Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavinta, mitä sinulle on tapahtunut yksin ollessasi?

Vierailija
29.07.2015 |

"Pelkäättekö omakotitalossa"-keskustelun innoittamana! Pelottavinta mitä teille on tapahtunut yksin ollessanne?

Kommentit (1816)

Vierailija
961/1816 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä, kun ikkunani takana oli yöllä käynyt joku, jonka henkilöllisyys,selvisi myöhemmin. Hyi hirvitys.

Vierailija
962/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tullut  baarista ja pesin meikkejä pois kun joku tarttui  lujasti polveeni, luulin sitä avomiehekseni  että en ollutkaan lukinnut kylppärin ovea  ja  nauroin että lopeta kun menee saippuaa silmiin .  Kun sain silmät auki katsoin eikä siinä ollutkaan  ketään, ovi oli yhä lukossa ja mies kuorsasi sängyssämme.  Juoksin paniikissa miehen viereen.

Tuossa asunnossa tapahtui muutakin  outoa, mutta tuo jalkaan  tarttuminen oli pahinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin ysärillä jo parissa viestissä mainittua nuortensarjaa "Pelottaako?" ja sen päivän jaksossa oli mustiin  pukeutunut vampyyriperhe joka muutti rauhalliselle asuinalueelle ja hyökkäili öisin ihmisten kimppuun. Myöhemmin illalla näin sitten  kun naapuriin muutettiin, pitkä mustiin pukeutunut pariskunta  ja aloin pelätä että naapurini ovat vampyyrejä ja käyvät kimppuuni ja perheeni kimppuun. Miksi muuten heillä olisi mustat vaatteet ja muuttavat vaikka on ILTA? No nyt aikuisena tiedän, ettei muuton venyminen  iltahämärään ole mitenkään epätavallista. Mutta sano se 9-vuotiaalle, joka  juoksee koulusta kotiin peloissaan vampyyritalon ohi etteivät ne nappaa. Ja valvoo öisin,etteivät pääse ikkunasta sisään. Enkä voinut puhua pelostani kellekään, olin ihan yksin sen kanssa. Varmaan vuoden pelkäsin näitä "vampyyrejä"...

Toinen ysärin hirveä sarja oli Salaiset Kansiot ja  etenkin tuuletusräppänöistä sisään tunkeva ihmissyöjä -mutantti aiheutti minussa hirveät pelot. Meillä oli vanha talo ja vanhan aikaiset tuuletusritilät suurimassa osassa huoneita, kerran sitten olin vessassa ja kuulin jotain ääntä tuuleuskanavasta mikä sai minut juoksemaan paniikissa  ulos vessasta ja talosta luo kun luulin, että nyt se hirviö tulee sieltä ritilän läpi niskaan.  Joku hiiri tai vastaavahan se tietenkin oli.

On varmaan selvää, etten aio antaaomien lasteni katsoa yhtään kauhuelokuvaa/sarjaa ennenkuin  ovat käyneet rippikoulun! 

Muistan tuon jakson mutta pariskuntahan oli ihmisiä ja heidän pikku poikansa se vampyyri. Vai oliko vampyyrijaksoja useampi? Karmiva sarja oli joka tapauksessa, lapsille suunnatuksi!

Vierailija
964/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ku mul puhkes kortsu. Olin ihan paniikissa.

Eihän tyhmyys lisääntynyt?

Vierailija
965/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pelottavin niin kummallisin juttu ainakin... Asuin vielä lapsuudenkodissani ja tiemme varrella oli ainoastaan kolme taloa. Olin lähdössä lentokentälle aamuyöstä toisen naapurin kanssa. Heidän talonsa oli siis tien päässä ja meidän siinä keskellä. Suoristin hiuksiani ja katselin samalla ikkunasta ulos pimeyteen. Huolestuin suuresti kun naapurista lähti auto liikkeelle! Kuulin selvästi renkaat hiekkatiellä ja näin valot pimeässä. Kello oli kovin vähän eikä meidän ollut vielä tarkoitus lähteä minnekään ja olimme sopineet että soitamme kun saa tulla ulos. Reilun puolen tunnin päästä tuosta istuin autoon ja kysyin kaveriltani, että kuka teiltä lähti tähän aikaan ja kerroin että pelkäsin jo jääväni kyydistä. Ystävä nauroi että kaikki muut olivat nukkumassa eikä yksikään auto ollut liikkunut pihasta...

Postinjakaja.

