Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään, kenellä olisi ollut alle viitosen keskiarvo koulussa?

Vierailija
26.01.2023 |

Mitä "saavutuksia" pitää olla, että tuossa edes onnistuu?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin yläkoulun opettajana montakin. Se meinaa sitä, että ei pääse luokaltaan. Yleensä taustalla on huippuunsa viety työn välttely ja erittäin runsaat poissaolot.

Vierailija
2/17 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tiedän kenellä ysiluokalta päästessä tasan 5 keskiarvo. Molemmat ovat työllistyneet keskipalkkaisiin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnen yhden, päästivät pois koulusta, kun eivät halunneet katella. Oli töissä baarissa myöhemmin.

Vierailija
4/17 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, asuu Itä-hellsingissä

Vierailija
5/17 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no yhden tiedän, jolla noin 5 ka ja on autonkorjaaja. Räplännyt moottoreita koko elämänsä, joten ei koulu kauheasti kiinnostellut. Älyssä ei mitään vikaa.

Vierailija
6/17 |
26.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla keskiarvo oli kuusi. En lintsannut enkä ollut jälki-istunnossa. Kehuttiin hyvä tapaiseksi.

Vierailija
7/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin lukioon 5,7 keskiarvolla. Koulun historian alin keskiarvo v 1975) :) 

Älyssä ei ollut mitään vikaa, en vain jaksanut teoreettista opetusta ja pitkiä päiviä. Vähän liian vilkas. Älykkyys tuli testattua sitten aikuisena erilaisissa palikkatesteissä työnhaun yhteydessä, olin yllättäin 5% parhaimmiston joukossa aina. 

Urakehityksen huipulla mm asiantuntija ja myyntijohtaja isoissa kansainvälisissä yrityksissä. 

Vierailija
8/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunbeb, on nykyään toimitusjohtajana

itseoerustamassaan firmassa.

Vierailija
9/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle vitosen keskiarvolla ei taida päästä luokaltaan, koska se tarkoittaa, että todistuksessa on nelosia. 

Vierailija
10/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, toisella vanhemmistani oli kansakoulun erotodistuksessa rivi nelosia. Siinä kaikki koulut mitä hän on käynyt:D

Ja miten se tapahtui...kapinoiva nuori, heillä oli älyttömän tiukka, väkivaltainen kuri perheessä. Ei sopinut vanhemmalleni ja tuli esille näin kapinoimisena kaikkea vastaan

Vierailija
11/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin lukioon 5,7 keskiarvolla. Koulun historian alin keskiarvo v 1975) :) 

Älyssä ei ollut mitään vikaa, en vain jaksanut teoreettista opetusta ja pitkiä päiviä. Vähän liian vilkas. Älykkyys tuli testattua sitten aikuisena erilaisissa palikkatesteissä työnhaun yhteydessä, olin yllättäin 5% parhaimmiston joukossa aina. 

Urakehityksen huipulla mm asiantuntija ja myyntijohtaja isoissa kansainvälisissä yrityksissä. 

Palikkatestishän (esim myös Mensa) eivät kerro yleisestä älykkyydestä, vaan paremmasta loogisesta ajattelukyvystä. Yhtään väheksymättä tuloksiasi!

Vierailija
12/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit lukioon? Millainen yo-todistus? Kun teoreettinen opetus ja pitkät päivät tökkivät.

Vierailija
13/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveljeni.

Lukihäiriö.

Sittemmin opiskellut itselleen ylemmän korkekoulututkinnon sekä kauppatieteistä että historiasta.

Vierailija
14/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Alkoholistikodissa asunut ja huostaanoton tarvinnut, mutta sitä siihen aikaan ilman jäänyt, luokkakaverinikin sai  melkein kuuden keskiarvon.

Vierailija
15/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palikkatestishän (esim myös Mensa) eivät kerro yleisestä älykkyydestä, vaan paremmasta loogisesta ajattelukyvystä. Yhtään väheksymättä tuloksiasi!

Mun työssäni looginen ajattelukyky ja ongelmanratkaisu on aina ollut tärkeää. Älykäs tai ei. Hyvin olen pärjännyt

Vierailija
16/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit lukioon? Millainen yo-todistus? Kun teoreettinen opetus ja pitkät päivät tökkivät.

Tuolloin mun haaveena oli vielä sisustusarkkitehdin opinnot, siksi lukioon. C:n paperit sain mutta ei niillä päässyt jatkoon. Ateneumin silloisissa kokeissa kävin ja olisin päässyt läpi kuvistehtävissä mutta pisteet ei riittäneet.

Perustin sitten perheen ja opiskelin vasta 30+ kaupallisen koulutuksen. Aikuisena malttoi paremmin:)

Vierailija
17/17 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolloin mun haaveena oli vielä sisustusarkkitehdin opinnot, siksi lukioon. C:n paperit sain mutta ei niillä päässyt jatkoon. Ateneumin silloisissa kokeissa kävin ja olisin päässyt läpi kuvistehtävissä mutta pisteet ei riittäneet.

Perustin sitten perheen ja opiskelin vasta 30+ kaupallisen koulutuksen. Aikuisena malttoi paremmin:)

Jatkan vielä - valmistuin sisustussuunnittelijaksi 55v:na

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi