Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä

Vierailija
24.08.2015 |

Mitäpä olette mieltä tilanteestamme: 20 vuotta yhdessä, pari teini-ikäistä lasta. Seksiä ei ole ollut vuoteen. Miehellä erektio-ongelma, johon sai lääkettä kun vihdoin viimein meni lääkäriin. Sen jälkeen seksiä olikin jonkun verran, tietysti aina etukäteen sovittuna, että ehtii ottaa lääkkeen. Sitten päätin odottaa ja katsoa, milloin mies itse ehdottaa seksiä, koska aina se olin minä. No, nyt on vuosi mennyt ilman yhtäkään viittausta seksiin.

Kyllähän seksittömyyteen tottuu, kun sitä ei saa, mutta silti olen pahoilla mielin etten kelpaa. Ei myöskään halailla, suukotella tmv. Kunhan eletään samassa talossa. Luulin aiemmin, että haluamattomuuden syy oli tuo ongelma, mutta nyt on lääkkeet siihen eikä silti mitään tapahdu. En oikein tiedä, mitä tekisin. Näinköhän mies edes rakastaa mua, ei se ainakaan koskaan ole sellaista sanonut. Pitäisiköhän meidän erota? Arki sujuu muuten kyllä hyvin, enkä usko että ero mun seksittömyyteen auttaisi. Tuskin löytäisin uutta miestä.

Voi kun tietäisi varmasti, mitä kannattaa tehdä! Onko kukaan ollut samankaltaisessa tilanteessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Ensin muijae ei halunut sitten millään, joka kerta oli yhtä helvettiä sen mielestä. Tai ei varmaan tuntunut siltä mutta oli vaivaantunut ja sitä ei kiinnostanut. Tein kaikki, nuolin, sormetin, hivelin... kaikki mitä vaan voi tehdä. Lopulta meni itseltä jo hermot ja jätin sen sitten siihen, nyt on jo vuoden päivät ainakin ollut vailla seksiä ja minua ei huvita, sen kun kerran menettää kiinnostuksen ei syty sitten millään. Josku kännissä voin sektailla, selvinpäin ei huvita, ennemmin vedän käteen.

Vierailija
2/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:11"]

Mitäpä olette mieltä tilanteestamme: 20 vuotta yhdessä, pari teini-ikäistä lasta. Seksiä ei ole ollut vuoteen. Miehellä erektio-ongelma, johon sai lääkettä kun vihdoin viimein meni lääkäriin. Sen jälkeen seksiä olikin jonkun verran, tietysti aina etukäteen sovittuna, että ehtii ottaa lääkkeen. Sitten päätin odottaa ja katsoa, milloin mies itse ehdottaa seksiä, koska aina se olin minä. No, nyt on vuosi mennyt ilman yhtäkään viittausta seksiin. Kyllähän seksittömyyteen tottuu, kun sitä ei saa, mutta silti olen pahoilla mielin etten kelpaa. Ei myöskään halailla, suukotella tmv. Kunhan eletään samassa talossa. Luulin aiemmin, että haluamattomuuden syy oli tuo ongelma, mutta nyt on lääkkeet siihen eikä silti mitään tapahdu. En oikein tiedä, mitä tekisin. Näinköhän mies edes rakastaa mua, ei se ainakaan koskaan ole sellaista sanonut. Pitäisiköhän meidän erota? Arki sujuu muuten kyllä hyvin, enkä usko että ero mun seksittömyyteen auttaisi. Tuskin löytäisin uutta miestä. Voi kun tietäisi varmasti, mitä kannattaa tehdä! Onko kukaan ollut samankaltaisessa tilanteessa?

[/quote]

Liian moni ollu tollasessa tilanteessa. Boldasin noita minun silmään osuneita kohtia, jotka jäi mietityttämään. 20 vuotta yhdessä, eikä kertaakaan sanonu rakastavansa sinua? Onko teillä ollu muuten läheisyyttä?

M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei ole koskaan sanonut mulle "minä rakastan sinua". Itse olen kerran sanonut hänelle, silloin vastasi, niin mäkin. Kyllä on muuten ollut läheisyyttä, aikaisemmin. Nyt ei tosiaan vuoteen mitään...

Ihan tavallinen keski-ikäinen nainen olen, kuten mieheni tavallinen mies. Välillä itkettää, kun tuntuu että menee elämää hukkaan näin. Mutta itse rakastan miestäni. Musta vaan tuntuu, etten kohta enää halua elää hänen kanssaan samassa talossa tai nukkua samassa sängyssä. Kun ei hän kuitenkaan mua enää halua..

Vierailija
4/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v ehtii kyllästyy siihen samaan tavaraan

Vierailija
5/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko jutellu?

Vierailija
6/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sen kanssa!!

Vierailija
7/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat, mutta et halua olla samassa talossa? Nääh, et rakasta, olet vielä vain vähän kiinni totutussa ja pelkäät muutosta. Se ei ole rakkautta.

Vierailija
8/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tiedä mitä seksi edes on. Niille, joille se on vaan pakollinen paha tai nuorekas pikku hupi saattaa muovautua parempaakin tekemistä.

Vierailija
9/9 |
24.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.08.2015 klo 18:33"]

Juu, ei ole koskaan sanonut mulle "minä rakastan sinua". Itse olen kerran sanonut hänelle, silloin vastasi, niin mäkin. Kyllä on muuten ollut läheisyyttä, aikaisemmin. Nyt ei tosiaan vuoteen mitään... Ihan tavallinen keski-ikäinen nainen olen, kuten mieheni tavallinen mies. Välillä itkettää, kun tuntuu että menee elämää hukkaan näin. Mutta itse rakastan miestäni. Musta vaan tuntuu, etten kohta enää halua elää hänen kanssaan samassa talossa tai nukkua samassa sängyssä. Kun ei hän kuitenkaan mua enää halua..

[/quote]

Eihän sitä jatkuvasti tarvii toistella, mut mie kyllä haluaisin kuulla kuukausittain vähintään rakkauden tunnustuksia. Jotenkin se kuuluu miusta intohimoon :)

M39