Vierailija
966/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille murtauduttiin "markkinoiden parhaasta" hälytinjärjestelmästä huolimatta. Olin kellarin kodinhoitohuoneessa ja tajusin, että jotain on pielessä, kun kellarin ovi aukesi äkkinäisesti ja joku ukko mutisi jotain toiselle ja ovi lävähti sitten nopeasti kiinni. Jähmetyin pelosta, enkä heti uskaltanu mennä katsomaan millä asioilla oikein olivat.  Sen verran taisivat murtovarkaatkin säikähtää, että lähtivät saalineen karkkuun. Saaliikseen saivat onneksi lähinnä astioita.  Emme sen jälkeen ole luottanut mihinkään kaupattavaan kotihälytysjärjestelmään. Murtovarkaita ei saatu kiinni joten en uskaltanut mennä enää yksin kotona ollessani kellariin, kun ajattelin murtovarkaiden tietysti palaavan juuri silloin kun olen siellä ja lukitsevan minut seuraavalla kerralla sinne.  Muutimme taloon, jossa ei ole kellaria. 

Ostitteko hälyttimen joltain ovelta ovelle-huijarilta, joka väitti sitä "markkinoiden parhaaksi"?

Just niin tosiaan kannattaakin tehdä, se myyjä on murtokoplan tunnustelija.

Ja ihan kaikki rempatkin kannataa ostaa kolminkertaiseen ylihintaan ovelta ovelle-jobbareilta. Hyvää hyvyyttään ne myy 😂

Vierailija
967/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kotona, kun astiat alkoivat tippua keittiön kaapista, en pystynyt edes liikkumaan, istuin vaan selkä seinää vasten, ja odotin miestä kotiin. Siellä tapahtui kaikenlaista,entiset asukkaat olivat pelanneet spiritismiä.

Vierailija
968/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä, kun ikkunani takana oli yöllä käynyt joku, jonka henkilöllisyys,selvisi myöhemmin. Hyi hirvitys.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka sait hiipparin henkilöllisyyden selville?

Annoitko kuulla kunniansa?

Vierailija
969/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena viikon, pari yksin kotona. Joku mies soitti väärään numeroon (lankapuhelin). Eikä siinä mitään, mutta jatkoi soittelua kunnes uhkasin poliisilla.

Hänen puheensa ei ollut asiallista ja teon motiivi oli ahdistelu.

Lankapuhelimella ei voinut mitenkään selvittää soittajan numeroa tai estää häntä, mutta olisihan numeron varmaan saanut selvitettyä puhelinyhtiöstä.

Vierailija
970/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tullut  baarista ja pesin meikkejä pois kun joku tarttui  lujasti polveeni, luulin sitä avomiehekseni  että en ollutkaan lukinnut kylppärin ovea  ja  nauroin että lopeta kun menee saippuaa silmiin .  Kun sain silmät auki katsoin eikä siinä ollutkaan  ketään, ovi oli yhä lukossa ja mies kuorsasi sängyssämme.  Juoksin paniikissa miehen viereen.

Tuossa asunnossa tapahtui muutakin  outoa, mutta tuo jalkaan  tarttuminen oli pahinta.

Mitä muuta? Kiinnostaa kovasti, jos jaksat kertoa :)

Vierailija
971/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin n 16-vuotiaana yksin siivoamassa yhtä isoa hampurilaisravintolaa, kello oli n 5-6 aamulla ja oli pilkkopimeää. Kännyköitä ei vielä ollut. Yhtäkkiä ravintolan varashälytin alkoi soimaan. Se ääni on ihan hirvittävän kova, kuuluu varmaan monen kilometrin päähän. Olin varma, että nyt joku murhaaja / narkki / varas on päässyt sisään ja ihan paniikissa mietin mitä teen.

Siinä hiippaillessani tajusin, että yksi rasvakeitin oli jäänyt päälle ja järkeilin sen ylikuumenneen ja aiheuttaneen hälytyksen. Kukaan ei ollut kertonut, miten sen äänen saa loppumaan, oli kyllä kerrottu mihin pitää soittaa jos on turha hälytys. Rasvakeittimessä ei näkynyt mitään on/off nappulaa.

Itku kurkussa soitin sinne numeroon ( vastaaja päällä) ja pomolleni, että mitä nyt teen. Ei hänkään tiennyt. Sitten jostain syystä avasin ulko-oven ja se ääni loppui.

Luojan kiitos, vähän tämän jälkeen ensimmäiset työntekijät saapuivat töihin ja joku osasi tehdä sille rasvakeittimelle jotain.

Sain moitteet kun siivous oli jäljessä aikataulusta ja vuoropäällikkö nauroi päin naamaa että ” voi voi kun meidän X nyt niin pelästyi rasvakeitintä”.

Vierailija
972/1816 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta? Kiinnostaa kovasti, jos jaksat kertoa :)

Yöpöydältä kuului koputusääntä joka loppui heti kun teki valot, henkarit heiluivat eteisen naulakossa,  tv meni itsekseen päälle , lattialta löytyi jotain kuolan tapaista vaikka meillä ei ollut koiraa, miehen korvaan huudettiin naisen äänellä että herää. 

Vierailija
973/1816 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ja kuulin että joku liikkuu keittiössä jonka erottaa makuuhuoneestamme vain helmiverho, katsoin kelloa joka oli 4.00 ja tiesin että mies pääsee vasta 6..00.  Nousin ja  kuulostelin että joku siellä keittiössä on vaikka koettaa liikkua hiljaa eikä valo pala, otin puhelimeni ja mietin pala kurkussa mihin soitan kun samassa kuului tutun kuuloinen aivastus. Miehelle oli noussut kuume, oli tullut kotiin ja koetti etsiä valoja tekemättä särkylääkettä että ei herättäisi minua. Jälkeenpäin nauratti mutta sillä hetkellä ei yhtään kun olin varma, että keittiössä on  joko edellisen asukkaan haamu tai sarjamurhaaja!

Vierailija
974/1816 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin mentäessä varis kävi päälle ja alkoi jahtaa minua. Oli senteistä kiinni, että olisi ollut kirjaimmellisesti niskassa kiinni. Huusin ja pakokauhun vallassa poljin fillarilla niin nopeasti, kuin pystyin.

Pesä varmaan jossain lähellä.

Vierailija
975/1816 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töihin mentäessä varis kävi päälle ja alkoi jahtaa minua. Oli senteistä kiinni, että olisi ollut kirjaimmellisesti niskassa kiinni. Huusin ja pakokauhun vallassa poljin fillarilla niin nopeasti, kuin pystyin.

Tapahtui tänään

Vierailija
976/1816 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena, opiskelijan asuessani opiskelija asunnossa, jossa oli muutenkin levotonta, joku raapi illalla ikkunaa ja yritti kiivetä/päästä sisään ikkunana kautta, joka oli onneksi kiinni, näin vaan varjon mut kyl pelotti, ja näki se kiipijä selvästi et valot päällä ja kämpässä joku

Vierailija
977/1816 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui tänään

Hyi kamala, mä taas näytin lokille kieltä ja se rupes jahtaa mua, kyl kuumotti😝

Vierailija
978/1816 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut näkemään painajaisunia jossa madot syövät minut elävältä, lisäksi aamuyöllä tapahtuvat unihalvaukset jotka tuntuu todelta, esim 3 yötä sitten tunsin kun joku seisoi sängyn vieressä, yritin kääntää päätä mut tunsin kun joku metallinen, pyöreä pallo käänti mun päätä vastakkaiseen suuntaan sit yritin sitä nimeä lausua kuten monet uskovat kehoittaa, mut sit joku kuiskaa mun korvaan selvästi, et turha yrittää, olet yksin

Silloin tajusin et ei Jeesus autakaan kaikkia

Samoin edellisenä yönä tuntui todella todelta kun olin vessaan lukittautunut ja joku pyrki ulkopuolelta sisälle sinne vessaan ja yritin taas lausua sen nimen mut taas kuulin tällä kertaa pään sisältä, että, olet yksin

Vierailija
979/1816 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kellarissa touhuamassa jotain. Kellarilla on toinen, vanha puoli jossa multalattiat ja matala katto. Kellarien välissä on väliovi, joka oli suljettu. Vanhan kellariin ei ole muuta sisäänpääsyä.

Yhtäkki kuulin jotain tulevan kovaa vauhtia pimeästä vanhasta kellarista sitä väliovea päin ja väliovi pamahti kovalla voimalla auki.

Lähes sydärin sain ja pimeä oviaukko ammotti tyhjänä, siinä ei ollut ketään (...luojan kiitos).

Päätin, että tälle pitää olla selitys, muuten pelkään loppuian. Keräsin rohkeuden ja kokeilin ennen poistumista kaiketi, miten ovi voisi tulla itsestään niin kovalla pamauksella auki, mutta en saanut aikaseksi tätä. Välttelin kellaria tosi pitkään ja vanhaan osaan en menee yksin tähän asti.

Vierailija
980/1816 |
28.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kellarissa touhuamassa jotain. Kellarilla on toinen, vanha puoli jossa multalattiat ja matala katto. Kellarien välissä on väliovi, joka oli suljettu. Vanhan kellariin ei ole muuta sisäänpääsyä.

Yhtäkki kuulin jotain tulevan kovaa vauhtia pimeästä vanhasta kellarista sitä väliovea päin ja väliovi pamahti kovalla voimalla auki.

Lähes sydärin sain ja pimeä oviaukko ammotti tyhjänä, siinä ei ollut ketään (...luojan kiitos).

Päätin, että tälle pitää olla selitys, muuten pelkään loppuian. Keräsin rohkeuden ja kokeilin ennen poistumista kaiketi, miten ovi voisi tulla itsestään niin kovalla pamauksella auki, mutta en saanut aikaseksi tätä. Välttelin kellaria tosi pitkään ja vanhaan osaan en menee yksin tähän asti.

Voisiko kovaa lentävä lepakko, jonka päiväunta oli häiritty saada oven lentämään auki? Kahvasta ei tietenkään osaa painaa, mutta...