Miehet on sikoja. Nettideittailussa ainakin
Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:10"]Miestä ei vain miellyttänyt ulkonäkösi. Se ei suoraan tarkoita, että olisit jotenkin yleisesti ruma tai epäviehättävä, et vaan ollut k.o. miehen mieleen. Eikä se siitä miehestä sikaa tee. Olisitko sitten halunnut miehen kirjoittavan, että "Sori, vaikutat mukavalta mutta kuvan nähtyäni en ole enää kiinnostunut. Varmasti sulle löytyy joku!" Olisiko parempi fiilis? Epäilen?
[/quote]
No ainakaan en turhaan odottele viestejä.ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
[/quote]Mä sanon aina jos ei iske ja ystävällisesti. Mutta naiset ei edes vastaa viestiin MITÄÄN läheskään aina! Se on rumaa. Peruskäytöstavat on matalalla.
[/quote]
mutta mun mielestä on oikeesti tosi julmaa jos uljonäön takia viestit vähenee...kun kuitenkin muuten oli mukavaa jutella puhelimesaa etc. Ja nyt tuli totaalinen seinä vastaan. En haluaisi olla ruikuttaja joka viestittelee perään. Mutta en toisaalta koe menettäväni mitään. Kyllä mä sen yhden viestin laitan ja jos ei siihen vastaa nii se on sit siinä.!ap
[/quote]Ei se ole julmaa. Yleensä miehille naisen keho ja sen katselu on tärkeässä osassa. Toisin kuin nainen, mies ei kiihotu niinkään naisen luonteesta kuin olemuksesta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
[/quote]Mä sanon aina jos ei iske ja ystävällisesti. Mutta naiset ei edes vastaa viestiin MITÄÄN läheskään aina! Se on rumaa. Peruskäytöstavat on matalalla.
[/quote]
mutta mun mielestä on oikeesti tosi julmaa jos uljonäön takia viestit vähenee...kun kuitenkin muuten oli mukavaa jutella puhelimesaa etc. Ja nyt tuli totaalinen seinä vastaan. En haluaisi olla ruikuttaja joka viestittelee perään. Mutta en toisaalta koe menettäväni mitään. Kyllä mä sen yhden viestin laitan ja jos ei siihen vastaa nii se on sit siinä.!ap
[/quote]Ei se ole julmaa. Yleensä miehille naisen keho ja sen katselu on tärkeässä osassa. Toisin kuin nainen, mies ei kiihotu niinkään naisen luonteesta kuin olemuksesta.
[/quote]
Ok. Varaan matkan Tallinaan ja lähden hommaamaan silikoonit ja täytettä huuliin, rasvaimua unohtamatta! XD
Miestä ei vain miellyttänyt ulkonäkösi. Se ei suoraan tarkoita, että olisit jotenkin yleisesti ruma tai epäviehättävä, et vaan ollut k.o. miehen mieleen. Eikä se siitä miehestä sikaa tee. Olisitko sitten halunnut miehen kirjoittavan, että "Sori, vaikutat mukavalta mutta kuvan nähtyäni en ole enää kiinnostunut. Varmasti sulle löytyy joku!" Olisiko parempi fiilis? Epäilen?