Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet on sikoja. Nettideittailussa ainakin

Vierailija
29.07.2015 |

Vituttaa. Niin oli nukavan _kuuloinen_ mies..jutut meni hyvin yhteen ja puhelimessakin myös. No sehän sammui siihen kun hän näki kuvani:/..eniten ärsyttää ns. Munattomuus eli ei voi sanoa että "ei iskenyt", vaan haihtuu pieruna ilmaan

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä miehen etsinnässä nettiin turvautuisi. Oman mieheni tapasin ihan ravintolassa, mutta hänellä oli ollut joskus profiili jossain. Oli tapaillut paljon naisia sitä kautta ja kas, hänelle oli jäänyt päälle ne "nettirakkaudet". Ei malttanut olla seksiviestittelemästä ties kuinka monelle naiselle. Aikana annoin anteeksi, mutta kun jäi aina vain kiinni, niin päätin antaa sen mennä. Olen liian moiselle pelurille. Minä ansaitsen kultaa :)

Vierailija
22/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä mitään häviä vaikka sille viestiä vielä laitat. Kysyt suoraan miksi ei vastannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:58"]

Itse en kyllä miehen etsinnässä nettiin turvautuisi. Oman mieheni tapasin ihan ravintolassa, mutta hänellä oli ollut joskus profiili jossain. Oli tapaillut paljon naisia sitä kautta ja kas, hänelle oli jäänyt päälle ne "nettirakkaudet". Ei malttanut olla seksiviestittelemästä ties kuinka monelle naiselle. Aikana annoin anteeksi, mutta kun jäi aina vain kiinni, niin päätin antaa sen mennä. Olen liian moiselle pelurille. Minä ansaitsen kultaa :)

Näitä on niin maa pullollaan. Tuntuu ettei miehet (ehkä naisetkaan) pysty enää keskittymään vain yhteen, vaan aina etitään löytyisikö joku parempi. Kaipaan niin aikaa kun soitettiin lankapuhelimella tai täytyi mennä käymään jos oli asiaa jollekin :)

[/quote]

Vierailija
24/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:59"]No ethän sä mitään häviä vaikka sille viestiä vielä laitat. Kysyt suoraan miksi ei vastannut.
[/quote]

Joo pakko mun on laittaa ...muuten tää vaivaa..ap.

Vierailija
25/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Mikä sen nyt siaksi teki?

Tuo kuulostaa ihan normaalilta käytökseltä. Ensin esitetään parempaa mitä ollaankaan ja kun todetaan että nyt ei kemiat sittenkään kohtaa niin ei ole mitään velvollisuutta jatkaa. Ei ole edes velvollisuutta ilmoittaa, koska ettehän te olleet muuta kuin juttukavereita tähänkään asti.

Jos hän - ja kaikki muutkin netissä tapaamasi deitit - olisi nauranut sinulle, solvannut perhettäsi tai oksentanut päällesi, ymmärtäisin tuon "miehet on sikoja" -yleistyksen.

Kasva todellisuuteen. Ja kasva itse sellaiseksi ihmiseksi, jonka kanssa itsekin haluaisit olla. Jos elämäsi ei sinua miellytä, niin ongelman ratkaisu löytyy peilistä, ei netistä.

Vierailija
26/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olis hyvä tekstari, jossa toivon että mies säilyisi ystävänä? Ap

Vierailija
27/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:03"]Tuota noin. Mikä sen nyt siaksi teki?

Tuo kuulostaa ihan normaalilta käytökseltä. Ensin esitetään parempaa mitä ollaankaan ja kun todetaan että nyt ei kemiat sittenkään kohtaa niin ei ole mitään velvollisuutta jatkaa. Ei ole edes velvollisuutta ilmoittaa, koska ettehän te olleet muuta kuin juttukavereita tähänkään asti.

Jos hän - ja kaikki muutkin netissä tapaamasi deitit - olisi nauranut sinulle, solvannut perhettäsi tai oksentanut päällesi, ymmärtäisin tuon "miehet on sikoja" -yleistyksen.

Kasva todellisuuteen. Ja kasva itse sellaiseksi ihmiseksi, jonka kanssa itsekin haluaisit olla. Jos elämäsi ei sinua miellytä, niin ongelman ratkaisu löytyy peilistä, ei netistä.
[/quote]

Ei ole normaalia!

Vierailija
28/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:08"]Mikä olis hyvä tekstari, jossa toivon että mies säilyisi ystävänä? Ap
[/quote]
Tuo kuulostaa lähinnä epätoivoiselta. Tapaatte nettideiteillä (deittimielessä?), mies katoaa, toivot häneltä yhä ystävyyttä. Omiin korviini kuulostaa sellaiselta, että haluat tavalla tai toisella vain pitää miehen "itselläsi".

