Miehet on sikoja. Nettideittailussa ainakin
Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:28"]Otattehan te, jotka pidätte kauhean tylynä jos ette saa vastausta lainkaan, huomioon sen että esim. Suomi24:llä voi keskustella vain viiden henkilön kanssa per vuorokausi? Itse olen roikkunut linjoilla vajaan kuukauden, ja vastaanotettuja viestejä on 740 kpl. En pysty millään vastaamaan jokaiseen "moi":hin, vaikka mielelläni ihan kohteliaisuudesta kiittäisinkin viesteistä. Paitsi tuon rajoituksen vuoksi, myös siksi että eihän kukaan istu 24/7 koneella. [/quote] Ohoh no sulla käy flaxi! Millasta seuraa haet? Ja ap:n tapauksessa mies ei vastaa tekstariin! Eli soitan kohta sille :) sp
[/quote]
Mulla on itseasiassa hyvinkin epämääräinen hakuilmoitus. En ole vielä valmis elämänkumppanin etsintään, mutta en hae irtoseksiäkään. Ihan vain uusia ihmisiä ja sisältöä elämään. Seuraa leffaan, keikoille, mihin vaan.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:28"]Otattehan te, jotka pidätte kauhean tylynä jos ette saa vastausta lainkaan, huomioon sen että esim. Suomi24:llä voi keskustella vain viiden henkilön kanssa per vuorokausi? Itse olen roikkunut linjoilla vajaan kuukauden, ja vastaanotettuja viestejä on 740 kpl. En pysty millään vastaamaan jokaiseen "moi":hin, vaikka mielelläni ihan kohteliaisuudesta kiittäisinkin viesteistä. Paitsi tuon rajoituksen vuoksi, myös siksi että eihän kukaan istu 24/7 koneella.
[/quote]
On se vaikeeta olla nainen. Sillon kun minä olin tuolla 26v rumana miehenä 190 vierailua yli puolen vuoden aikana. Viestejä molempiin suuntiin oli mennyt ehkä 15 henkilön kanssa sisältäen siis nekin jotka eivät vastanneet
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:30"]Pelkään vaan että alan "kostamaan" muille miehille tän. Pyydän kuvaa; en anna omaa enkä vastaa mitään. En mä haluu olla tämmönen ihminen!! Ap
[/quote]
Aika vähästä taitaa sulla mennä kuppi nurin. Minkä ikäinen olet? Vaikutat lapselliselta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:30"]Pelkään vaan että alan "kostamaan" muille miehille tän. Pyydän kuvaa; en anna omaa enkä vastaa mitään. En mä haluu olla tämmönen ihminen!! Ap
[/quote]
Aika vähästä taitaa sulla mennä kuppi nurin. Minkä ikäinen olet? Vaikutat lapselliselta.
[/quote]
Et halua tietää oikeaa ikööni niin sanon että olen 25v. Ap
Jaa vai miehet on sikoja eiköhän tota samaa sontaa tule naisiltakin samaan tahtiin.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:07"]Jaa vai miehet on sikoja eiköhän tota samaa sontaa tule naisiltakin samaan tahtiin.
[/quote]
No joo onhan se näin ja saattaa jopa olla niib että naiset on julmempia ku miehet. Itse kyllä kerron jos ei kiinnosta..mutta tämmöstä tilannetta ei ole tulkut että olisin voestitelkyt ja puhunut ja sit vaan kadonnut sanomatta mitään. Ap
Se, onko "kaunis" ei ole yhtään niin oleellista kuin se, millainen tyyli ihmisellä on. Joku pukumies voi kokea, että joku rokkari-peikkotukka on tosi turn off ja joku rokkari ei tykkää lentoemäntä-lookista. Kyllä kuvan nähtyään voi tulla tosi hämmentynyt olo eikä tunnista toista ollenkaan siksi henkilöksi, jonka kanssa on kirjoitellut.
Sinuna AP laittaisin todella neutraalin viestin, koska mies voi oikeasti olla todella pettynyt pitkän viestittelyn jälkeen. Välttäisin noita ollaan ystäviä- hymistelyitä ja hymiöitä. Jos sua kiinnostaa, mitä mies ajattelee, niin kysy ihan suoraa. Ehkä tyyliin " Hei! Ilmeisesti et halua jatkaa keskustelua nähtyäsi kuvani. Haluaisitko kertoa vähän, mistä pettymyksesi johtuu? Annoinko itsestäni jotenkin erilaisen mielikuvan kirjoituksissani?"
