Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi lyönyt sinua?

Vierailija
28.07.2015 |

Millaisessa tilanteessa ja oletteko vielä päässeet tilanteen yli?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. On nyt ex-mieheni.

Vierailija
22/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lyönyt, mutta on hermostuessaan heitellyt ja rikkonut tavaroita, kaatanut huonekaluja, olen joskus itsekin joutunut tulilinjalle (mm. veitsi). Ja nämä tapauksia, jossa mä en ole liittynyt tilanteeseen, vaan ulkopuolisia juttuja. Olen vain ollut samaan aikaan paikalla. Lasketaanko nuo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa nyrkkeilyä, joskus treenataan yhessä.

Vierailija
24/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:16"] Mutta en käy nakkikioskilla 9. :o Enkä soita suuta randomille, ruoka ei ole edes minulle vihan asia - ei liian pitkä odotus tai känniläisen suunsoitto (ei kiinnosta). Lue muutenkin ja pohdi tekstejä: "MOLEMMINPUOLIN". [/quote]   Eli aiot jatkossakin käyttäytyä kuin "räväkkä" elukka? No, älä ihmettele jos saat myös elukan kohtelun. Hienoa että katsot, että sinulla ei ole vastuuta omasta käytöksestäsi , koska sinulla on tietynlainen sukupuolielin jonka turvin voit heittäytyä tilanteen niin vaatiessa uhriksi. [/quote] No ei ketään saa lyödä sanoi toinen mitä tahansa. Säälittävä juntti käy toiseen käsiksi. Jos ei sanallisesti pärjää toiselle niin silloin on tyydyttävä häviäjän rooliin. Idiootit käyttää väkivaltaa.

[/quote]

Jos normaali käytöksesi korreloi tekstisi kanssa  , niin enpä ihmettele yhtään jos otat pataasi, oikeastaan kerjäät sitä. Mutta pillulla voit sitten uhriutua.  

Vierailija
25/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lyönyt, mutta vaimo löi minua hurjassa nuoruudessa viinilasilla tms. naamaan (melkein sata tikkiä). Annoin anteeksi.

Vierailija
26/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies, mutta poikaystävä. Hain hänet baarista kotiin, oli hirveässä humalassa. Suuttui koska kotona ei ollut tupakkaa ja löi minua. Pakotti vielä puukolla uhaten etsimään tupakkaa vaatehuoneesta ja hyllyistä. Kamat pakkasin heti aamulla koko yön valvottuani, kun en pelolta pystynyt nukkumaan. Muutin asumaan ystäväni luokse samana päivänä.

Vierailija
27/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lyönyt miestäni.

Vierailija
28/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Meinasin tippua sängystä, niin yritti ottaa kii ja vetäs sit vahingos turpaan. :D miehelle kauhea paniikki ja mä makasin lattialla kippurassa ja nauroin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme