Miehet on sikoja. Nettideittailussa ainakin
Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:38"]
Laitan tämmöisen viestin; " Hei xx, kävikö tässä nyt niin että siellä päässä lopahti mielenkiinto? Harmi jos näin on, mutta tämä on vain elämää, olisi tietysti kiva jos vastaisit tähän viestiin nii en jää turhaan haaveilemaan :) kyllä mä sut olisin ihan ystävänäki pitänyt:) "..ap
[/quote]
Tuo on hyvä. Älä silti pety liikaa, jos mies ei vastaakaan.
[/quote]
Hiljaisuus on myöntymisen merkki?..ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:23"]No mä olen kyllä tehnyt noi.. Vaikkaolen nainen. Keskustelin muutaman viestin kivan oloisen nuoren miehen kanssa, ja ajatukset tuntui menevän hyvin yhteen. Molemmat tykättiin urheilusta, opiskelusta, ruuanlaitosta.. Sitten sain miehen kuvan. Kyseessä oli -jäätävän- läski kalju. Rumiinmuot valehtelematta luokkaa plussapallo jaelopaino varmaan 200kg. Hämmennyin niin, etten tiennyt mitä vastata. olisko tähän pitänyt keksiä joku selitys? Eiköhän kundi itsekin tiedä mistä kiikastaa? Ja ei sitä suhdetta kannatalähteä koittamaan jos toinen vaan ei sytytä, siinä hukataan kaikkien aikaa. [/quote] No mun mielestä ihan vaikka "ei kiinnosta" :) olisi ollut hyvä. Mähän en oo miehen kuvaa nähnyt eikä hän koskaan kysynyt omaani. Mutta laitoin juuri tuon takia että ei "kiinny" liikaa johonkin fiktiivoseen henkilöön jos ei nää kuvaa. Ap
[/quote]
ok, lupaan parantaa tapani :) "sori, nyt tuntuu että ei vaan natsaa. Kaikkea hyvää sulle kiitenkin"
onko ok fraasi?
ap, musta tuntuu että sulla saattaa olla jotainläheisriippuvaisuusongelmaa. Haluaisit roikkua jossain random miehessä jonka käytöstä kuvaat sikamaiseksi ja joka ei ole sinusta kiinnostunut. Ei kuulosta järkevältä. Jos et ihan suohirviö ole, luulisi että netti on pullollaan miehiä jotka sinut haluaisivat tavata.
Suurimmalla osalla meistä on niitä kavereita irl, joten nettisäädöistä ei sellaista tarvita. Laita ihan kaverinhakuilmoitus jos olet juttuseuraa vailla, ei deittimiehiä kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:41"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:58"]Itse en kyllä miehen etsinnässä nettiin turvautuisi. Oman mieheni tapasin ihan ravintolassa, mutta hänellä oli ollut joskus profiili jossain. Oli tapaillut paljon naisia sitä kautta ja kas, hänelle oli jäänyt päälle ne "nettirakkaudet". Ei malttanut olla seksiviestittelemästä ties kuinka monelle naiselle. Aikana annoin anteeksi, mutta kun jäi aina vain kiinni, niin päätin antaa sen mennä. Olen liian moiselle pelurille. Minä ansaitsen kultaa :)
[/quote]
Joo, ihan samanlaista arpapeliä ravintolassa tai baarissa tapaaminenkin on kuin netissä tapaaminen. Baarissa tavatessa tietää vain sen ulkonäön ja ehkä sen, syntyykö mukavaa keskustelua, muttei sen toisen luonteesta ja todellisista tarkoitusperistä ei voi yhtään sen varmempi olla kuin nettideittailussakaan.
