Purkaudu tähän!
Lapsena minulla oli paljon sukulaisia ja tuttavia, sekä koulun että perheen puolesta. Sitten siskot menivät naimisiin - ja katosivat. Kaikki vain katosivat ja viimeiseksi kuolivat, joten olen yksin. Aaaaaaargh! Ja itku!!!!! - Mulla on mies ja teini-ikäinen poika. Mies on lomalla: lukee nettiä ja on hiljaa kaiket päivät. Teini on huoneessaan. Mä en kestä tätä yksinäisyyttä ja hiljaisuutta.
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:17"]
Vituttaa, kun mun pitää olla niin outo. Junnaan tässä normon ja burgerin välimaastossa, kun ei ole tarpeeksi burgerpiirteitä että sais diaknoosin. :(
[/quote]
Mulla sama. Vittu (anteeksi) kun ei voi olla normaali, vaan tämmöinen angstinen teini, vaikka oon jo aikuisiässä, aaaaaaaaaargh!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:43"]Tappakaa mut. Oon paska.
[/quote]
Ei tapeta kun et oo paska.
Kaverini on ihastunut muhun, vaikka ei sitä ole sanonutkaan. Huomaan sen eleistä. Minua taas ei kiinnosta yhtään romanttisempi puoli kaverini kanssa, mutta en uskalla sanoa, koska en ole täysin varma, ja kaveri saattaa loukkaantua. Olen välillä sen takia hyvinkin etäinen viileä ja se ärsyttää itseäni.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:48"]Kaverini on ihastunut muhun, vaikka ei sitä ole sanonutkaan. Huomaan sen eleistä. Minua taas ei kiinnosta yhtään romanttisempi puoli kaverini kanssa, mutta en uskalla sanoa, koska en ole täysin varma, ja kaveri saattaa loukkaantua. Olen välillä sen takia hyvinkin etäinen viileä ja se ärsyttää itseäni.
[/quote]
Mistä sä tiedät että se on ihastunut suhun?
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:16"] Olen ihastunut kaveriini. Mutta hän tosiaan pitää mua vaan kaverina. En ole aikoihin ollut näin ahdistunut kun en tiedä mitä mun pitäisi tässä tilanteessa tehdä. [/quote] Mäkin oon ihastunut yhteen frendiin.. ja olen vielä sellanen jätkä, joka ei oikeen usko syvempiin tunteisiin. Ahdistaa kun uskon että sitä naista ei kiinnosta olla muutakun frendi. [/quote] Ootko sä millään tavalla ilmaissut ihastustas? Mitä tarkoitat ettet usko syvempi tunteisiin?
[/quote]
Oon huono ilmasemaan kiinnostusta. Ollaan oltu kavereita joitakin vuosia, joten vaikeeta olis yhtäkkiä lähentuä vaan. Päädyttiin nukkumaan kerran yhdessä, mutta sellastahan tapahtuu kavereiden kesken usein muutenkin. En tiedä mitä se siitä sit kelas. En siis oikein usko parisuhteisiin, olen aina ollut kiinnostunut monista ihmisistä samaan aikaan. Mutta nyt en saa mielestä pois tätä yhtä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:16"] Olen ihastunut kaveriini. Mutta hän tosiaan pitää mua vaan kaverina. En ole aikoihin ollut näin ahdistunut kun en tiedä mitä mun pitäisi tässä tilanteessa tehdä. [/quote] Mäkin oon ihastunut yhteen frendiin.. ja olen vielä sellanen jätkä, joka ei oikeen usko syvempiin tunteisiin. Ahdistaa kun uskon että sitä naista ei kiinnosta olla muutakun frendi. [/quote] Ootko sä millään tavalla ilmaissut ihastustas? Mitä tarkoitat ettet usko syvempi tunteisiin?
[/quote]
Oon huono ilmasemaan kiinnostusta. Ollaan oltu kavereita joitakin vuosia, joten vaikeeta olis yhtäkkiä lähentuä vaan. Päädyttiin nukkumaan kerran yhdessä, mutta sellastahan tapahtuu kavereiden kesken usein muutenkin. En tiedä mitä se siitä sit kelas. En siis oikein usko parisuhteisiin, olen aina ollut kiinnostunut monista ihmisistä samaan aikaan. Mutta nyt en saa mielestä pois tätä yhtä.
[/quote]
No tuskinpa sitä sen kummemmin tarvitsee ilmaista. Sanot vaan suoraan.
Itselläni on muuten tota samaa, että voin olla kiinnostunut monesta samaan aikaan, mutta en koe sitä esteeksi jos oikeasti mielenkiintoisen ihmisen kanssa saa jotain aikaiseksi enkä koe mitään tarvetta pettää tms.
Ehkäpä tuo että ajattelet sitä yhtä, on merkki siitä että sen kanssa vois onnistua? :)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:48"]Kaverini on ihastunut muhun, vaikka ei sitä ole sanonutkaan. Huomaan sen eleistä. Minua taas ei kiinnosta yhtään romanttisempi puoli kaverini kanssa, mutta en uskalla sanoa, koska en ole täysin varma, ja kaveri saattaa loukkaantua. Olen välillä sen takia hyvinkin etäinen viileä ja se ärsyttää itseäni. [/quote] Mistä sä tiedät että se on ihastunut suhun?
[/quote]
Eleistä ja käytöksestä. Jos sanon vaikkapa seurueessa, että menen vessaan, kaveri tulee aina mukaan odottelemaan ja usein tykkäilee facebookissa samoista asioista ja punastelee kun puhun hänelle eikä ikinä sano minulle takaisin, vaikka minä olisinkin syypää. Usein myös kyselee, että haluatko tulla kahville huomenna tai leffaan ja on aina niin lähellä kuin mahdollista. Aina myös rupeaa siistimään hiuksiaan. Kyllä sen huomaa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:48"]Kaverini on ihastunut muhun, vaikka ei sitä ole sanonutkaan. Huomaan sen eleistä. Minua taas ei kiinnosta yhtään romanttisempi puoli kaverini kanssa, mutta en uskalla sanoa, koska en ole täysin varma, ja kaveri saattaa loukkaantua. Olen välillä sen takia hyvinkin etäinen viileä ja se ärsyttää itseäni. [/quote] Mistä sä tiedät että se on ihastunut suhun?
[/quote]
Eleistä ja käytöksestä. Jos sanon vaikkapa seurueessa, että menen vessaan, kaveri tulee aina mukaan odottelemaan ja usein tykkäilee facebookissa samoista asioista ja punastelee kun puhun hänelle eikä ikinä sano minulle takaisin, vaikka minä olisinkin syypää. Usein myös kyselee, että haluatko tulla kahville huomenna tai leffaan ja on aina niin lähellä kuin mahdollista. Aina myös rupeaa siistimään hiuksiaan. Kyllä sen huomaa.
[/quote]
Aika söpöä. Käyttäytyisipä joku noin munkin lähellä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:45"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:17"]
Vituttaa, kun mun pitää olla niin outo. Junnaan tässä normon ja burgerin välimaastossa, kun ei ole tarpeeksi burgerpiirteitä että sais diaknoosin. :(
[/quote]
Mulla sama. Vittu (anteeksi) kun ei voi olla normaali, vaan tämmöinen angstinen teini, vaikka oon jo aikuisiässä, aaaaaaaaaargh!!!!!!!!
[/quote]
Sama. Sama. t. 42v.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:43"]Tappakaa mut. Oon paska.
[/quote]
Mielummin vedän sut kyllä vessanpöntöstä.
Mulla on selkä kipeä. En enää liiku. Olen mennyt vain huonompaan kuntoon perustettuani perheen. Olen ihan romuna, en koe, että mulla on enää omaa elämää. Rakastumiseni johti vain sydänsuruihin. Nyt en pääse toipumaan niistä, koska rakastuminen tapahtui ollessani parisuhteessa eikä mies tahdo erota mutta emme löydä uutta kipinääkään varsinaisesti ja siksi päädyn salaa elättelwmään toiveita yhä sen toisen suuntaan. Vaikka siellä päässä on ihan kuollutta. Sekin ahdistaa. Puhumattakaan siitä, että olen tällainen -niin mikä? - että kykenen edes tällaisen sopan keittämään, enkä saa kuvioihin mitään tolkkua. En ole fyysissti pettänyt, eli en ole horo, mutta henkisesti koko ajan ja jopa niin, että mieheni tietää siitä, mutta on ihan okei. Eli en tavallaan edes petä!!!
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:45"] [quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:16"] Olen ihastunut kaveriini. Mutta hän tosiaan pitää mua vaan kaverina. En ole aikoihin ollut näin ahdistunut kun en tiedä mitä mun pitäisi tässä tilanteessa tehdä. [/quote] Mäkin oon ihastunut yhteen frendiin.. ja olen vielä sellanen jätkä, joka ei oikeen usko syvempiin tunteisiin. Ahdistaa kun uskon että sitä naista ei kiinnosta olla muutakun frendi. [/quote] Ootko sä millään tavalla ilmaissut ihastustas? Mitä tarkoitat ettet usko syvempi tunteisiin? [/quote] Oon huono ilmasemaan kiinnostusta. Ollaan oltu kavereita joitakin vuosia, joten vaikeeta olis yhtäkkiä lähentuä vaan. Päädyttiin nukkumaan kerran yhdessä, mutta sellastahan tapahtuu kavereiden kesken usein muutenkin. En tiedä mitä se siitä sit kelas. En siis oikein usko parisuhteisiin, olen aina ollut kiinnostunut monista ihmisistä samaan aikaan. Mutta nyt en saa mielestä pois tätä yhtä. [/quote] No tuskinpa sitä sen kummemmin tarvitsee ilmaista. Sanot vaan suoraan. Itselläni on muuten tota samaa, että voin olla kiinnostunut monesta samaan aikaan, mutta en koe sitä esteeksi jos oikeasti mielenkiintoisen ihmisen kanssa saa jotain aikaiseksi enkä koe mitään tarvetta pettää tms. Ehkäpä tuo että ajattelet sitä yhtä, on merkki siitä että sen kanssa vois onnistua? :)
[/quote]
Pakko mun on jotain keksittävä. Venattava oikeeta hetkeä tai jotain.. Kynnys on kyllä massiivinen, koska kaveri on kyseessä.. Kiitos kun sai kertoa, helpottaa hieman.
Olen varaamassa VR:n mobiilisivuilla junalippua, mutta mistään ei näköjään enää pysty valitsemaan istumapaikkaa (paitsi lemmikkivaunu ja vastakkainen istumapaikka). Haluan istua ikkunapaikalla ja mahdollisimman rauhassa, eli ei mielellään vierustovereita. Ennen nettisivuilta pystyi valitsemaan vaunun ja istumapaikan, kuten lentokoneessa. Onpa p*ska muutos!!
Toinen juttu mikä tänään v*tuttaa on Finnkinon hintauudustukset. Ei enää edullisia päiväleffoja. Lasten komboa (eikä muitakaan kombokokoja) ei enää saa. Rakensin komboni itse, eli pienet popparit ja pieni kokis. Ennen lasten komboon kuului pienin pahvimuki, johon mahtui runsaasti juomaa. Nyt mukin koko oli muutettu naurettavan pikkuruiseksi, 0,3l ! Ja kombon hinta silti sama kuin ennen... Argh!!! Tulisipa Finnkinolle kilpailija, että saataisiin se IMAX vihdoin kehitysmaa-Suomeenkin.
Nainen puuttuu vanhalta mieheltä. Ei viitsisi valittaa, mutta orpoa oloa pukkaa.
Jätkä, jonka kanssa mulla on ollut hetkisen aikaa tässä juttua, kyselee multa miksen uskalla harrastaa hänen kanssaan seksiä. Oon kertonut ihan suoraan, että mua on käytetty aikanaan hyväksi. Silti kyseleminen jatkuu, ja mulla on tosi ahdistunut olo tästä. En mä mitään päivämäärää vaan voi iskeä pöytään, että "joo no niin, sovitaan että oon valmis vaikka ens kuun 7. päivä".
Oon nolannut itseni humalassa aivan järkyttävällä tavalla enkä pysty sen vuoksi edes AJATTELEMAAN kouluun menoa.
34, pystyy varaamaan paikan.
Valitse ensin istumapaikka ja valitse paikkavalinnan yläpuolelta vaunu.
Korjaus VR-kommenttiin: valitse paikanvalinnan vierestä vaunu.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 23:16"]
Olen ihastunut kaveriini. Mutta hän tosiaan pitää mua vaan kaverina. En ole aikoihin ollut näin ahdistunut kun en tiedä mitä mun pitäisi tässä tilanteessa tehdä.
[/quote]
Mäkin oon ihastunut yhteen frendiin.. ja olen vielä sellanen jätkä, joka ei oikeen usko syvempiin tunteisiin. Ahdistaa kun uskon että sitä naista ei kiinnosta olla muutakun frendi.
[/quote]
Ootko sä millään tavalla ilmaissut ihastustas?
Mitä tarkoitat ettet usko syvempi tunteisiin?