Te jotka"raadatte"töissä
Niin mitä työtä teette?mulle tulee raatamisesta mieleen erittäin rankka fyysinen työ ja epäilen että aika harva joutuu nykyään oikeasti töissä raatamaan..
onko siis kaikki työnteko raatamista?esim.toimistotyö?
Kommentit (29)
Koen raatavani ajoittain silloin, kun työtä on kohtuuttoman paljon käytettävissä olevaan aikaan suhteutettuna. Jos joudun esimerkiksi yöllä muun perheen nukkuessa tekemääm töitä, se on raatamista. Olen opettaja.
Suurin osa töistä on helppoja ja kevyitä ja koulutettu apinakin selviäisi niistä, mutta korostaakseen omaa pätevyyttään ja panostaan ihmiset höpisevät raatamisesta
No oon ehdassiivoojana, kyllä sanoisin että on raatamista :D kolmessa kuukaudessa laihduin 10kg..
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:27"]No oon ehdassiivoojana, kyllä sanoisin että on raatamista :D kolmessa kuukaudessa laihduin 10kg..
[/quote]
Siis tehdassiivooja
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:25"]Koen raatavani ajoittain silloin, kun työtä on kohtuuttoman paljon käytettävissä olevaan aikaan suhteutettuna. Jos joudun esimerkiksi yöllä muun perheen nukkuessa tekemääm töitä, se on raatamista. Olen opettaja.
[/quote]Oletko jotenkin vajaa kun teet töitä palkatta kotona työajan ulkopuolella?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:27"]No oon ehdassiivoojana, kyllä sanoisin että on raatamista :D kolmessa kuukaudessa laihduin 10kg..
[/quote]
Siis tehdassiivooja
[/quote]
uskon kyllä.t.ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:24"]Kyllä toimistotyökin voi olla raatamista jos on kerääntynyt kamalasti töitä ja paperipino sen kuin kasvaa. Se oikeasti stressaa kun tietää, että tekemistä on vielä paljon. Teen siis välillä toimistotyötä jonka ohessa on asiakaspalvelua. Molemmissa on puolensa.