Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kanadanranskalainen mies

Vierailija
29.07.2015 |

Eli siis mun ongelmana on kulttuuriero. Menin naimisiin Kanadassa opiskellessani ranskankielisen miehen kanssa ja nyt kolmen vuoden jälkeen katolinen tausta alkaa tulla esiin. Esikoista ei saisi imettää julkisesta ja en saisi saunoa muiden miesten kanssa. Kaveriporukassani on kaks miestä, jotka kyllä ovat erittäin komeita mutta en silti ymmärrä. Ystävättäreni mielestä minun pitäisi jo erota ennen kuin hän alkaa alistaa minua todella. Meidän pitäis muuttaa takaisin Kanadaan vuoden sisällä. Mitä teen?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko taas järkeä lähteä jonkun fransuaan matkaan? On se ihme ku suomalainen mies ei kelpaa!

Vierailija
2/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siellä taas joku persu huutelee ja keskittyy epäolennaisuuksiin. Mielestäni sinä saat saunoa kenen kanssa haluat, uskalla olla vahva nainen! Saunahan on suomen suosituin uskonto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies kovinkin uskonnollinen vai johtuuko sovinismi "kulttuurista"?

Vierailija
4/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:56"]Nyt siellä taas joku persu huutelee ja keskittyy epäolennaisuuksiin. Mielestäni sinä saat saunoa kenen kanssa haluat, uskalla olla vahva nainen! Saunahan on suomen suosituin uskonto
[/quote]

Ei naisen kuulu esitellä itseään kuin oman miehensä edessä. Kyllähän siinä tulee jo kiusauksia jos miesten kanssa alasti saunoo!

Vierailija
5/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, no en minäkään varmaan mielellään saisi saunoa muiden miesten kanssa, ainakaan alasti, ja mun mies on ihan suomalainen ateisti.

Vierailija
6/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverilla on kans yhden "fransuaan" kanssa tapaillut, nyt sentään tajusi lähteä Kreikkaan karkuun. Ei ne ulko maalaiset sovi suominaiselle

Vierailija
7/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota toinen niistä suomalaisista ja käske sen ranskiksen painua sinne minne kuuluukin eli mäkkärin rasvakeittimeen.

Vierailija
8/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä!
Olen yrittänyt miehen kanssa puhua mutta hän on täysin ehdoton. Pelkään että Kanadassa joutuisin jäämään kotiäidiksi ja olisin täysin miehen rahojen varassa.

Vierailija
9/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä keskustella hänen kanssaan. Parisuhde yleensäkin vaatii jonkin verran kompromisseja, kummaltakin. Jos ei keskitietä löydy, en ehkä lähtisi Kanadaan. Tosin sieltäkin voi aina palata Suomeen takaisin.

Vierailija
10/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas!
Ongelma tietty olisi etten enää lasta saisi mukaan Kanadasta jos haluaisin palata. Tai olettaisin näin jos ehtisi "juurtua" sinne. Olenko oikeassa?

Vierailija
11/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikein tutustuitte jos miehen mielipide on jäänyt näin epäselväksi?

Vierailija
12/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh Caaaaaaaanadaaaa! Don't leave me babe, I love youuuuuuuu. Je be bleu nu tout de la fouffe!

Vierailija
13/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuttiin baarissa ja päädyttiin jatkoille minun luokseni. Oltiin molemmat sen verran humalassa että kumi jäi ja tämän tuloksena syntyi meidän pikku prinssi.
Ap.

Vierailija
14/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suunnittelen just syksyks reissua kanadaan. Täytyy muistaa pakata kumit mukaan ja vältellä kirkkoja

Vierailija
15/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?
Ap.

Vierailija
16/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukku?
Ap.

Vierailija
17/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Turha täältä mitään apua pyytää, aina yhtä lapsellisia vastauksia.
Ap

Vierailija
18/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 12:08"]

Tutustuttiin baarissa ja päädyttiin jatkoille minun luokseni. Oltiin molemmat sen verran humalassa että kumi jäi ja tämän tuloksena syntyi meidän pikku prinssi. Ap.

[/quote]No provohan tämäkin sitten oli. Ihan kiva, että keksit tuon kanadanranskalaisen, kivaa vaihtelua ainaisten "ählämien" ja muiden "lakupellejen" joukkoon.

Vierailija
19/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 12:08"]

Tutustuttiin baarissa ja päädyttiin jatkoille minun luokseni. Oltiin molemmat sen verran humalassa että kumi jäi ja tämän tuloksena syntyi meidän pikku prinssi. Ap.

[/quote]No provohan tämäkin sitten oli. Ihan kiva, että keksit tuon kanadanranskalaisen, kivaa vaihtelua ainaisten "ählämien" ja muiden "lakupellejen" joukkoon.
[/quote]

Ei ole provo! Tuo ei ollut ap!

Menimme siis naimisiin kun vaihtoni loppui, jotta sain jäädä maahan. Mies kuitenkin sai töitä Suomesta joten tulimme tänne ja täällä TYTTÖMMEKIN syntyi. Nyt työkomennus on loppumassa ja tosiaan olis Quebeciin muutto edessä.
Ap

Vierailija
20/37 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:52"]Oliko taas järkeä lähteä jonkun fransuaan matkaan? On se ihme ku suomalainen mies ei kelpaa!
[/quote]

Suomalaiset miehethä on niin ihania. Monet eivät tee kotitöitä, ovat väkivaltaisia ja eivät puhu tunteista. Ja kerroppa:

Jos rakastuu muuhun kun suomalaiseen, niin minkä teet? Dumppaat kansallisuuden takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan