Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saan tyttöystävän niin aion pettää häntä

Vierailija
28.07.2015 |

Tuntuu niin vahvasti siltä, että olen jäänyt paljosta paitsi kun en ole nuoruudessani saanut seurustella ja harrastaa seksiä, että en usko enää, että vain yksi nainen minulle riittäisi. Jos vain saan tilaisuuden niin varmasti petän, enkä näe siinä mitään väärää, koska sillä naisellakin on varmaan ollut useita suhteita aiemmin, niin minä kuron vain välimatkaa kiinni.

T: Komea akateeminen lassukka 185/81/17

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa naista, vaikka Porvoosta oletkin.

Vierailija
22/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pois sieltä isin tabletilta ja päikkäreille! Nyt!
t. äitisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 16:08"]

Harkitse avointa suhdetta. Mutta naisella pitää olla myös oikeus paneskella muita.

[/quote]

Ei mene näin. Nainenhan saa sinkkuna niin paljon seksiseuraa kuin tahtoo. Miehellä sama oikeus parisuhteessa.

[/quote]

Samat säännöt molemmille. Jos haluaa mennä ja rellestää JA uskollisen puolison, kannattaa rellestää ensin (tai viisikymppisenä, all the same) ja mennä sitten naimisiin. Jos haluaa molemmat, avoin suhde. "Menetettyjä mahdollisuuksia" ei oteta takaisin toisen selän takana. Lisäksi on paskaa, että nainen saa niin paljon kuin haluaa. t. Mies

Vierailija
24/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ala seurustelemaan minun kanssa! Minulla on seksisuhde varattuun mieheen ollut 5 vuotta ja nyt erosin avomiehestäni. Haluan jatkaa seksisuhdettani mutta voisin myös asettua seurustelemaan jonkun komean kanssa. Saat käydä höyläämässä muita, en ole kovinkaan mustis.

Paitsi jos tuo 17 on ikäsi eikä munan koko niin unohda sitten koko juttu.

Vierailija
25/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan lottovoiton, niin lahjoitan sen Veikkaukselle

Vierailija
26/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tunnetusti lottovoitto syntyä Suomeen, mutta se lottovoitto myös tarvitaan täällä elämiseen ja asumiseen.

Vierailija
27/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkea ei voi kokeilla sen yhden ihmisen kanssa? :D Täällä ollaan opittu vain yhden ainoan seksikumppanin kanssa saamaan orgasmeja normaalista yhdynnästä (ei klitoris stimulointia). Ei ole parempaa kun molemmat luottaa toisiinsa ja ovat täysin rentoja ja avoimia.

Vierailija
28/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän sitä sitten suunnitelmaa kerrakseen. Onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
29/29 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole pelkoa siitä, että saisit tyttöystävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi