Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko katseita miehiltä lenkkeillessänne?

Vierailija
29.07.2015 |

Yleensä lenkillä en keskity ympäristööni, mutta äsken ajattelin vähän katsella ympärillenikin enkä vaan suoraan eteenpäin ja jokaisesta autosta, jossa oli päälle parikymppisiä miehiä tuli kyllä katseita. Pari katsoi vielä taaksepäin naamaankin ihan väärinpäin kääntyneenä penkkiin :D Ja päällä mulla oli huppari, trikoot ja pyllyn peittävä toppi eli en edes ollut mitenkään huomiota herättävästi pukeutunut niin tuo vilkuilujen määrä vähän yllätti. Kyllähän se tekee itsetunnolle hyvää, kun tuolla lailla "tsekkaillaan". Mites muut, keräättekö paljon katseita lenkkeillessä?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Mutta asunkin kaupungissa jossa kaikki tuijottavat toisiaan

Vierailija
42/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:52"]Saan katseita.

Ja ihan hitosti liikaa, jos viileällä säällä erehdyn laittamaan suht ohkaisen urheilupaidan. Ei auta vaikka olisi löysempää mallia, nännit näkyy silti läpi ja kyllä päät kääntyy. Saako jostain panssaroituja urheilurintaliivejä? Paksummassa paidassa tulee sitten taas liian kuuma.
[/quote]
Onhan niitä vähän topattujakin myynnissä, tosin ei kyllä missään urheiluliikkeessä ole osunut silmään vaan tyyliin hm:llä, joten laadusta en sitten tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Mä oletan että jokseenkin kaikki saa. Katson minäkin joka lenkkeilijän vaatteet ja kropan ohi ajaessa vaikka olen ihan hetero nainen.

Vierailija
44/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:56"]Saan. Mä oletan että jokseenkin kaikki saa. Katson minäkin joka lenkkeilijän vaatteet ja kropan ohi ajaessa vaikka olen ihan hetero nainen.
[/quote]

Juntti. Onko pakko kyylätä?

Vierailija
45/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:56"]

Onhan niitä vähän topattujakin myynnissä, tosin ei kyllä missään urheiluliikkeessä ole osunut silmään vaan tyyliin hm:llä, joten laadusta en sitten tiedä.

[/quote]

Ei auta edes kevyt toppaus (Triumphin Triaction).

Vierailija
46/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:40"]

Yleensä lenkillä en keskity ympäristööni, mutta äsken ajattelin vähän katsella ympärillenikin enkä vaan suoraan eteenpäin ja jokaisesta autosta, jossa oli päälle parikymppisiä miehiä tuli kyllä katseita. Pari katsoi vielä taaksepäin naamaankin ihan väärinpäin kääntyneenä penkkiin :D Ja päällä mulla oli huppari, trikoot ja pyllyn peittävä toppi eli en edes ollut mitenkään huomiota herättävästi pukeutunut niin tuo vilkuilujen määrä vähän yllätti. Kyllähän se tekee itsetunnolle hyvää, kun tuolla lailla "tsekkaillaan". Mites muut, keräättekö paljon katseita lenkkeillessä?

[/quote]

Tästä se tasa-arvo kohenee ja naisen esineellistäminen loppuu. Yritä nyt sitten sanoa työpaikalla, että voisitteko ottaa minutkin vakavasti, kun toiset suoltavat internetin täyteen fiilistelyä imartelevasta "tsekkailusta".

Ymmärräthän, että ne miehet katsovat kaikkia nuorehkoja naisia (ja joitain vanhempiakin) sillä asenteella, että voishan ton kerran ottaa - mitään muuta arvoa sinulla ei heille ole? Nopeasti arvioidaan peppu, tissit ja tarkistetaan, jos pillusta näkyisi vähän jotain profiilia trikoiden alta. Pikainen arvosana esineen estetiikasta, parit seksistiset vitsit autossa olijoiden kesken ja pienet "tsekkailut" perään. "Juokse, huorrra, juokse, niin palkkioksi saat imeä mun ja Pasin mulkkua."

Ja sinähän juokset.

Vierailija
47/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:50"]Saan. Ja hymyjä. Ja kannustuksia... N30 [/quote] Oi vitsi, kylläpä piristäis päivää, kun joku kannustaisi lenkillä :D

[/quote]

Tämä ei ole vain naisille mahdollista. Itse juoksen monesti lenkin illalla ja viikonloppuisin se kulkee ravintoloiden editse ja aika usein ihmiset kannustavat, joskus jopa tulevat halaamaan. Siinä sitten selittelee baari-iltaa ilakoiville, että olen hieman hikinen, mutta halataan toki. Onhan se hauskaa ja saa hyvälle mielelle.

Vierailija
48/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva teillä naisilla, näin normi miehenä kun viuhtoo meneen, niin teitää että on on sepalus törkeesti auki, vessapaperin pätkä tarttunut kenkään tms. jos naisita saa katseita. No, ei pääse itsetunto liikaa nousemaan ainaskaan.

joo, tulee sitä itsekkin naisia katsottua, ei sentään tuijottaa tohdi:)

Vierailija
49/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:40"]

[/quote]

Tästä se tasa-arvo kohenee ja naisen esineellistäminen loppuu. Yritä nyt sitten sanoa työpaikalla, että voisitteko ottaa minutkin vakavasti, kun toiset suoltavat internetin täyteen fiilistelyä imartelevasta "tsekkailusta".

Ymmärräthän, että ne miehet katsovat kaikkia nuorehkoja naisia (ja joitain vanhempiakin) sillä asenteella, että voishan ton kerran ottaa - mitään muuta arvoa sinulla ei heille ole? Nopeasti arvioidaan peppu, tissit ja tarkistetaan, jos pillusta näkyisi vähän jotain profiilia trikoiden alta. Pikainen arvosana esineen estetiikasta, parit seksistiset vitsit autossa olijoiden kesken ja pienet "tsekkailut" perään. "Juokse, huorrra, juokse, niin palkkioksi saat imeä mun ja Pasin mulkkua."

Ja sinähän juokset.
[/quote]
Kyllä tiedostan, mutta mulle tulee silti hyvä mieli siitä, että joku pitää mua hyvännäköisenä. Ja kyllä minut työpaikalla otetaan ihan vakavasti kuitenkin :) ap

Vierailija
50/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:40"]

[/quote]

Pikainen arvosana esineen estetiikasta, parit seksistiset vitsit autossa olijoiden kesken ja pienet "tsekkailut" perään. "Juokse, huorrra, juokse, niin palkkioksi saat imeä mun ja Pasin mulkkua."

Ja sinähän juokset.

[/quote]

Ollaan taidettu istua samassa autossa.

Vierailija
51/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:53"]Saan kyllä. Ja kaiken ikäisiltä. Siitä olen yllättynyt miten häpeilemättömästi tuijottavat haarojen väliin!
[/quote]
No se on ihan oma syy kun pitää pitää niitä camel toe trikoita jalassa jotka uppoo sinne kohdun suulle asti. Perus kollareissa ei näin vissiin kävis. Aina pitää tsekata pillut.

Vierailija
52/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:40"]

[/quote]

Ja sinähän juokset.
[/quote]
Kyllä tiedostan, mutta mulle tulee silti hyvä mieli siitä, että joku pitää mua hyvännäköisenä. Ja kyllä minut työpaikalla otetaan ihan vakavasti kuitenkin :) ap
[/quote]

Oletko varma etteivät tuijota siksi että näytät hassulta esim juostessasi

Vierailija
53/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:47"]Kyllä, vaikka olen 46 v. 
[/quote]. Sama.

Vierailija
54/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:40"]

[/quote]

Ja sinähän juokset.
[/quote]
[/quote]

Oletko varma etteivät tuijota siksi että näytät hassulta esim juostessasi
[/quote]
No esimerkiksi tänään en juossut ja niitä katseita sateli, joten ei ne ainakaan siitä johtuneet.

Vierailija
55/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoit ap juosta hassusti tai jotain. Ei se tuijotus aina sitä tarkoita että on hyvännäköinen, valitettavasti.

Vierailija
56/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lähteä lenkille, mutta tän ketjun jälkeen ei enää huvita. :(

Vierailija
57/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:12"]Saatoit ap juosta hassusti tai jotain. Ei se tuijotus aina sitä tarkoita että on hyvännäköinen, valitettavasti.
[/quote]
Kuten jo sanoin niin en juossut tänään vaan kävelin.

Vierailija
58/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:12"]Saatoit ap juosta hassusti tai jotain. Ei se tuijotus aina sitä tarkoita että on hyvännäköinen, valitettavasti. [/quote] Kuten jo sanoin niin en juossut tänään vaan kävelin.

[/quote]

Voihan sitä kävelläkkin hassusti... Oon nähny kun jotkut "vaappuvat" sillai ankkamaisesti. Kyllä näitä tulee kateltua myötähäpeän kourissa.

Vierailija
59/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:12"]Saatoit ap juosta hassusti tai jotain. Ei se tuijotus aina sitä tarkoita että on hyvännäköinen, valitettavasti. [/quote] Kuten jo sanoin niin en juossut tänään vaan kävelin.

[/quote]

Voihan sitä kävelläkkin hassusti... Oon nähny kun jotkut "vaappuvat" sillai ankkamaisesti. Kyllä näitä tulee kateltua myötähäpeän kourissa.
[/quote]

Niin tai selluliitit loistaa läpi

Vierailija
60/63 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin saan, vaikken näe sitä itse. Useamman kerran eri ikäiset tuntemattomat miehet ovat kommentoineet vaikkapa baarissa, että taidat käydä usein lenkillä. Ihmeellistä, että jaksaa kiinnostaa, vaikka olen lähempänä 50 kuin 40v. Hoikka olen ja pienirintainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi