Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häihin menossa ja paikalla tarkoitus SAUNOA!

Vierailija
28.07.2015 |

Häihin yleensä mennään laittautuneena ja oletan morsiamenkin olevan meikattu ja pyntätty (tunnen tämän naisen kyllä ja tiedän ettei ilman laittautumista aio häitään juhlia). Silti juhlapaikalle on varattu saunomismahdollisuus?!

Siis oletetaanko että ihmiset tuntemattomien kanssa rupeavat riisumaan juhlatamineensa, poistamaan meikkinsä ja hikoilemaan keskenään? Uskomattoman junttia. Itse tykkään laittautua juhliin ja tokihan meikit ennen nukkumaanmenoa sitten poistetaan, mutta että pienessä humalatilassa (paikalla on alkoholitarjoilu) hääporukka ryhtyy keskenään saunomaan menee kyllä ihan yli ymmärryksen. Ei ole mitkään pienet häät siis kyseessä edes.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ou mai gaad!

Vierailija
22/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi tahtovat vähän rennommat juhlat. Mulle ainakin kelpaisi, kimppasaunat on parhaita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:20"]

Varmaan tosiaan saunomismahdollisuus on loppuillasta, sitten kun suurin osa vieraista on jo lähtenyt. Eikä sinne varmaan ketään väkisin raahata, tuskin kaikkia varsinkaan naisia edes kiinnostaa.

[/quote]

No toivottavasti kaikkia ei kiinnosta, koska kuten aloituksesta selväksi tuli niin minua ei kiinnosta. Mutta tylsää olla sitten itsekseen se aika kun toiset saunovat, siihen kun tuhraantuu yleensä monta tuntia. -ap

Vierailija
24/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saunomisMAHDOLLISUUS tarkoittaa juurkin sitä, että sinne saunaan voi halutessaan mennä tai jättää menemättä. Mä olen muutamissa tuollaisissa ollut, ja saunominen tapahtui tosiaan loppuillasta/ yöstä jolloin suurin osa vieraista (perheelliset ja vanhemmat) olivat jo lähteneet. Oli ihan kiva päästä saunomaan uimaan ja peseytymään, kun jossain sitä nyt kuitenkin olisi täytynyt juurikin ne meikit poistaa ja muutenkin peseytyä.

Vierailija
25/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän häissä oli myös saunomismahdollisuus. Kyllä siellä ruuhkaa loppuillasta/alkuyöstä oli =)

Vierailija
26/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:24"]

Selvästi tahtovat vähän rennommat juhlat. Mulle ainakin kelpaisi, kimppasaunat on parhaita!

[/quote]

Joo, mutta kaikkia ei todellakaan kiinnosta tuntemattomien kanssa riisuutua ja hikoilla. Ehkä ihan tuhannen päissäni voisin mutta se olisi epäkunnioittavaa etenkin hääparia kohtaan ja vähän riskialtista muutenkin. -ap

Vierailija
27/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:25"]

Varmaan tosiaan saunomismahdollisuus on loppuillasta, sitten kun suurin osa vieraista on jo lähtenyt. Eikä sinne varmaan ketään väkisin raahata, tuskin kaikkia varsinkaan naisia edes kiinnostaa.

[/quote]

No toivottavasti kaikkia ei kiinnosta, koska kuten aloituksesta selväksi tuli niin minua ei kiinnosta. Mutta tylsää olla sitten itsekseen se aika kun toiset saunovat, siihen kun tuhraantuu yleensä monta tuntia. -ap

[/quote]Kunnon prinsessansydrooma taas. Kyseessä ei ole edes aloittajan häät, mutta silti pitää itkeä tuota iänikäistä "minä minä minä minä" -itkua.

Vierailija
28/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän hääjuhlassa oli saunomismahdollisuus. Ja aamuyöstä kovasti ihmisiä kiinnostikin. Meillä oli kyllä muutenkin rennot juhlat, joissa oli rennot vieraat..

Ja olen ollut kyllä useissa häissä, joissa tämä saunomismahdollisuus on ollut. Moni siitä tykännyt, eikä mitään junttia ole yksissäkään ollut.

Vierailija
29/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:26"]

Meidän häissä oli myös saunomismahdollisuus. Kyllä siellä ruuhkaa loppuillasta/alkuyöstä oli =)

[/quote]

Onko tuollaisessa tarkoitus ihan alasti kekkaloida vai uimapukukoodi? Kiusallista alasti, monet kun tuntemattomia tai sitten puolituttuja. -ap

Vierailija
30/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:24"]

[/quote]

Joo, mutta kaikkia ei todellakaan kiinnosta tuntemattomien kanssa riisuutua ja hikoilla. Ehkä ihan tuhannen päissäni voisin mutta se olisi epäkunnioittavaa etenkin hääparia kohtaan ja vähän riskialtista muutenkin. -ap
[/quote] No jos isot häät kyseessä, niin ei sinne koko hääväki yhtä aikaa sovi eli jää sulle seuraa. Olen ollut muutamissa tuollaisissa häissä ja ne saunojat on yleensä olleet miehiä pikkutunneilla. Tästä nyt tuskin koituu sulle minkäänlaista vaivaa.

Vierailija
31/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:27"]

[/quote]

[/quote]Kunnon prinsessansydrooma taas. Kyseessä ei ole edes aloittajan häät, mutta silti pitää itkeä tuota iänikäistä "minä minä minä minä" -itkua.

[/quote]

Sinäkö siis mielelläsi laittaisit ystäväsi odottelemaan monta tuntia, kun toiset ilmeisesti pitävät hauskaa? Entä jos vaikka uskonto estäisi tällaisen "ihanan ja rennon" yhteissaunomisen, olisiko sitten hyväksyttävää harmitella tekemisen puutetta? -ap

Vierailija
32/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua ap. Itseäni ei saunominen vieraiden ihmisten kanssa kiinnosta ollenkaan (tämän takia en käy uimahalleissa). Uskoisin, että paikalla on muitakin, joita saunominen ei kiinnosta joten et joutuisi olemaan yksin sitä aikaa kun jotkut saunovat.

Vierailija
33/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Hyvin todennäköisesti kaikkia ei kiinnosta. Ja luultavasti on jaettu naisten ja miesten vuoroihin, joten mikään ei estä sinua juhlimasta naisten vuoron aikana miesten kanssa.

Vierailija
34/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:30"]

Sinäkö siis mielelläsi laittaisit ystäväsi odottelemaan monta tuntia, kun toiset ilmeisesti pitävät hauskaa? Entä jos vaikka uskonto estäisi tällaisen "ihanan ja rennon" yhteissaunomisen, olisiko sitten hyväksyttävää harmitella tekemisen puutetta? -ap

[/quote]Kavereinani ei ole typeriä nirppanokkia. Jos olisi, niin odottaminen tekisi sellaiselle vain hyvää. Oppisi ainakin sen, että hääpari on keskipisteenä omissa häissään ja jos se ei miellytä, niin häät tai se kaveruus ei ole mikään velvollisuus.

Vierailija
35/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten häät kyseessä niin ap ruikuttaa vaan minä minä minä eikä kukaan muu. "MINÄ joudun olemaan yksin kun muut saunoo" "MINÄ en ainakaan tahdo pestä meikkejä pois" "MINÄ en ymmärrä tuollaista alastomuutta" "MINÄ en ainakaan riisu"
Huhuh, mikään pakko tuskin on yhtään kenenkään saunoa mutta älä pliis tee itsestäsi mitään numeroa niin kuin täällä palstalla

Vierailija
36/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:29"]

[/quote]

Onko tuollaisessa tarkoitus ihan alasti kekkaloida vai uimapukukoodi? Kiusallista alasti, monet kun tuntemattomia tai sitten puolituttuja. -ap

[/quote]

Huomaa, ettet ole ainakaan yliopistossa opiskellut. Siellä oppii kyllä kimppasaunomaan nakuna ties kenen kanssa. 

Vierailija
37/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rentoa saunomisessa on?

Menee välillä yli tää suomalaisten tapa tunkea se sauna, joka helvetin kissanristiäisiin.

Vierailija
38/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:30"]

[/quote]Kavereinani ei ole typeriä nirppanokkia. Jos olisi, niin odottaminen tekisi sellaiselle vain hyvää. Oppisi ainakin sen, että hääpari on keskipisteenä omissa häissään ja jos se ei miellytä, niin häät tai se kaveruus ei ole mikään velvollisuus.

[/quote]

Siis mitä, nirppanokkaista se että ei pidä yhteissaunomisesta? Kyse nyt ei kuitenkaan ole mistään sellaisesta, että yök en voi syödä ahventa kun tykkään vain lohesta, vaan siitä että haluaako olla alasti osittain tuntemattomassa seurassa. -ap

Vierailija
39/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 12:35"]

[/quote]

[/quote]

Huomaa, ettet ole ainakaan yliopistossa opiskellut. Siellä oppii kyllä kimppasaunomaan nakuna ties kenen kanssa. 

[/quote]

Opiskelen. Ei ole pakollista yliopistossa saunominen, en osallistu saunailtoihin. Ystäväni häihin haluan kuitenkin osallistua. -ap

Vierailija
40/76 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Sai kuule ihan itse päättää, miten sinne saunaan meni. Muistaakseni kaikki taisivat mennä nakuna. Vieraat sopivat keskenään saunomisjärjestyksen eli miehet ja naiset erikseen.