En luultavasti voi ikinä alkaa vakavaan suhteeseen "ei ISO kyrpäisen " kanssa...
Kommentit (16)
En luultavasti voi ikinä alkaa vakavaan suhteeseen naisen kanssa, joka laittaa miehet järjestykseen munan koon mukaan. T. keskikokoinen mies.
No se on sinun vapautesi. Mitä sitten?
En minäkään. Aina kun katsoisin mieheni keskikokoista, haluni häviäisivät sen siliän tien ja alaleukakin alkaisi väpättää. Onneksi moni miehistä on ISOkaluisia, vaikkeivät nyt voikaan itse asiaan vaikuttaa.
Kiva homma sulle, harmi että ne isokaluiset menee mielummin niiden kauniiden naisten kanssa, kun sinun. Hauskaa sinkkuelämää!
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:07"]Kiva homma sulle, harmi että ne isokaluiset menee mielummin niiden kauniiden naisten kanssa, kun sinun. Hauskaa sinkkuelämää!
[/quote]Oi oi...huoh...kyynel...
Joskus mietin mikä on iso? Omasta mielestä keskikokoa mutta isoksikin kehuttu. terska on kieltämättä aika paksu. Naisilla on kyllä koko eroja värkeissä siinä missä miehilläkin. Pillua on vain vaikea mitata. Sanon vain että kun kolme suht paksua sormea menee helposti niin ei ole mikään tiukka pillu. Sellainen on avarin tapaus mitä olen kokenut.
AP on ruma mies, jolla on pitkä ohut soiro. Ne näistä aina huutelee. Naisille riittää 15 cm ja paksu tatti. Se tuntuu oikeissa paikoissa ja saa painaa pohjaan asti
Oih, minä aloin ja olen ollut onnellinen jo 15v <3
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 15:06"]
Onko sulla iso kyrpä?
[/quote]
Mulla on.
En voisi ikinä alkaa parisuhteeseen ruman, pienirintaisen, tai löysäpilluisen naisen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 16:47"]En voisi ikinä alkaa parisuhteeseen ruman, pienirintaisen, tai löysäpilluisen naisen kanssa.
[/quote]
Hyvä. Oon kaiken tuon vastakohta:)
[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:47"]
Oi...
[/quote]
Niin, uskon että älyllinen tyyppi, jolla on hyvä koulutus, laaja yleissivistys ja äidinkielikin hallussa, vetoaa sinuun selkeästi enemmän.
Ymmärrän yskäsi. Katkarapu tillipedillä on ankea kunnon sisäfileen rinnalla.