Vierailija
29/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:08"]Mikä olis hyvä tekstari, jossa toivon että mies säilyisi ystävänä? Ap
[/quote]
Tuo kuulostaa lähinnä epätoivoiselta. Tapaatte nettideiteillä (deittimielessä?), mies katoaa, toivot häneltä yhä ystävyyttä. Omiin korviini kuulostaa sellaiselta, että haluat tavalla tai toisella vain pitää miehen "itselläsi".
[/quote]

eli pitää hyväksyä tappio? :(..siis juteltiin mukavia jne...tottakai haluan ;)

Vierailija
30/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:32"] Kappas samassa foorumissa...:) äh tää on ärsyttävää, miten sä selvisit XD. Ap

[/quote]

No ihan hyvin, kun se nainen ei itse ehtinyt näyttää edes omaa kuvaansa niin en ollut ehtinyt edes ihastua häneen.  Ärsytti vaan vähän, koska hän itse aloitti keskustelun, ja sitten kun kuva ei ilmeisesti miellyttänyt (vaikka en ole lihava tai mielestäni rumakaan) niin hän ilmeisesti päätti lopettaa homman siten, ettei vaan enää vastaa viesteihin. Mutta sellaista se joskus on, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Vierailija
31/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen, että laitat jo profiiliisi kuvan. Etuna se, ettei harhakuvitelmia synny ja profiiliisi herättää heti enemmän kiinnostusta. Kun itse laitoin kuvani, tuli kyllä muutama tosi epämääräinenkin yhteydenotto (tyyliin "nam, oletko sukkahousuja käyttävä nainen?"), mutta nehän voi vain blokata heti pois.

Tiedän, että kuvan laittaminen profiiliin on kynnys, koska kuka tahansa tuttu voi rekkaamattakin nähdä kuvasi. Itse vain ajattelin, että helvettiäkös sitä, en mä nyt niin yksityinen henkilö ole ja jos joku tuttu kuvani bongaa, tarkoittaa se, että hänkin on roikkunut ainakin uteliaisuudesta Suomi24 Treffeissä. Itseni lisäksi eräs hyvä ystäväni on tavannut miehensä nettideiteillä, että ihan se on keino missä muutkin. En tiedä, miksi vieläkin on tarve selitellä, että ei tämä noloa ole. Ei niitä itselle sopivia miehiä arkipäivän elämässä nyt NIIN paljon pyöri, että kannattaisi sitä sattumaa odotella.

Ja kyllä, on törkeää vain jättää vastaamatta viestiin, jos viestiä on edeltänyt jonkinlainen pitkähkö tutustuminen. Mut anna mennä vain. Parempia tulee!

12

Vierailija
32/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 20v Mies. Olen erinäisillä deittailusivustoilla lähettänyt viestejä 16-50v naisille. Olen avoimesti kertonut profiilissani mitä teen, mitä haluan ja kuka olen. Lyhyesti; sporttinen, harrastan reissaamista, omasta mielestä olen jopa hauskakin (heh), osaan paistaa riistan kuin riistan, kuvaa sais pyytäessä ja ehkä puhelinnumeronkin. Ongelmaksi minulle nyt vaan on muodostunu se että yksikään niistä sadoista naisista ei vastannut viesteihin... Siis mitä?? :D kik _Jantteri_ jos olet 16-40v nainen ja kotoisin p-pohjanmaalta.

Vierailija
33/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:32"] Kappas samassa foorumissa...:) äh tää on ärsyttävää, miten sä selvisit XD. Ap

[/quote]

No ihan hyvin, kun se nainen ei itse ehtinyt näyttää edes omaa kuvaansa niin en ollut ehtinyt edes ihastua häneen.  Ärsytti vaan vähän, koska hän itse aloitti keskustelun, ja sitten kun kuva ei ilmeisesti miellyttänyt (vaikka en ole lihava tai mielestäni rumakaan) niin hän ilmeisesti päätti lopettaa homman siten, ettei vaan enää vastaa viesteihin. Mutta sellaista se joskus on, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.
[/quote]

Näin se mullakin meni. Ap

Vierailija
34/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:58"]Itse en kyllä miehen etsinnässä nettiin turvautuisi. Oman mieheni tapasin ihan ravintolassa, mutta hänellä oli ollut joskus profiili jossain. Oli tapaillut paljon naisia sitä kautta ja kas, hänelle oli jäänyt päälle ne "nettirakkaudet". Ei malttanut olla seksiviestittelemästä ties kuinka monelle naiselle. Aikana annoin anteeksi, mutta kun jäi aina vain kiinni, niin päätin antaa sen mennä. Olen liian moiselle pelurille. Minä ansaitsen kultaa :)
[/quote]

Joo, ihan samanlaista arpapeliä ravintolassa tai baarissa tapaaminenkin on kuin netissä tapaaminen. Baarissa tavatessa tietää vain sen ulkonäön ja ehkä sen, syntyykö mukavaa keskustelua, muttei sen toisen luonteesta ja todellisista tarkoitusperistä ei voi yhtään sen varmempi olla kuin nettideittailussakaan.

Vierailija
35/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:58"]Itse en kyllä miehen etsinnässä nettiin turvautuisi. Oman mieheni tapasin ihan ravintolassa, mutta hänellä oli ollut joskus profiili jossain. Oli tapaillut paljon naisia sitä kautta ja kas, hänelle oli jäänyt päälle ne "nettirakkaudet". Ei malttanut olla seksiviestittelemästä ties kuinka monelle naiselle. Aikana annoin anteeksi, mutta kun jäi aina vain kiinni, niin päätin antaa sen mennä. Olen liian moiselle pelurille. Minä ansaitsen kultaa :)
[/quote]

Joo, ihan samanlaista arpapeliä ravintolassa tai baarissa tapaaminenkin on kuin netissä tapaaminen. Baarissa tavatessa tietää vain sen ulkonäön ja ehkä sen, syntyykö mukavaa keskustelua, muttei sen toisen luonteesta ja todellisista tarkoitusperistä ei voi yhtään sen varmempi olla kuin nettideittailussakaan.
[/quote]

Ja mä ainakin tykästyin häneen kovin. Mutta ehkä elämäntilanteet oli sit nii erilaiset että hän koki parhaaksi kadota :( ap

Vierailija
36/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:16"]

Mä olen 20v Mies. Olen erinäisillä deittailusivustoilla lähettänyt viestejä 16-50v naisille. Olen avoimesti kertonut profiilissani mitä teen, mitä haluan ja kuka olen. Lyhyesti; sporttinen, harrastan reissaamista, omasta mielestä olen jopa hauskakin (heh), osaan paistaa riistan kuin riistan, kuvaa sais pyytäessä ja ehkä puhelinnumeronkin. Ongelmaksi minulle nyt vaan on muodostunu se että yksikään niistä sadoista naisista ei vastannut viesteihin... Siis mitä?? :D kik _Jantteri_ jos olet 16-40v nainen ja kotoisin p-pohjanmaalta.

[/quote]

Et ole vielä oppinut naisten tavoille eli juuri siihen käytösmalliin, jota aloittaja valitteli.

Miehet käyttäytyvät nettideiteissä sikamaisesti, koska naiset kohtelevat koko ajan heitä törkeästi. Muutaman vuoden nettideittejä käyttäneenä kaikkien muiden keinojen ohella en enää edes keksi, mitä törkeyttä minulle ei olisi tullut vastaan naisten taholta.

Vierailija
37/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin ihastuit omaan mielikuvaasi, koska et oikeasti tuntenut miestä vielä yhtään. Oikeasti miehessä olisi tavattaessa voinut olla jotain sellaista, jonka takia et olisi häntä kelpuuttanutkaan.

Vierailija
38/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tämmöisen viestin; " Hei xx, kävikö tässä nyt niin että siellä päässä lopahti mielenkiinto? Harmi jos näin on, mutta tämä on vain elämää, olisi tietysti kiva jos vastaisit tähän viestiin nii en jää turhaan haaveilemaan :) kyllä mä sut olisin ihan ystävänäki pitänyt:) "..ap

Vierailija
39/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:37"]Jos yhtään lohduttaa niin ihastuit omaan mielikuvaasi, koska et oikeasti tuntenut miestä vielä yhtään. Oikeasti miehessä olisi tavattaessa voinut olla jotain sellaista, jonka takia et olisi häntä kelpuuttanutkaan.
[/quote]

No voi olla totta. Hänhän ei kuvaakaan lähettänyt. Ap

Vierailija
40/84 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:28"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 08:58"]Itse en kyllä miehen etsinnässä nettiin turvautuisi. Oman mieheni tapasin ihan ravintolassa, mutta hänellä oli ollut joskus profiili jossain. Oli tapaillut paljon naisia sitä kautta ja kas, hänelle oli jäänyt päälle ne "nettirakkaudet". Ei malttanut olla seksiviestittelemästä ties kuinka monelle naiselle. Aikana annoin anteeksi, mutta kun jäi aina vain kiinni, niin päätin antaa sen mennä. Olen liian moiselle pelurille. Minä ansaitsen kultaa :)
[/quote]

[/quote]

Ja mä ainakin tykästyin häneen kovin. Mutta ehkä elämäntilanteet oli sit nii erilaiset että hän koki parhaaksi kadota :( ap
[/quote]

Ei pahalla, mutta eikö se katoaminen tapahtunut kuvan, ei elämäntilanteen vuoksi? Älä silti välitä, pässejä mahtuu maailmaan. Oon tainnu kyllä itekin aikoinaan tehdä vastaavanlaisen katoamistempun, kun en vaan kehdannut/uskaltanut sanoa suoraan että ulkonäkö ei miellytä. Onneks oon oppinu nykyään vähemmän pinnalliseksi.. Ulkonäkö kun on luonteeseen verrattuna aika toissijainen asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi