Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos sinä ja miehesi kuolisitte, kenelle haluaisit lastesi päätyvän?

Vierailija
28.07.2015 |

Meillä on uusperhe, jossa minulla uusi puoliso, lasten isällä uusi puoliso. Jos minä ja lasten isä menehtyisimme, toivoisin ensisijaisesti että lasteni äitipuoli ottaisi lapsemme. Sen jälkeen toivoisin omaa isääni, sitten lasteni isän äitiä, sen jälkeen omaa miestäni. Sitten siskoni, viimeiseksi oma äitini.
Miten teillä?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän 100%:sen varmasti että Suomessa on sijoitettu lapset isovanhemmille. Kolmen sisaruksen vanhemmat kuolivat auto-onnettomuudessa lasten ollessa ihan pieniä. Isovanhemmat ovat olleet huoltajia alusta saakka. Sitä en tosin tiedä, oliko aluksi jotain muuta virallista sijoitusta, mutta isovanhempien kanssa kaikki kuitenkin asuivat koko ajan. Siellä olivat kun onnettomuus sattui ja siellä asuvat edelleen nyt kun ovat lähes aikuisia kaikki.

Vierailija
42/49 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sais pärjätä omillaan,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskolle. On luvannutkin ottaa, jos pahasti käy.

Vierailija
44/49 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija"

time="28.07.2015 klo 12:32"]

Jos tästä nyt heti kuoltaisiin, paras vaihtoehto olisi että aikuinen esikoinen muuttaisi oman perheensä kanssa taloomme ja huolehtisi sisaruksistaan (17-v, 13-v ja 1-v). Jos se ei onnistuisi, niin sitten miehen vanhemmille tai sijaisperheeseen.

[/quote]

Haluaisit sitoa juuri? aikuistuneen esikoisen 1v pikkusisarukseen seuraavaksi 20 vuodeksi?? Olisin aika järkyttynyt jos mun äiti olisi toivonut mulle samanlaista sitoutumista 20-30 vuotiaana.

Vierailija
45/49 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle tuttavapariskunnalle. Kuopuksen kummivanhemmat, ei ole kyllä ikinä asiasta heidän kanssa edes puhuttu...

Vierailija
46/49 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on 5 siskoa ja 2 veljeä. Kelpuuttaisin kyllä kenet tahansa heistä huolehtimaan lapsistamme :) Samoin äitini.

Ainoastaan isälleni en toivoisi lasteni päätyvän, koska äitipuoleni on hyvin mustasukkainen isästäni. Muutenkin isäni kasvatustyyli on kyseenalainen..

Vierailija
47/49 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isiksele.

Vierailija
48/49 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisemme (24v) ottaisi nuoremmat sisaruksensa (10v & 8v) huollettavakseen. Tämä asia on jo olosuhteiden pakosta sovittu. Totta kai isovanhemmat olisivat paljon mukana, mutta he eivät ikänsä puolesta mitä luultavimmin saisi nuoremmista lapsista terveenä huolehdittua seuraavaa reilua kymmentä vuotta.

Vierailija
49/49 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varteenotettavia ehdokkaita olisivat vanhempani (iänkin puolesta ok) sekä siskoni perheineen, miehen veli vaimonsa kanssa sekä kaikki kummit.