Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purkaudu tähän!

Vierailija
27.07.2015 |

Lapsena minulla oli paljon sukulaisia ja tuttavia, sekä koulun että perheen puolesta. Sitten siskot menivät naimisiin - ja katosivat. Kaikki vain katosivat ja viimeiseksi kuolivat, joten olen yksin. Aaaaaaargh! Ja itku!!!!! - Mulla on mies ja teini-ikäinen poika. Mies on lomalla: lukee nettiä ja on hiljaa kaiket päivät. Teini on huoneessaan. Mä en kestä tätä yksinäisyyttä ja hiljaisuutta.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ikävä koulua. Mä homehdun tänne...

Vierailija
42/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun en löydä yhtä keskustelua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:46"]Korjaus VR-kommenttiin: valitse paikanvalinnan vierestä vaunu.
[/quote]

Kiitos, mutta olen varmaan sokea. En löydä vieläkään! Tässä mobiilinäkymäni: http://aijaa.com/HfOLse

Matkan valittuani painan 'siirry paikanvalintaan', jolloin seuraavalla sivulla tulee näkyviin kohta: 'valitse paikkatoive'. Sen vaihtoehtoina on 'valitse paikkatoive', 'lemmikkivaunu' ja 'vastakkainen paikka'. Pidän valintapallon siinä 'valitse paikkatoive' -kohdalla. Kokeilin kyllä noita muitakin. Alla on valintakohdat pyörien ja lemmikkien määrälle. Kun painan 'jatka'-nappulaa, siirryn seuraavan sivun maksutietoihin ja tässä kohtaa näen, että minulle on annettu jokin random-paikka, eikä sitä voi vaihtaa.

Nyt en enää pääse tilaamaan, koska verkkokauppa suljeutui 1:30, eli aamulla uusi yritys, paikoilla tai ilman.. T.34

Vierailija
44/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että kyseessä on jokin bugi. Tuon 'valitse paikkatoive' -kohdan tilalla pitäisi varmaan lukea 'valitse istumapaikka'? T. 34&42

Vierailija
45/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tähän? Ok. Ooaaaaaahhhhhh!

Tekipäs gutaa.

Vierailija
46/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota keneenkään. Kerran menetetty ei tule takaisin. 

Nuo ovat mottojani:( 

Vierailija
47/47 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ottaa päähän, kun kaikkiin keskusteluihin täällä tulee jossain vaiheessa hulluja ja pervoja häiritsemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä