Häihin menossa ja paikalla tarkoitus SAUNOA!
Häihin yleensä mennään laittautuneena ja oletan morsiamenkin olevan meikattu ja pyntätty (tunnen tämän naisen kyllä ja tiedän ettei ilman laittautumista aio häitään juhlia). Silti juhlapaikalle on varattu saunomismahdollisuus?!
Siis oletetaanko että ihmiset tuntemattomien kanssa rupeavat riisumaan juhlatamineensa, poistamaan meikkinsä ja hikoilemaan keskenään? Uskomattoman junttia. Itse tykkään laittautua juhliin ja tokihan meikit ennen nukkumaanmenoa sitten poistetaan, mutta että pienessä humalatilassa (paikalla on alkoholitarjoilu) hääporukka ryhtyy keskenään saunomaan menee kyllä ihan yli ymmärryksen. Ei ole mitkään pienet häät siis kyseessä edes.
Kommentit (76)
Miesten heiniähän tuo saunominen taitaa lähinnä olla. Voipa sinne muutama munahaukkakin eksyä esittelemään itseään miehille. Jos olet sinkku niin eipä niistäkään taida sinulle haittaa olla.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:01"]
Näen ap:n sieluni silmin. Hiustenpidennykset, rakennekynnet ja kolmen sentin tekoripset.
[/quote]
Ei ihan osunut nappiin. Värjäämätön tukka olkapäille, lyhyet kynnet, ripsiä ei edes värjätty. Mutta juhliin laittaudun ja saunomista inhoan. -ap
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:56"]
hohhoo. Älä missään nimessä työnnä kireää pärstääsi sinne saunan puolelle. Lätkäsevät vielä löylyvettä hienosti laitettuun naamaasi.
[/quote]
WT-jengi vauhdissa, aijai ai että kun onkin hupaisaa :)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:41"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:24"] Selvästi tahtovat vähän rennommat juhlat. Mulle ainakin kelpaisi, kimppasaunat on parhaita! [/quote] Joo, mutta kaikkia ei todellakaan kiinnosta tuntemattomien kanssa riisuutua ja hikoilla. Ehkä ihan tuhannen päissäni voisin mutta se olisi epäkunnioittavaa etenkin hääparia kohtaan ja vähän riskialtista muutenkin. -ap [/quote]....riskialtista ? et innostut?
[/quote]
Hirveä humalatila (paljon alkoholia veressä) ja sauna on terveyden kannalta riskialtis yhdistelmä. -ap
[/quote]
jeesus vaikutat kuivalle akalle :D Pysy kotona jos ahdistaa. Ei niitä häitä sinun takia olla järkätty. Varmaan ovat arvioineet yleisesti ottaen vieraat HIEMAN rennommiksi, kuin mitä sinä olet, siksi se saunomismahdollisuus on siellä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:01"]
Näen ap:n sieluni silmin. Hiustenpidennykset, rakennekynnet ja kolmen sentin tekoripset.
[/quote]
Ei ihan osunut nappiin. Värjäämätön tukka olkapäille, lyhyet kynnet, ripsiä ei edes värjätty. Mutta juhliin laittaudun ja saunomista inhoan. -ap
[/quote]
Ok. Ja vaikka kaikki muut juhlijat rakastaisivat saunaa, se ei ole ok koska minä minä minä minä...
Ööö.. Mä rakastaisin päästä loppuillasta saunomaan ja sit vielä jos olis järvi mihin hypätä pulikoimaan. Et en ymmärrä mikä tässä oikeesti mättää....?
Eihän siihen ole p a k k o osallistua.
Tuskinpa ne sinne ihan kakun perään ryntäävät perse paljaana kiljuen joten ehdit kyllä haukotella itsesi kotiin jo hyvissä ajoin ennen saunaan menoa. Ei sulla ole hätää, tuskin yksin jäät vaikka et menisikään mukaan??
Ymmärrän sua ap. Itse olen epävarma omasta vartalostani ja pahin painajaiseni olisi riisuutua puolituttujen nähden. Varsinkin semmoisten jotka arvostelevat silmä kovana jokaisen vartaloa. Noh, viime kesänä osallistuin mieheni kanssa saunallisiin häihin. Sinne saunaan menivät miehet ja naiset sekaisin, sen jälkeen hinkkasivat itseään vielä pienessä sillipurkkiuima-altaassa ja ryyppäsivät. Noh, minä itse todellakin vietin loppuillan yksinäni ja katselin kun oma mies ilakoi vieraiden alastomien naisten kanssa... Voin sanoa että paskin juhla ikinä. Ja joo, oma vika kun en mennyt mukaan mutta eivät kaikki ole yhtä vapautuneita alastomuudesta ihmisjoukossa. Joten i feel you sis.
Muuten ihana idea, mut en tod kehtais raahata saunakamppeita häihin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:07"]Ymmärrän sua ap. Itse olen epävarma omasta vartalostani ja pahin painajaiseni olisi riisuutua puolituttujen nähden. Varsinkin semmoisten jotka arvostelevat silmä kovana jokaisen vartaloa. Noh, viime kesänä osallistuin mieheni kanssa saunallisiin häihin. Sinne saunaan menivät miehet ja naiset sekaisin, sen jälkeen hinkkasivat itseään vielä pienessä sillipurkkiuima-altaassa ja ryyppäsivät. Noh, minä itse todellakin vietin loppuillan yksinäni ja katselin kun oma mies ilakoi vieraiden alastomien naisten kanssa... Voin sanoa että paskin juhla ikinä. Ja joo, oma vika kun en mennyt mukaan mutta eivät kaikki ole yhtä vapautuneita alastomuudesta ihmisjoukossa. Joten i feel you sis.
[/quote] Kiva mies sulla. Olisi ollut entinen jos olisin sinä.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:53"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:24"] Selvästi tahtovat vähän rennommat juhlat. Mulle ainakin kelpaisi, kimppasaunat on parhaita! [/quote] Joo, mutta kaikkia ei todellakaan kiinnosta tuntemattomien kanssa riisuutua ja hikoilla. Ehkä ihan tuhannen päissäni voisin mutta se olisi epäkunnioittavaa etenkin hääparia kohtaan ja vähän riskialtista muutenkin. -ap [/quote]No kunhan olet 40+ niin sitten olet sinut alastomuuden ja meikittömyyden kanssa !
[/quote]
Tuskin, mutta vaikka noin kävisikin niin tuohon on vielä 15 vuotta aikaa, ei vaikutusta näihin häihin. Meikittömyys sinänsä ok, mutta juhliin tykkään laittautua ja tympeää olisi jonkun itseäni ei-kiinnostavan puuhan takia ruveta niitä aikaisin hinkkaamaan pois. -ap
[/quote]
Täällä on moni jo sanonut että se sauna todennäköisesti lämmitetään vasta myöhään illalla/alkuyöstä. Eli jos sinne saunaan nyt kaiken tämän valituksen jälkeenkin eksyisit niin et sinä todennäköisesti niitä meikkejä mitenkään turhan aikaisin joutuisi pesemään.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 13:01"]
[/quote]
[/quote]
Tähän on sellainen yksinkertainen ratkaisu, että annat niiden saunoa jotka haluavat ja olet itse saunomatta. Helppoa, eikö vain?
Häissä on aina myös poistumismahdollisuus.
Jos et halua saunoa niin älä sauno. Kukaan ei sinua sinne pakolla raahaa. Mikä ongelma tässä nyt on?
Suomi on junttila. Pystymetsässä,tykätään saunoamjokamvälissä. Ryyppäämisen lisäksi ei Suomessa paljon muuta tehdä.