Miten Christina Aguilera voi olla niin eri näköinen näissä kuvissa?
Keräsin Christina Aguilerasta muutamia kuvia, sillä hänen kasvonsa ovat herättäneet mielenkiintoni. Minusta hän näyttää kollaasin ylimmissä kuvissa täysin erilaiselta kuin alemmissa. Mistä tämä voisi johtua?
Onko alempia kuvia sitten muokattu, onko hän käynyt kauneusleikkauksessa vai onko hänen ulkonäkönsä vain muuttunut vanhetessa?
Vertailkaapa: http://kuvapilvi.fi/k/yf0o.jpg
Kommentit (29)
Odotin jotain Renee Zellweger tyyppistä erinäköisyyttä ennen ja jälkeen, mutta en nyt tajunnut mitä ap haki? Ihan on ittensä näkönen. Meikki erilailla ja lihonut ja laihtunut joo, mutta mitään muuta en nyt hokaa?
Minusta kuvissa ei ole muuta eroa kuin erilainen silmämeikki. Christina suosii aika vahvaa silmämeikkiä ja erilaisia meikkityylejä, mikä vaikuttaa ilmeeseen merkittävästi.
Ja kyllä ne kasvot yleensä muuttuu ihmisen "vanhetessa". Christina taitaa olla tyyppiä, joka kaunistuu vuosi vuodelta. Olen kateellinen.
Täysin kuin eri ihminen ylemmissä ja alemmissa. Luultavasti käynyt kauneusleikkauksessa? Ainakin hänen nenänsä on kaventunut (ja pidentynyt?), silmät isommat (miten on mahdollista???) ja kasvot kapeammat. Kasvot on varmaan vanhemmiten kaventuneet mutta voi myös olla, että johtuu laihtumisesta. Hänhän oli joskus aika pyöreässä kunnossa jolloin kasvot olivat hyvin eri näköiset kuin hoikkana.
Varmaan myös photoshopattu, mutta nhan Christinalla rahaa, että eiköhän ole paranneltu plastiikakirurgillakin jotain.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:48"]
No eipä tuossa nyt mitään niin erikoista ollut?
[/quote]
Minusta esim. hänen nenänsä on todella eri näköinen. Ettekö oikeasti huomaa?
Onpas kaunis! Nenä vaihtunut mut onkohan toi nyt niin vaarallista...
Oikeessa alakulmassa on ihan eri näkönen, kuin vaikkapa ylhäällä toka vasemmalta. Nenä ja silmät on käsitelty.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:48"]
[/quote]
[/quote]
Googlaappa make up nose tms, saatat yllättyä miten nykyään nenään meikataan semmoset 'kehykset' tummemmalla meikkivoiteella, jolloin näyttää kapeammalta. Ihan uskomattoman yleinen kikka, mutta vielä aika tuntematon suurelle yleisyleisölle.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:48"]
[/quote]
[/quote]
Kuvakulma tekee paljon, lisäksi nuorempana nenä usein kasvaa ekana naamasta ja loppunaama ottaa sen kiinni vasta myöhemmin. Ittelleni kävi näin, olin ihan jäätävä pottuklyyvari naamassani kaikissa luokkakuvissa, mutta näin aikuisena se ero on jotenkin tasoittunut. En lähe väittään etteikö Xtinaa olis leikelty, mutta ärsyttää vaan kun kaikesta huudetaan heti että leikelty, jos nenä näyttää millin lyhemmältä kun 5 vuotta sitten.
[quote author="ExoPol" time="29.07.2015 klo 20:48"]
Ja kyllä ne kasvot yleensä muuttuu ihmisen "vanhetessa". Christina taitaa olla tyyppiä, joka kaunistuu vuosi vuodelta. Olen kateellinen.
[/quote]
Eiköhän moni meistä taviksistakin kaunistuisi "vanhetessaan" jos meilläkin olisi varaa kauneusleikkauksiin. Ja Christinahan ei ole vielä edes vanha, hänhän on nyt 34.
Christina Aguilera on mielestäni yksi kauneimpia naisia joita tiedän, niin kasvoiltaan kuin vartaloltaan!
Olen nähnyt burleskin vaikka kuinka monta kertaa ja katson sitä vaan Christinan takia :D Heh tajusin just että se on mun lemppari elokuva!! ;)
En kehtaa edes miehelleni kertoa kuinka kuolaan hänen peräänsä! Olen ihan hetero perheenäiti :D
Minusta kuvissa ei ollut mitään eroa!? Eri meikki, se muuttaa. Ja jossain kohtaa oli vähän tuhdimmassa kunnossa eli kasvot siksi erinäköiset.
Photoshop