Pelottavinta, mitä sinulle on tapahtunut yksin ollessasi?
"Pelkäättekö omakotitalossa"-keskustelun innoittamana! Pelottavinta mitä teille on tapahtunut yksin ollessanne?
Kommentit (1815)
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:56"]Olin kävelemässä kouluun kunnes kuulin kuin naisen ääni olisi kuiskannut korvaani nimeäni. Tarkistin että olisiko joku voinut sanoa sen mutta lähellä ei ollut ketään. Juoksin loppumatkan kouluun.
Siitä n.2 viikon päästä kun olin ystäväni luona kylässä. Olin koskemassa hänen äitinsä vanhaan posliininukkeen, kuulin sen uudelleen. Kysyin että sanoiko hän nimeäni ja ei sanonut. Lähdettiin kiitellä pois. Talossa ei ollut muita.
Kerran kun olin menossa nukkumaan, tunsin kuinka joku olisi silittänyt poskeani.
Lemmikkirottani oli kuollut ja sinä iltana kuulin sellaista rotan napsuttelu ääntä sänkyni vierestä.
Pelasin kerran spiritismiä kahden ystäväni kanssa. En ollut uskoa kun lasi liikkui. Myöhemmin kokeilin samaa mutta yksin.
Ja lasi liikkui vaikka pidin sitä todella hellästi lasin päällä.
Sitten sellaisia ei yliluonnollisia.
Eräs pakettiauto kerran seurasi minua kun kävelin kauppaan. Kun tulin sieltä ulos, se jatkoi seuraamistani. Huomasin sen ja otin rekkarin ylös.
Kun seuraavana aamuna lähdin töihin niin sama pakettiauto seurasi taas.
[/quote]
Seurasiko enää kolmantena päivänä?
Olin jotain 7-8 v kun oli vuotta vanhemman siskoni kanssa kaverimme synttäreillä. Leikimme pihan reunassa, kun yhtäkkiä tien reunalta (jossa postilaatikko) joku mies alkoo huudelöa että tytöt tulkaa tänne. Menimme juoksujalkaa.
Miehellä oli punainen auto parkissa ja tsekatessani etupenkille näin ison läjän karkkipusseja..en siltikään tajunnut. Yhtäkkiä siskoni kirkaisi että juoskaa ja lähdin hirveää kyytiä muiden perään.. Ehdin nähdä kun ukko kaivoi peräkontista paksua köyttä.
Samana kesänä paikkakunnallamme oli houkuteltu muitakin lapsia kyytiin..
[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 14:56"]Olin kävelemässä kouluun kunnes kuulin kuin naisen ääni olisi kuiskannut korvaani nimeäni. Tarkistin että olisiko joku voinut sanoa sen mutta lähellä ei ollut ketään. Juoksin loppumatkan kouluun.
Siitä n.2 viikon päästä kun olin ystäväni luona kylässä. Olin koskemassa hänen äitinsä vanhaan posliininukkeen, kuulin sen uudelleen. Kysyin että sanoiko hän nimeäni ja ei sanonut. Lähdettiin kiitellä pois. Talossa ei ollut muita.
Kerran kun olin menossa nukkumaan, tunsin kuinka joku olisi silittänyt poskeani.
Lemmikkirottani oli kuollut ja sinä iltana kuulin sellaista rotan napsuttelu ääntä sänkyni vierestä.
Pelasin kerran spiritismiä kahden ystäväni kanssa. En ollut uskoa kun lasi liikkui. Myöhemmin kokeilin samaa mutta yksin.
Eräs pakettiauto kerran seurasi minua kun kävelin kauppaan. Kun tulin sieltä ulos, se jatkoi seuraamistani. Huomasin sen ja otin rekkarin ylös.
[/quote]
Seurasiko enää kolmantena päivänä?
[/quote] ei seurannut. Jäi vähän mietityttämään.
Mä olen nähnyt samanlaisen valon kuin tässä uutisessa.
Tapahtui ollessani teini-iän kynnyksellä. Asuimme maalla vanhassa talossa jossa oli ns.ulko-eteinen johon jätetään kengät ennen kuin astutaan sisempään eteiseen. En muista oliko lamppu palanut tms mutta ulkoeteinen oli tosi pimeä kun tulin ulko-ovesta. Äkkiä näin ed.videolla nähdyn valon kaltaisen valoilmiön liukuvan edessäni lattialla ja se katosi ulko-ja sisäeteisen oven alta. En ole ikinä säikähtänyt niin pahasti ja kesti kauan ennen kuin uskalsin liikkua pelkäämättä eteisen halki.
Näin samanlaiset valot (2kpl) myöhemmin kun olin kaverini luona yötä. Hänkin asui maalla. Nukuin lattialla ja äkkiä näin seinällä, sohvan päädyn vieressä kaksi ovaalin muotoista valoa. Ne eivät liikkuneet eivätkä ne voineet heijastua mistään, ulkona oli pimeää ja sisällä oli pimeää. Pyysin kaveriani katsomaan niitä. Hänkin näki ne. Sitten hän laittoi valot päälle ja uudelleen pois. Valot olivat kadonneet. Ne olivat selkeästi ovaalin muotoisia kuten aiemmin näkemäni valo mutta nämä olivat suurempia. Niistä ei heijastunut minkäänlaista kajoa eikä niiden ympärillä ollut kehrää. Ne vain - olivat. Kaverini kertoi myöhemmin nähneensä ne uudelleen. En vielä tänäkään päivänä tiedä mitä ne olivat. Olen hyvin rationaalinen ihminen enkä yleensä säikähtele yllättäviä ääniäkään. "Kaikelle on selitys". Noille valoille en ole kuitenkaan keksinyt mitään selitystä. Ensimmäinen valo oli noin kymmensenttinen, ne kaksi myöhemmin näkemääni kumpikin tuplaten isompia. Jos joku tietää mitä ne voisivat olla niin kertokaa ihmeessä.
seurustelin jo silloin nykyisen miehen kanssa, mutta asuin yksin. otin lihasrelaksantin ja menin lötköksi kuin keitetty makaroni, olin mahallani enkä meinannut saada naamaa tyynystä!
kun aloimme seurustella, mies asui pienessä ok-talossa keskellä metsää. kerran olin siellä yksin yötä, kun miehellä oli yövuoro ja äkkiä kuulin pimeästä olohuoneesta kovan yskäisyn. loppuyö meni makkarissa täristessa, en uskaltanut edes valoa sammuttaa!
Kerran yksin ollessani meinasin tulehtua johonkin ruokaan, en muista enää mihin. Onneksi se lähti pois vähän aikaa yskittyäni kauhuissani
[quote author="Vierailija" time="30.07.2015 klo 18:13"]Kerran yksin ollessani meinasin tulehtua johonkin ruokaan, en muista enää mihin. Onneksi se lähti pois vähän aikaa yskittyäni kauhuissani
[/quote]
Siis tukehtua!
Toimita se meteoriitti tutkittavaksi! Suomessa ei ole löytynyt meteoriittejä varmaan sataan vuoteen.
Olin ala-asteikäinen ja kävelin koulusta kotiin. Seuraani tunki eräs vammainen teinipoika, joka oli kiusannut muitakin lapsia koulumatkoilla. Puhui rivoja ja kauheita seksijuttuja. Juoksin loppumatkan kotiin, että pääsisin eroon pojasta, mutta tämäpä oli seurannut minua. Katsoin ikkunasta, kun hän käveli pihaan ja sitten kuului ovikellon ääni. Sen jälkeen ovikelloa soitettiin muutaman kerran uudestaan, kunnes poika ilmeisesti kyllästyi ja lähti pois. Pelkäsin ihan kauheasti, mutta onneksi vanhemmat tulivat pian kotiin. On jäänyt traumat.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2015 klo 08:44"]
Toimita se meteoriitti tutkittavaksi! Suomessa ei ole löytynyt meteoriittejä varmaan sataan vuoteen.
[/quote]
Antees mut jos ihminen epäilee kyseessä olleen myös tulivuoren laavakivi, miksi kuvittelet hänen asuvan Suomessa?
Olin juuri päässyt eroon perhehelvetistä ja muuttanut omaan kämppään. Pelkäsin kuollakseni että isäni löytäisi "piilopaikkani" ja tulisi tyyliin kirveellä ovesta läpi, mutta poliiseilla ei ollut antaa muuta neuvoa kuin hätänumero. Heräsin ensimmäisenä yönä kovaan aseen laukaukseen, niin kovaan että korvissa soi ja päätä särki. Makasin sängyllä kauhusta kankeana ja luulin että minua oli ammuttu päähän. Hetken päästä tajusin että olin elossa eikä huoneessa ollut ketään. Hyppäsin lattialle matalaksi ja yritin kurkkia ikkunasta, mutten nähnyt ketään. En nukkunut enää sinä yönä.
Aamulla selvisi uutisista että hirvi oli lähistöllä törttöillyt liikenteen seassa ja se oli pitänyt lopettaa.
Kun olin 15-vuotias isäni kuoli. Hautajaispäivänä pistin hiuksiani eteisessä ja näin peilin kautta, että eteisen naulakon henkarit alkoivat heilua ihan hulluna toisella puolella eteistä. Kauhea kolinakin siitä kuului kun ne osuivat seinään. Äiti tuli kysymään, että mitä riehun, siinä sitten yhdessä ihmeteltiin.
Toinen juttu tapahtui pari viikkoa sen jälkeen. Poikaystäväni oli meillä yökylässä. Menin aikaisemmin nukkumaan, kun väsytti ja poikaystävä jäi vielä katsomaan televisiota. Huoneeni oli sekaisin niin kuin yleensä teini-iässä on, jonka takia sänkyni vieressä oli iso muovipussi. En vielä ollut nukahtanut, mutta silmäni olivat kiinni. Kun kuulin, että poikaystävä käveli muovipussin yli, tein tilaa siirtymällä seinän puolelle ja poikaystävä istuikin sängylle. Meni hetki ja ihmettelin miksi poikaystäväni jäi istumaan. Avasin silmäni ja käännyin. Siinä ei ollut ketään huusin niin julmetusti ja juoksin itkien olohuoneeseen. Äitinikin heräsi siihen. Voitte arvata, että nukkumaan menin vasta poikaystävän kanssa seuraavaksi.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 14:46"][quote author="Vierailija" time="31.07.2015 klo 11:30"]Olin sängyssä kyljelläni ja odotin unen tuloa. Hetken päästä tunsin kuinka käsi kosketti käsivarttani. Tunsin ihan sen painon käsivarressani. Kiljaisin että varmaan koko kerrostalo heräsi. Luulin että asunnossani on joku. Laitoin valot ja kolusin koko asunnon läpi. Sen jälkeen nukuin pari yötä valot päällä. En tiedä sitten mitä se oli. En usko mihinkään yliluonnolliseen mutta sillä hetkellä kun seisoin keskellä olohuonetta tyhjässä asunnossa mieleeni tuli että "entä jos...". Silloin olin peloissani.
[/quote]
Unihalvaus.
[/quote]
Ei silloin voi puhua, eikä liikkua. Vain silmät saa auki, jos haluaa.
Polvi meni osittain pois paikoiltaan, puhelin kaukana enkä luonnollisesti päässyt ylös sängystä sitä hakemaan.
Hetken aikaa siinä meni pohtiessa, että mitäs nyt. Otin polvesta tukevan otteen ja jotenkin kierähdin istumaan, pitelin polvea siinä jonkin aikaa tiukasti jotta ei mene kokonaan paikoiltaan kunnes yhtäkkiä se muljahti.
Huhhuh, mitä siinä ois tehnyt jos ei oiskaan mennyt paikoilleen???
Olin kävelemässä kouluun kunnes kuulin kuin naisen ääni olisi kuiskannut korvaani nimeäni. Tarkistin että olisiko joku voinut sanoa sen mutta lähellä ei ollut ketään. Juoksin loppumatkan kouluun.