Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi lyönyt sinua?

Vierailija
28.07.2015 |

Millaisessa tilanteessa ja oletteko vielä päässeet tilanteen yli?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lyönyt. Pahaa oloani (riitelimme) purin haukkumalla ja mollaamalla sanallisesti. Säikähdin välittömästi ja itkin monta tuntia ja melkein menin poliisillekin (perhe ja ystävät ehdottivat ja melkein menivät tekemään ilmoituksen puolestani mutta sanoin EI). Mies on sanallisesti rikas joten odotin vastaavaa sanahyökkäystä jolla kaataa minun haukut maahan. Mutta ei, tuli kädestä ja ikävä kyllä lujaa. Emme ole enään yhdessä. Kerta riittää - kuten AV:lla sanotaan. :) En kadu!

Vierailija
2/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 17:56"]

On lyönyt. Pahaa oloani (riitelimme) purin haukkumalla ja mollaamalla sanallisesti. Säikähdin välittömästi ja itkin monta tuntia ja melkein menin poliisillekin (perhe ja ystävät ehdottivat ja melkein menivät tekemään ilmoituksen puolestani mutta sanoin EI). Mies on sanallisesti rikas joten odotin vastaavaa sanahyökkäystä jolla kaataa minun haukut maahan. Mutta ei, tuli kädestä ja ikävä kyllä lujaa. Emme ole enään yhdessä. Kerta riittää - kuten AV:lla sanotaan. :) En kadu!

[/quote]

Opitko mitään? Vai jatkossakin vittuilet miehille, luullen että oma käytöksesi on aina sallittua, ilman mahdollisia seuraamuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukemattomia kertoja. Harrastan kickboxingia ja mies sparrannut kanssani usein. Ei kyllä ikinä ole voimalyöntejä lyönyt täysillä, sillä ukko on reilu sata kiloinen ja harrastanut nyrkkeilyä parisenkymmentä vuotta kuntosalin kanssa rinnan. Minä olen alle 70kg, joten se olisi puhdas tyrmäys. Mutta ikinä eikä milloinkaan hän ole vihaisena minuun koskenut. Yhdessä seitsemän vuotta. Ex löi minua kerran. Oli kahdesti eri riitatilanteissa töninyt lujaa ennenkuin kerran löi. Meidän suhde päättyi siihen iltaan. Ennenkuin löi minä olin juuri kertonut että riidassa ei ole mitään järkeä kun kumpikaan ei kuuntele toista. Että jatketaan kun oölaan rauhoituttu..

Vierailija
4/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:00"]

[/quote]

Opitko mitään? Vai jatkossakin vittuilet miehille, luullen että oma käytöksesi on aina sallittua, ilman mahdollisia seuraamuksia?

[/quote]

Riidellessä on huutoa ja syytöksiä - molemmin puolin. Itselläni se oli vain räväkämpää. :)

Ja olin tilanteessa uhri, koska mikään sanallinen ei voi ajaa fyysiseen satuttamiseen.

Kasvata selkäranka  ja anna olla tai edes hauku takaisin jos on tarve - mutta käsiksi et käy. ;)

Vierailija
5/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me myös harrastetaan thainyrkkeilyä niin sparratessa joutuu ottaa vastaan iskuja. Mutta se onkin hyvää parisuhdeterapiaa.

Vierailija
6/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja monta kertaa ja tätä on jatkunut jo vuosia! Mieheni lyö minua pepulle melkein aina kun ottaa takaapäin! Pitäisikö mun jättää se sika?! 

Vierailija
7/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta eksä retuutti mua aina hiuksista suuttuessaan.

Vierailija
8/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:00"]

[/quote]

[/quote]

Riidellessä on huutoa ja syytöksiä - molemmin puolin. Itselläni se oli vain räväkämpää. :)

Ja olin tilanteessa uhri, koska mikään sanallinen ei voi ajaa fyysiseen satuttamiseen.

Kasvata selkäranka  ja anna olla tai edes hauku takaisin jos on tarve - mutta käsiksi et käy. ;)

[/quote]

Nainen on aina uhri. Kokeile solvaamista nakkikioskijonossa, ja edelleenkin olet uhri?

Omaa käytöstäsi sinun ei tarvitse miettiä? Henkinen väkivalta on sallittua, ja sen jälkeen voit uhriutua?

Niinpä niin.

Vierailija
9/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lyönyt, mutta vaimoni on minua. Tilanne laukesi ilman turvakotia.

Vierailija
10/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan mieheltä piiskaa (yleensä hyppynarulla tai koivunrisulla) jos en noudata yhteisesti sovittuja sopimuksia. Ihan hyvä juttu minusta, koska olen huono saamaan aikaan asioita ja herkästi vaan vajoan passiivisuuteen/apaattisuuteen. Viimeksi piiskaa tuli kaksi viikkoa sitten kun en hakenut yhtä työpaikkaa jota olin sanonut hakevani ja jonka olisin halunnut.

Vierailija
11/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en käy nakkikioskilla 9. :o Enkä soita suuta randomille, ruoka ei ole edes minulle vihan asia - ei liian pitkä odotus tai känniläisen suunsoitto (ei kiinnosta). Lue muutenkin ja pohdi tekstejä: "MOLEMMINPUOLIN".

Vierailija
12/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:16"]

Mutta en käy nakkikioskilla 9. :o Enkä soita suuta randomille, ruoka ei ole edes minulle vihan asia - ei liian pitkä odotus tai känniläisen suunsoitto (ei kiinnosta). Lue muutenkin ja pohdi tekstejä: "MOLEMMINPUOLIN".

[/quote]

Eli aiot jatkossakin käyttäytyä kuin "räväkkä" elukka? No, älä ihmettele jos saat myös elukan kohtelun.

Hienoa että katsot, että sinulla ei ole vastuuta omasta käytöksestäsi , koska sinulla on tietynlainen sukupuolielin jonka turvin voit heittäytyä tilanteen niin vaatiessa uhriksi.

Vierailija
13/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan lyönyt. Miksi olisikaan? 

Vierailija
14/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:07"]

On ja monta kertaa ja tätä on jatkunut jo vuosia! Mieheni lyö minua pepulle melkein aina kun ottaa takaapäin! Pitäisikö mun jättää se sika?! 

[/quote

Joo, ei kävisi meillä tuollainen. 

Vierailija
15/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain läpsäissyt, leikillään. Ei mitään väkivaltaista.

Vierailija
16/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:20"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:16"]

[/quote]

Eli aiot jatkossakin käyttäytyä kuin "räväkkä" elukka? No, älä ihmettele jos saat myös elukan kohtelun.

Hienoa että katsot, että sinulla ei ole vastuuta omasta käytöksestäsi , koska sinulla on tietynlainen sukupuolielin jonka turvin voit heittäytyä tilanteen niin vaatiessa uhriksi.
[/quote]

No ei ketään saa lyödä sanoi toinen mitä tahansa. Säälittävä juntti käy toiseen käsiksi. Jos ei sanallisesti pärjää toiselle niin silloin on tyydyttävä häviäjän rooliin. Idiootit käyttää väkivaltaa.

Vierailija
17/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Päivittäin mutta onneksi tykkään siitä kun mies sanoo minua tummaksi ja läimäyttää. ;)

Vierailija
18/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löi humalassa. Tästä syystä ex.

Vierailija
19/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 18:33"]On! Päivittäin mutta onneksi tykkään siitä kun mies sanoo minua tummaksi ja läimäyttää. ;)
[/quote]

Tuhmaksi :D Ei sentään persuja olla ;)

Vierailija
20/28 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, onneksi. EX löi ja iteki löin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän