Saatteko katseita miehiltä lenkkeillessänne?
Yleensä lenkillä en keskity ympäristööni, mutta äsken ajattelin vähän katsella ympärillenikin enkä vaan suoraan eteenpäin ja jokaisesta autosta, jossa oli päälle parikymppisiä miehiä tuli kyllä katseita. Pari katsoi vielä taaksepäin naamaankin ihan väärinpäin kääntyneenä penkkiin :D Ja päällä mulla oli huppari, trikoot ja pyllyn peittävä toppi eli en edes ollut mitenkään huomiota herättävästi pukeutunut niin tuo vilkuilujen määrä vähän yllätti. Kyllähän se tekee itsetunnolle hyvää, kun tuolla lailla "tsekkaillaan". Mites muut, keräättekö paljon katseita lenkkeillessä?
Kommentit (63)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:20"]En! En juokse jos joku näkee. Enkä kävellessäkään katso ketään joten en tiedä mihin vastaantulijat katsovat.
[/quote] Niin suomalaista, niin suomalaista....
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:47"]No miehenenä voin sanoa että lenkkeilevä tai pyöräilevä nainen kiinnostaa noin 10 kertaa enemmän kuin bussipysäkillä norkoileva.
[/quote]
Tämä bussipysäkeillä norkoileva nainen saa myös katseita.
[/quote]
No yuuuuu
Joo, kyllä saan katseita. Ja osa tulee juttelemaan asti. Viimeksi kun olin lenkillä ja työnsin kaksostenrattaita ylämäkeen, eräskin mies pysähtyi kesken juoksunsa, katseli pitkään ja kysyi, voisiko auttaa mua rattaiden työntämisessä mäen päälle.
-
Eli vink vink, jos haluat saada huomiota miehiltä JA juttuseuraa, niin näytä siltä kuin olisit läkähtymispisteessä, pidä taukoja vähän väliä, naama toki tomaatinpunaisena ja kulje vähintään kahden lapsen kanssa, joista toinen huutaa keuhkojen täydeltä. Toimii.
Olen mies ja kyllä saan miehiltäkin ikävä kyllä todella sellaisia nyt muista naaman katseita.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:55"]Saan. Mutta asunkin kaupungissa jossa kaikki tuijottavat toisiaan
[/quote]Pori? :D
Mä luen tän joka kerta väärin kännissä. Poistakaa tämä aloitus.
Saatteko katsella miehiä lenkillänne
Saatteko katseita leikkiessänne
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 19:53"]Saan kyllä. Ja kaiken ikäisiltä. Siitä olen yllättynyt miten häpeilemättömästi tuijottavat haarojen väliin!
[/quote]
Ehkä tiukat trikoot myodostavat haaroihisi näkyvän cameltoen tietämättäsi? Mulla on yhdet sellaisen harmaat trikoot. En edes tajunnut kuin vasta yksi päivä että pieni kamelinvarvas näkyy! Nyt on toiset trikoot käytössä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:09"]Mä luen tän joka kerta väärin kännissä. Poistakaa tämä aloitus.
Saatteko katsella miehiä lenkillänne
Saatteko katseita leikkiessänne
[/quote]
Lopeta juominen! :p
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:09"]Mä luen tän joka kerta väärin kännissä. Poistakaa tämä aloitus. Saatteko katsella miehiä lenkillänne Saatteko katseita leikkiessänne [/quote] Lopeta juominen! :p
[/quote]
En.
Keskity katseiden sijasta suoritukseen
Kyllä kerään ja kyllä seuraan, saanko katseita. Motivoi kummasti.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 20:13"]
Ajattelin lähteä lenkille, mutta tän ketjun jälkeen ei enää huvita. :(
[/quote]
No eikös tämän päin vastoin pitäisi kannustaa sinne lenkille lähtöön?
Ei katsominen automaattisesti tarkoita, että olisit katsojan mielestä hyvännäköinen. Täytyy ENSIN katsoa, jotta voi edes muodostaa mielipiteensä. Eli ihan hyvin joku voi katsoa ja sitten todeta itsekseen, ettei ko. ihminen ollutkaan yhtään hyvännäköinen.
Mun mies just vastas tähän: katsoo uteliaisuuttaan ympärilleen, niin ku kai jokainen? Eli myös lenkkeilijöitä katsoo (lenkkeilee myös itse, niin siksikin kiinnostaa), mutta lähinnä juoksutyyliä, vaatteita, lihaksia tms. ei niinkään ulkonäköä. Ite viimeks kiinnitin yhteen juoksijanaiseen huomiota, ku oli niin lyhyt selkä ja pitkät jalat. Koitin toki, etten tuijottais liikaa. Tosin en millään pahalla katsonut, ihan uteliaisuuttani, et ku on ihmiset erilaisia (itellä taas selkä pitkä ja lyhyehköt jalat). Ollaan miehen kanssa muutenkin samanlaisia, et tarkkaillaan tosi paljo ympäristöä ja kommentoidaan/kerrotaan toisille mitä nähdään :) Hei kato.. kato.. ihan asioista kuin ihmisistäkin. Eikä edelleenkään mitenkään pahaan sävyyn.
No en. Naama punaisena puuskutan menemään. T. N 28
En ole kiinnittänyt huomiota, mutta toivon kovasti että kukaan ei edes vilkaise päin kun lenkkeilen ohi hikisenä, punaisena ja meikittömänä.
Joo saan. En tykkää siitä yhtään! Sen takia tykkään itseasiassa lenkkeillä enemmän syksyllä/talvella, koska on pimeämpää ja päällä enemmän vaatetta. :D Kesällä teen lenkit aikaisin aamulla, jolloin ei ole vielä paljoa ihmisiä liikkeellä.
Sehän on juuri sen juoksemisen suola kun saa katseita ja saa katsella. Itsetunto nousee kummasti pari piirua aina. Kyllähän sen vastaantulevan tsekkaa jo silloin kun se on kauempana jotta voi tehdä sen päätöksen että taivuttaako ton kohdalla päätä. T. Töölönlahtea vastapäivään menevä
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 23:32"]
Mun mies just vastas tähän: katsoo uteliaisuuttaan ympärilleen, niin ku kai jokainen? Eli myös lenkkeilijöitä katsoo (lenkkeilee myös itse, niin siksikin kiinnostaa), mutta lähinnä juoksutyyliä, vaatteita, lihaksia tms. ei niinkään ulkonäköä. Ite viimeks kiinnitin yhteen juoksijanaiseen huomiota, ku oli niin lyhyt selkä ja pitkät jalat. Koitin toki, etten tuijottais liikaa. Tosin en millään pahalla katsonut, ihan uteliaisuuttani, et ku on ihmiset erilaisia (itellä taas selkä pitkä ja lyhyehköt jalat). Ollaan miehen kanssa muutenkin samanlaisia, et tarkkaillaan tosi paljo ympäristöä ja kommentoidaan/kerrotaan toisille mitä nähdään :) Hei kato.. kato.. ihan asioista kuin ihmisistäkin. Eikä edelleenkään mitenkään pahaan sävyyn.
[/quote]
Voivoi... Mäki aina vaimolle sanon, että olipas neidillä hieno laukku kun tulee joku isotissinen ja hyväperseinen teini vastaan.
Kyllä saan ihmetykseen saakka. Olen 39v :)