Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko katseita miehiltä lenkkeillessänne?

Vierailija
29.07.2015 |

Yleensä lenkillä en keskity ympäristööni, mutta äsken ajattelin vähän katsella ympärillenikin enkä vaan suoraan eteenpäin ja jokaisesta autosta, jossa oli päälle parikymppisiä miehiä tuli kyllä katseita. Pari katsoi vielä taaksepäin naamaankin ihan väärinpäin kääntyneenä penkkiin :D Ja päällä mulla oli huppari, trikoot ja pyllyn peittävä toppi eli en edes ollut mitenkään huomiota herättävästi pukeutunut niin tuo vilkuilujen määrä vähän yllätti. Kyllähän se tekee itsetunnolle hyvää, kun tuolla lailla "tsekkaillaan". Mites muut, keräättekö paljon katseita lenkkeillessä?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:40"]

Yleensä lenkillä en keskity ympäristööni, mutta äsken ajattelin vähän katsella ympärillenikin enkä vaan suoraan eteenpäin ja jokaisesta autosta, jossa oli päälle parikymppisiä miehiä tuli kyllä katseita. Pari katsoi vielä taaksepäin naamaankin ihan väärinpäin kääntyneenä penkkiin :D Ja päällä mulla oli huppari, trikoot ja pyllyn peittävä toppi eli en edes ollut mitenkään huomiota herättävästi pukeutunut niin tuo vilkuilujen määrä vähän yllätti. Kyllähän se tekee itsetunnolle hyvää, kun tuolla lailla "tsekkaillaan". Mites muut, keräättekö paljon katseita lenkkeillessä?

[/quote]

Miten voitte suhtautua noin myötämielisesti tollaiseen kuolailuun? Minulle tulee ainakin raiskattu ja hyväksikäytetty olo, kun miehet esim nyt lenkillä käydessä silmäilevät. Normaalinkin näköiset miehet ovat osoittautuneet sioiksi vilkuillessaan minuun päin lenkkipolulla. Saisivat siskot varoa - lenkkeilevät miehenne tuijottelevat naisten pomppivia rintoja ja kotiin päästyään runkkaavat kassinsa tyhjiksi. Yäk! -n38

22/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä, eikä haittaa. :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ajat on ohi. On niin vapauttavaa kulkea ilman meikkiä eikä tarvi aina hiukset olla niin ojennuksessa.

Vierailija
24/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:52"]Saan katseita.

Ja ihan hitosti liikaa, jos viileällä säällä erehdyn laittamaan suht ohkaisen urheilupaidan. Ei auta vaikka olisi löysempää mallia, nännit näkyy silti läpi ja kyllä päät kääntyy. Saako jostain panssaroituja urheilurintaliivejä? Paksummassa paidassa tulee sitten taas liian kuuma.
[/quote] Minulla auttaa, kun sujautan liiveihin nännien kohdalle pyöreät vanulaput.

Vierailija
25/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:31"]

Ei katsominen automaattisesti tarkoita, että olisit katsojan mielestä hyvännäköinen. Täytyy ENSIN katsoa, jotta voi edes muodostaa mielipiteensä. Eli ihan hyvin joku voi katsoa ja sitten todeta itsekseen, ettei ko. ihminen ollutkaan yhtään hyvännäköinen.

[/quote]

Tässä on sellainen totuus mitä te vääristelette. Maailman rumintakin katsotaan, koska eihän sitä voi tietää, mutta sitten se raukka luulee, että sitä katsotaan sen takia.

KYSE on siis naisten YLITULKINNOISTA!

Vierailija
26/63 |
30.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:55"]Saan. Mutta asunkin kaupungissa jossa kaikki tuijottavat toisiaan
[/quote]

Mikä kaupunki?

Vierailija
27/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
28/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:44"]Kyllä.
[/quote]
Tämäpä oli tyhjentävä vastaus :D Onko huomio oman ikäisiltä vai vanhemmilta/nuoremmilta? :)

Vierailija
29/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan vaikka olen pitkä 168cm ja painan 72kg

Vierailija
30/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenenä voin sanoa että lenkkeilevä tai pyöräilevä nainen kiinnostaa noin 10 kertaa enemmän kuin bussipysäkillä norkoileva.

Vierailija
31/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaikka olen 46 v. 

Vierailija
32/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et mikään punkero ole, niin ainakin meikäläiseltä saat täyden huomion. Kyllä kaikki lenkkeilijät tiukoissa vaatteissa tulee tarkastettua kun tuolla ajelee... Jos miellyttää silmää paljon niin saatan jopa tuijottaa. M22

Vierailija
33/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, olen varmasti huvittava näky, hikoileva ja puuskuttava pullukka. Mutta ei haittaa, saa katsella jatkossakin.

Vierailija
34/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Ja hymyjä. Ja kannustuksia... N30

Vierailija
35/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä katsotaan 100 kg trikoissa ja pituus 160cm

Vierailija
36/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:50"]Saan. Ja hymyjä. Ja kannustuksia... N30
[/quote]
Oi vitsi, kylläpä piristäis päivää, kun joku kannustaisi lenkillä :D

Vierailija
37/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:48"]Jos et mikään punkero ole, niin ainakin meikäläiseltä saat täyden huomion. Kyllä kaikki lenkkeilijät tiukoissa vaatteissa tulee tarkastettua kun tuolla ajelee... Jos miellyttää silmää paljon niin saatan jopa tuijottaa. M22
[/quote]
Joo en ole punkore. Ihan timmissä kunnossa olen.

Vierailija
38/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan katseita.

Ja ihan hitosti liikaa, jos viileällä säällä erehdyn laittamaan suht ohkaisen urheilupaidan. Ei auta vaikka olisi löysempää mallia, nännit näkyy silti läpi ja kyllä päät kääntyy. Saako jostain panssaroituja urheilurintaliivejä? Paksummassa paidassa tulee sitten taas liian kuuma.

Vierailija
39/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kyllä. Ja kaiken ikäisiltä. Siitä olen yllättynyt miten häpeilemättömästi tuijottavat haarojen väliin!

Vierailija
40/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:48"]Jos et mikään punkero ole, niin ainakin meikäläiseltä saat täyden huomion. Kyllä kaikki lenkkeilijät tiukoissa vaatteissa tulee tarkastettua kun tuolla ajelee... Jos miellyttää silmää paljon niin saatan jopa tuijottaa. M22 [/quote] Joo en ole punkore. Ihan timmissä kunnossa olen.

[/quote]

Noniin kyllä sitten jos törmätään niin saat katseita mekäläiseltäkin. Missäpäin lenkkeilet, voisin tulla tekemään vähän itsetunnollesi hyvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi