Miksi Ultra Bra saa laulussaan yllyttää väkivaltaan?
Ei siis mitään kielikuvia vaan ihan suoraan sanoo.
Onko laki kaikille sama?
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:17"]
Ei tarvis ihan jokaisesta kielikuvasta kimpaantua.
[/quote]
Kas siinäpä oiva vinkki kaikille suvakeille.
Saisiko jotain esimerkkejä PMMP:n kehotuksista väkivaltaan? Sekin tuolla alkupuolella mainittiin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:17"]
Ei tarvis ihan jokaisesta kielikuvasta kimpaantua.
[/quote]
Kas siinäpä oiva vinkki kaikille.
[/quote]
Korjasin.
Hirtän itseni patteriin... Raakaa kun mikä
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:08"]
Saisiko jotain esimerkkejä PMMP:n kehotuksista väkivaltaan? Sekin tuolla alkupuolella mainittiin.
"jos lyöt vielä kerran minä tapan sut"
Selvää vihapuhetta.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:08"]
Selvää vihapuhetta.
[/quote]
Meinasin liittää viestiin että jos tarjoatte Joku rajaa, voisitte esim. lukea kappaleen muutkin sanat kuin kertosäkeen. Kokeilepa uudestaan!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:08"]
Selvää vihapuhetta.
[/quote]
Saisiko jotain esimerkkejä PMMP:n kehotuksista väkivaltaan?
Toiset saa rauhassa kirjoitella toiset ei .
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 00:01"]
Meneekös alottajalla nyt taide ja todellisuus sekaisin? Oon huomannu, että monilla perussuomalaisten edustajilla on todellisuus hämärtynyt, ja valitettavan moni nuori ottaa mallia näistäkin sankareistaan :(
[/quote]Myös monilla Vasemmiston äänestäjillä on tuo todellisuus päässyt hämärtymään. Olen myös törmännyt Kokoomuksen äänestäjiin joilla on outoja mielipiteitä. Tämä todennäköisesti johtuu siitä, että katsomme maailmaa oman kuplamme läpi.