Näin saisit ainakin tietää, mistä on kysymys. Jos olet esimerkisi hehkutellut urheilutaustallasi, vaikka saavutukset on yläasteelta ja nyt kuvasta näkyy, että olet vain vaeltanut jääkaapin ja sohvan väliä tms. tai tyylissäsi voi olla jotain, jota mies kertakaikkiaan inhoaa syvästi. Voihan myös olla, että olet aivan super kaunis ja upea ja mies ei koe olevansa sinun tasollasi.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:07"]Jaa vai miehet on sikoja eiköhän tota samaa sontaa tule naisiltakin samaan tahtiin.
[/quote]
No joo onhan se näin ja saattaa jopa olla niib että naiset on julmempia ku miehet. Itse kyllä kerron jos ei kiinnosta..mutta tämmöstä tilannetta ei ole tulkut että olisin voestitelkyt ja puhunut ja sit vaan kadonnut sanomatta mitään. Ap
[/quote]Tuon takia vaadin itse aina kuvaa ennen jutun syvenemistä. Mutta en ole ikinä "vain kadonnut." Naisissa näin tekeviä on ollut varmaan 15 sadasta. Tylyjä ja käytöstavoilta alkeellisia naisia on liian paljon. 56
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:17"]Ei se ole julmaa. Yleensä miehille naisen keho ja sen katselu on tärkeässä osassa. Toisin kuin nainen, mies ei kiihotu niinkään naisen luonteesta kuin olemuksesta.
[/quote
Niih. Silti kun täällä on ollut ketjuja missä kysytään kuinka monta suomi24n sadasta ekasta kuvallisista omaan ikähaarukkaan (oma ikä +-5v) osuvia kelpuuttaisi ainakin tapaamiseen, miehet yleensä vastaavat puolet tai paremin, naiset vastaavat 4/100, tai 2/100, eli äärimmäisen kranttuja pelkän kuvan perusteella.
Kun kysytään miten voi olla näin torjuva pelkän kuvan takia, joku siellä kommentoikin tyyliin että "ei se naaman geometrinen muoto vaan kuvasta näkyy koulutus, työ, asema, jos viina maistuu" jne. Eli yhden kuvan perusteella luovat tuntemattomalle tausta, tottumukset ja vaikka mitä, jonka perusteella sitten voi torjua heidät. Silti saa aina lukea kuinka miehet on sikoja ja pinnallisia jne...
Mielestäni tässä nettideittailua tutkiessa paljastuu aika moni vanha käsitys, vanha "totuus" valheeksi tai väärinymmärykseksi. Jos aihe kiinnostaa maailman suurin nettideittisaitti OKC on julkaissut monta todella kiinnostavaa blogia siitä miten ihmiset OIKEASTI käyttäytyvät ja valitsevat, eroaa siis paljonkin siitä miten sanovat käyttäytyvänsä.
Esim kun poistivat kuvat ilmoituksista päivän ajaksi
http://blog.okcupid.com/index.php/we-experiment-on-human-beings/
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:17"]Ei se ole julmaa. Yleensä miehille naisen keho ja sen katselu on tärkeässä osassa. Toisin kuin nainen, mies ei kiihotu niinkään naisen luonteesta kuin olemuksesta.
[/quote
Niih. Silti kun täällä on ollut ketjuja missä kysytään kuinka monta suomi24n sadasta ekasta kuvallisista omaan ikähaarukkaan (oma ikä +-5v) osuvia kelpuuttaisi ainakin tapaamiseen, miehet yleensä vastaavat puolet tai paremin, naiset vastaavat 4/100, tai 2/100, eli äärimmäisen kranttuja pelkän kuvan perusteella.
Kun kysytään miten voi olla näin torjuva pelkän kuvan takia, joku siellä kommentoikin tyyliin että "ei se naaman geometrinen muoto vaan kuvasta näkyy koulutus, työ, asema, jos viina maistuu" jne. Eli yhden kuvan perusteella luovat tuntemattomalle tausta, tottumukset ja vaikka mitä, jonka perusteella sitten voi torjua heidät. Silti saa aina lukea kuinka miehet on sikoja ja pinnallisia jne...
Mielestäni tässä nettideittailua tutkiessa paljastuu aika moni vanha käsitys, vanha "totuus" valheeksi tai väärinymmärykseksi. Jos aihe kiinnostaa maailman suurin nettideittisaitti OKC on julkaissut monta todella kiinnostavaa blogia siitä miten ihmiset OIKEASTI käyttäytyvät ja valitsevat, eroaa siis paljonkin siitä miten sanovat käyttäytyvänsä.
Esim kun poistivat kuvat ilmoituksista päivän ajaksi
http://blog.okcupid.com/index.php/we-experiment-on-human-beings/
[/quote]Tuo riippuu miehestä. En ole ihan vakuuttunut, että useimmilla rima on matala naisen ulkonäöstä, jos mies yleensä kiihottuu ja kiinnostuu siitä. Naisen ulkonäön ihailua esiintynee kautta maailman ja se on myös aika vanha ilmiö.
Yhteys saatu. Nyt meen matalalla profiililla - mies vieköön :D ap *peruu iljeät sanansa* :D
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:40"]
Yhteys saatu. Nyt meen matalalla profiililla - mies vieköön :D ap *peruu iljeät sanansa* :D
[/quote]
Mitä mies laittoi sulle?
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 11:40"]
[/quote]
Mitä mies laittoi sulle?
[/quote]
En ehtinyt laittamaan mitään kun tiesin että nukkuu. Sovittiin että soittelen tänään myöhemmin kun käy ensin kaverilla. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:57"]
Mulla on itseasiassa hyvinkin epämääräinen hakuilmoitus. En ole vielä valmis elämänkumppanin etsintään, mutta en hae irtoseksiäkään. Ihan vain uusia ihmisiä ja sisältöä elämään. Seuraa leffaan, keikoille, mihin vaan.
[/quote]
Kannattaa laittaa etsivänsä homomiestä seuraksi, koska ainakaan sinkkua heteromiestä et pelkkään moiseen puuhaan löydä. Heitä nimittäin ei välttämättä kiinnosta liittyä mieshaaremiisi.
Miehet eivät ole kaikki samanlaisia. Laitoin yhdelle viestiä jossa lyhyesti selitin miksen ole nyt kiinnostunut (ei edes liittynyt hänen ulkonäköönsä) ja toivottelin mielestäni ihan kepeästi hyvää kesänjatkoa, mutta se suuttui ja pisti takaisin viestiä että voisinko jatkossa vain olla hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, koska miehet eivät kuulemma tarvitse mitään jälkivittuilua torjunnan lisäksi. Hiljaa häviäminen olisi ollut parempi hänelle...
Nyt kyllä oikeesti tekis mieli sanoa että olen sika itse !! Mutta en vielä tiedä minkä linjan mies ottaa kanssani. Ainakin laittoi viestin kun heräsi :) katsotaan katsotaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:16"]
Mä olen 20v Mies. Olen erinäisillä deittailusivustoilla lähettänyt viestejä 16-50v naisille. Olen avoimesti kertonut profiilissani mitä teen, mitä haluan ja kuka olen. Lyhyesti; sporttinen, harrastan reissaamista, omasta mielestä olen jopa hauskakin (heh), osaan paistaa riistan kuin riistan, kuvaa sais pyytäessä ja ehkä puhelinnumeronkin. Ongelmaksi minulle nyt vaan on muodostunu se että yksikään niistä sadoista naisista ei vastannut viesteihin... Siis mitä?? :D kik _Jantteri_ jos olet 16-40v nainen ja kotoisin p-pohjanmaalta.
[/quote]
No mä en vastaisi sulle. Mulla lukee profiilissa, että olen 26v, joka etsii 26-31v miestä, joten ärsyttään kun nää 20v jannut tulee yrittämään. Profiilissani lukee myös, että mulla on lapsia. Sain yhdeltä 20v pojalta tällaisen viestin(ei sanasta sanaan):"Hei! Olen omaa elämääni aloitteleva miehen alku, tykkään rassailla autoja ja kaipaan seuraa."
Joo en etsi ikäistään ja mulla jo lapsia, en kaipaa yhtä lisää, kiitos.
Siellä nyt dissataan miehiä taas! Minä kuule joskus moista pas.. harjoitin niin joittenkin naisten kanssa sai puhua viikkotolkulla ja kun sitä uskalti kysyä kahville niin sinne hävis ja vastausta ei tullut. Yhdelle tapaukselle tuli aina jotain 4 kertaa jaksoin kysyä, mutta aina tuli mukamas jotain millon oltiin sairaalassa ja millon missäkin, en edes tajua miksi jaksoin pyytää edes niin monesti, tosin sen jälkeen se oli siinä jos joku feidas treffit.