Olen itkenyt viikon
Esikoislapseni täytti viikko sitten helmikuussa 2v. On ihmetelty kun isovanhempia ei ole kiinnostanut lapsi yhtään. Toinen ei soita lapselle, ei edes vastaa puhelimeen kun 2v soittaa. Toinen soittaa pyydettynä ja voi hävitä vaikka kuukaudeksi johonkin 😡
Lapsen syntymäpäivä tuli, ja meni. Isoisän syntymäpäiville tämä lapsi ajoi kanssamme 450km ja tarjosi illallisen. Lapsen puolesta aamulla 8:15 laitettiin papalle onnitteluviestiä. Saatanan pappa!!! Vannon nyt, että ensi vuonna mädäntyköön kotonaan. Mummo pyysi lahjaksi jalkahoitolahjakorttia itselleen. Lapselle laittoi kortin jossa väärä syntymäpäivä.
Pidättelen itkua vieläkin.
Syntymäpäivän aamuna valehtelin lapselle että mummo muisti, pappa muisti sinua😱 ja edelleen itken kun mietin tätä😭😭😭😭
Vannon että en muista heitä enää mitenkään jouluna, tai heidän merkkipäivänään.
Kommentit (33)
Onko muilla vastaavia isovanhempia, miten olette toimineet heidän kanssaan, ja miten lapsi on reagoinut?
Niin he haluaa lähettää hänet kiinaan sotimaan kun minä, sinä ja Putin ollaan jo kuolleita. Ei kannata muodostaa jo valmiiksi kuolleeseen lapseen
Mitä väliä kun kahden viikon päästä me kaikki kuollaan
Kyllä sinä muistat sekä jouluna, nimipäivinä ja syntymäpäivinä. Ehkä jopa heidän hääpäivänä.
Tässä on nyt kuule vähän isompi uhkia kuin yhdet isovanhemmat. Nosta se katse sieltä omasta navastasi.
Ajattelen, että kaikki yhteydenpito on kuitenkin loppujen lopuksi vapaaehtoista.
Jos on pakkopulla teeskentely yhteydenpitoa niin silloin se ei ole aitoa.
2v tajua mitään muistamisia saati että niitä muistaisi. Selkeästi oma muistamisesi perustuu vain vastamuistamiseen. Ei mihinkään aitoon välittämiseen. Et ole sen kummempi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt kuule vähän isompi uhkia kuin yhdet isovanhemmat. Nosta se katse sieltä omasta navastasi.
Niin jotkut isovanhemmat muistaa varmasti vieläkin sen ruudin hajun nenässään ja kuulee ne pommitukset.
Vierailija kirjoitti:
2v tajua mitään muistamisia saati että niitä muistaisi. Selkeästi oma muistamisesi perustuu vain vastamuistamiseen. Ei mihinkään aitoon välittämiseen. Et ole sen kummempi.
Niin lapset ei osaa kaivata poissaolevia jos aikuiset ei tee siitä numeroa.
Miksi kuvatun kaltaiset ihmiset lisääntyvät?
Mulla vanhemmat, jotka ei hirveästi syntymäpäivistä perusta ja ylpeilevät sillä.
Ennen lapsen synttäreitä olen ottanut yhteyttä (olemme toki muutenkin paljon yhteydessä) ja sanonut , että lapselle synttärit on tärkeä juttu. Kyllä he ovat muistuttaessa ymmärtäneet sen. Olen ostanut lahjan heidän rahallaan, he ovat lähettäneet siihen kortin. Näillä on menty.
Itsehän lapsesi hankkinut, hoida he myös, sanoi ruotsalainen nainen tyttärelleen.Tytöllä 2 pientä lasta , ikä 24 ja äiti 40 ? Ei milloinkaan suostu auttamaan tyttöään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvatun kaltaiset ihmiset lisääntyvät?
Onko ihmisten aivoista poistettu kokonaan historian oppiminen? Oli kuule aikoja jolloin kukaan ei kysynyt haluatko niitä lapsia vaan niitä vaan tuli. Lapset ja naimisiin meno oli monelle ainoa keino päästä sieltä lapsuuden kodin ikeen alta.
T. vahinko vuodelta -73
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla vastaavia isovanhempia, miten olette toimineet heidän kanssaan, ja miten lapsi on reagoinut?
Tiedän tosielämästä tapauksen, että lpienen lapsen isoäiti meni syntymäpäiväkutsuille eikä vienyt mitään lahjaa, ei edes pientä suklaalevyä. Kyseessä ei ollut rahapula.
Vain äiti voi tietää tämän tuskan. Onnea Ap myöhässä❤️