilen:D
Nyt kuuntelen kun kaatosade piiskaa ulkona. Kahvin taidan keittää.
Heräsin kuuden jälkeen, olen vieläkin melkein yhtä väsynyt enkä jaksaisi juurikaan höpötellä työkavereiden kanssa joutavia.. Loppuisipa tämä työpäivä jo ja pääsisi kotiin.
Ottaa päähän, edellinen pesutuvan käyttäjä ei hakenut pyykejänsä, jouduin perumaan oman vuoroni.
Aamiaispöydässä edelleen. Kohta lähdetään ostamaan koululaiselle vaatteita syksyä varten.
Vituttaa. Mulla on ahmimishäiriö ja yritän päästä siitä eroon, mutta ei onnistunut. Taaskaan. Aamulla vilkaisin jääkaappiin ja olihan siellä... valo.
Heräsin sekavissa tunnelmissa seitsemältä. Olin eilen terassilla ihanien naisten kanssa ja lähdin ihanan miehen matkaan. Yhtäkkiä viini kilahti huppuun ja olin sairaassa kännissä ja helvetin huono olo. Miestä harmitti kun ei ollut musta seksin harrastajaksi ja kaikennäköatä noloa selitin kännipäissäni. Häippäsin sitten sieltä ku vedin herneet nenään miehen myöntäessä ettei halua tasan muuta ku seksiä. Tää pyörii siis filminä mun päässä koko ajan. Joo, tein herkkuaamupalaa ison satsin. Join kaksi lattea, söin jalkapallosämpylän ja skyriä+kreikkalaista jogurttia+kiivin.
Huono olo, joka on vaivannut jo pari viikkoa aamuisin. En ole raskaana tai mitään. Silti ihmettelen, mistä juuri tuo aamuinen oksetus johtuu.