[/quote]
Ja mä ainakin tykästyin häneen kovin. Mutta ehkä elämäntilanteet oli sit nii erilaiset että hän koki parhaaksi kadota :( ap
[/quote]
Ei pahalla, mutta eikö se katoaminen tapahtunut kuvan, ei elämäntilanteen vuoksi? Älä silti välitä, pässejä mahtuu maailmaan. Oon tainnu kyllä itekin aikoinaan tehdä vastaavanlaisen katoamistempun, kun en vaan kehdannut/uskaltanut sanoa suoraan että ulkonäkö ei miellytä. Onneks oon oppinu nykyään vähemmän pinnalliseksi.. Ulkonäkö kun on luonteeseen verrattuna aika toissijainen asia.
[/quote]
No varmaan näin. Ja siksi haluankin tuon ystäväkortti mahdollisuuden:) ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:30"]
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:23"]No mä olen kyllä tehnyt noi.. Vaikkaolen nainen. Keskustelin muutaman viestin kivan oloisen nuoren miehen kanssa, ja ajatukset tuntui menevän hyvin yhteen. Molemmat tykättiin urheilusta, opiskelusta, ruuanlaitosta.. Sitten sain miehen kuvan. Kyseessä oli -jäätävän- läski kalju. Rumiinmuot valehtelematta luokkaa plussapallo jaelopaino varmaan 200kg. Hämmennyin niin, etten tiennyt mitä vastata. olisko tähän pitänyt keksiä joku selitys? Eiköhän kundi itsekin tiedä mistä kiikastaa? Ja ei sitä suhdetta kannatalähteä koittamaan jos toinen vaan ei sytytä, siinä hukataan kaikkien aikaa. [/quote] No mun mielestä ihan vaikka "ei kiinnosta" :) olisi ollut hyvä. Mähän en oo miehen kuvaa nähnyt eikä hän koskaan kysynyt omaani. Mutta laitoin juuri tuon takia että ei "kiinny" liikaa johonkin fiktiivoseen henkilöön jos ei nää kuvaa. Ap
[/quote]
ok, lupaan parantaa tapani :) "sori, nyt tuntuu että ei vaan natsaa. Kaikkea hyvää sulle kiitenkin"
onko ok fraasi?
ap, musta tuntuu että sulla saattaa olla jotainläheisriippuvaisuusongelmaa. Haluaisit roikkua jossain random miehessä jonka käytöstä kuvaat sikamaiseksi ja joka ei ole sinusta kiinnostunut. Ei kuulosta järkevältä. Jos et ihan suohirviö ole, luulisi että netti on pullollaan miehiä jotka sinut haluaisivat tavata.
Suurimmalla osalla meistä on niitä kavereita irl, joten nettisäädöistä ei sellaista tarvita. Laita ihan kaverinhakuilmoitus jos olet juttuseuraa vailla, ei deittimiehiä kiinnosta.
[/quote]
Kiitos kritiikistä. Voi pitää paikkaansa:)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
[/quote]Mä sanon aina jos ei iske ja ystävällisesti. Mutta naiset ei edes vastaa viestiin MITÄÄN läheskään aina! Se on rumaa. Peruskäytöstavat on matalalla.
Kannattaa laittaa profiiliin kuva. Kunnon kasvokuva. Ja jos on jotain epämuodostumia ym. pitää niistäkin mainita profiilissa. Tää maailma vaan on pinnallinen. Ja sille jantterille, joka etsit naisia väliltä 16-40 - ei kukaan aattele sun olevan tosissaan vaan pelkän p:n perässä. Mieti ny vähän tuota ikärajausta. Vaikutat epätoivoiselta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
[/quote]Mä sanon aina jos ei iske ja ystävällisesti. Mutta naiset ei edes vastaa viestiin MITÄÄN läheskään aina! Se on rumaa. Peruskäytöstavat on matalalla.
[/quote]
mutta mun mielestä on oikeesti tosi julmaa jos uljonäön takia viestit vähenee...kun kuitenkin muuten oli mukavaa jutella puhelimesaa etc. Ja nyt tuli totaalinen seinä vastaan. En haluaisi olla ruikuttaja joka viestittelee perään. Mutta en toisaalta koe menettäväni mitään. Kyllä mä sen yhden viestin laitan ja jos ei siihen vastaa nii se on sit siinä.!ap
No niin, puhuttu on :)
Kaikki hyvin ja nyt mä voisin mennä vähän itteeni. Ap
Siis laidasta laitaan. Suurin osa varattuja ääliöitä.
Otattehan te, jotka pidätte kauhean tylynä jos ette saa vastausta lainkaan, huomioon sen että esim. Suomi24:llä voi keskustella vain viiden henkilön kanssa per vuorokausi? Itse olen roikkunut linjoilla vajaan kuukauden, ja vastaanotettuja viestejä on 740 kpl. En pysty millään vastaamaan jokaiseen "moi":hin, vaikka mielelläni ihan kohteliaisuudesta kiittäisinkin viesteistä. Paitsi tuon rajoituksen vuoksi, myös siksi että eihän kukaan istu 24/7 koneella.
Pelkään vaan että alan "kostamaan" muille miehille tän. Pyydän kuvaa; en anna omaa enkä vastaa mitään. En mä haluu olla tämmönen ihminen!! Ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
[/quote]
mutta mun mielestä on oikeesti tosi julmaa jos uljonäön takia viestit vähenee...kun kuitenkin muuten oli mukavaa jutella puhelimesaa etc. Ja nyt tuli totaalinen seinä vastaan. En haluaisi olla ruikuttaja joka viestittelee perään. Mutta en toisaalta koe menettäväni mitään. Kyllä mä sen yhden viestin laitan ja jos ei siihen vastaa nii se on sit siinä.!ap
[/quote]Ei se ole julmaa. Yleensä miehille naisen keho ja sen katselu on tärkeässä osassa. Toisin kuin nainen, mies ei kiihotu niinkään naisen luonteesta kuin olemuksesta.
[/quote]
Ok. Varaan matkan Tallinaan ja lähden hommaamaan silikoonit ja täytettä huuliin, rasvaimua unohtamatta! XD
[/quote]Ulkonäkö ei tarkoita silareita tms. Vaan silmää miellyttävyyttä. Joka miehellä on vähän omanlaisensa naismaku. Itse tunnistan pitkähkön/pitkät hiukset ja melko siron kehon ainoiksi must-jutuiksi. Mutta en ole koskaan kiinnostunut, jos silmäni eivät nauti naisen olemuksesta, joka on aina omanlaisensa kokonaisuus. Pelkkä katsenautinto ei tietenkään yksin riitä, mutta on pakollinen osa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:28"]Otattehan te, jotka pidätte kauhean tylynä jos ette saa vastausta lainkaan, huomioon sen että esim. Suomi24:llä voi keskustella vain viiden henkilön kanssa per vuorokausi? Itse olen roikkunut linjoilla vajaan kuukauden, ja vastaanotettuja viestejä on 740 kpl. En pysty millään vastaamaan jokaiseen "moi":hin, vaikka mielelläni ihan kohteliaisuudesta kiittäisinkin viesteistä. Paitsi tuon rajoituksen vuoksi, myös siksi että eihän kukaan istu 24/7 koneella.
[/quote]
Ohoh no sulla käy flaxi! Millasta seuraa haet? Ja ap:n tapauksessa mies ei vastaa tekstariin! Eli soitan kohta sille :) sp
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:02"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 07:06"]Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan
[/quote]
[/quote]Ei se ole julmaa. Yleensä miehille naisen keho ja sen katselu on tärkeässä osassa. Toisin kuin nainen, mies ei kiihotu niinkään naisen luonteesta kuin olemuksesta.
[/quote]
Ok. Varaan matkan Tallinaan ja lähden hommaamaan silikoonit ja täytettä huuliin, rasvaimua unohtamatta! XD
[/quote]Ulkonäkö ei tarkoita silareita tms. Vaan silmää miellyttävyyttä. Joka miehellä on vähän omanlaisensa naismaku. Itse tunnistan pitkähkön/pitkät hiukset ja melko siron kehon ainoiksi must-jutuiksi. Mutta en ole koskaan kiinnostunut, jos silmäni eivät nauti naisen olemuksesta, joka on aina omanlaisensa kokonaisuus. Pelkkä katsenautinto ei tietenkään yksin riitä, mutta on pakollinen osa.
[/quote]
Jotenkin...lohdutonta XD..ap
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:16"]Mä olen 20v Mies. Olen erinäisillä deittailusivustoilla lähettänyt viestejä 16-50v naisille. Olen avoimesti kertonut profiilissani mitä teen, mitä haluan ja kuka olen. Lyhyesti; sporttinen, harrastan reissaamista, omasta mielestä olen jopa hauskakin (heh), osaan paistaa riistan kuin riistan, kuvaa sais pyytäessä ja ehkä puhelinnumeronkin. Ongelmaksi minulle nyt vaan on muodostunu se että yksikään niistä sadoista naisista ei vastannut viesteihin... Siis mitä?? :D kik _Jantteri_ jos olet 16-40v nainen ja kotoisin p-pohjanmaalta.
[/quote]
Mulla ainakin tällaisessä viestissä on totsalinen turn off heti se, että haet alkaen 16v. Särähtää niin korvaani että jättäisin sen takia vastaamatta. Koitas vaihtaa 18
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:55"]
Tosielämässä voi olla hyvännäköisiä miehiä, mutta ei nekään ole kunnon miehiä. Onko siis edes enää vapailla markkinoilla kunnon miehiä?
[/quote]
Hautausmaat ainakin on pullollaan korvaamattomia miehiä ja naisia. Sieltä varmaan löytyy myös kunnon miehiä. Tai ainakin hiljaisia ja vähän vaivaksi olevia.
Mun on nyt jotenkin kasattava itseni. Toisaalta tekis mieli poistaa profiili. Mutta sehän on helppoa laatia uudestaan..
Pitäskö sitä keskittyä irl-elämään ja pitää aistit avoimena. Keskittyä kesään ja tähän hetkeen. Lukasta kenties mitä läheisriippuvaisuus on. Sekä hankkia ELÄMÄ! AP
Miehet on ehkä sikoja, mutta sä olet lehmä.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 10:28"]Otattehan te, jotka pidätte kauhean tylynä jos ette saa vastausta lainkaan, huomioon sen että esim. Suomi24:llä voi keskustella vain viiden henkilön kanssa per vuorokausi? Itse olen roikkunut linjoilla vajaan kuukauden, ja vastaanotettuja viestejä on 740 kpl. En pysty millään vastaamaan jokaiseen "moi":hin, vaikka mielelläni ihan kohteliaisuudesta kiittäisinkin viesteistä. Paitsi tuon rajoituksen vuoksi, myös siksi että eihän kukaan istu 24/7 koneella.
[/quote]Hyvä pointti. Mutta valitettavasti tuota esiintyy myös happypancakessa, jossa voi viestiä rajatta. En tiedä ajatteleeko naiset sitten, että vastaavat vain yhdelle tai maksimissaan kahdelle huippukiinnostavalle ja jättää täysin ulos ne lukuisat muut. Flirttikulttuuri kun on aika olematonta. Yksinkertainen kohteliaisuuskaan ei ole pinnalla, kun ajattelee kuinka pieni vaiva, varmaan minuutin juttu, olisi vastata sille kohteliaalle ja ihan asialliselle.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:38"]
Laitan tämmöisen viestin; " Hei xx, kävikö tässä nyt niin että siellä päässä lopahti mielenkiinto? Harmi jos näin on, mutta tämä on vain elämää, olisi tietysti kiva jos vastaisit tähän viestiin nii en jää turhaan haaveilemaan :) kyllä mä sut olisin ihan ystävänäki pitänyt:) "..ap
[/quote]
Tuo on hyvä. Älä silti pety liikaa, jos mies ei vastaakaan.