Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisia seksiasuja omistat?

Vierailija
10.07.2015 |

Löytyykö kaapin perältä mitään?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ostin vibran vajaa vuosi sitten vieläkin paketissaan jossain kaapissa huoh.

Vierailija
2/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mä haluisin sellasen miehen, jota kiihottaisi seksiasut! Olisi niin kiva kokeilla kaikenlaisia asuja niin että siitä olisi iloa muillekin kuin itselle.

t. sinkkunainen 24v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta vielä.Viisikymppisenä sitten varmaan, jos ei muuten toimi

Vierailija
4/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:50"]Ai että mä haluisin sellasen miehen, jota kiihottaisi seksiasut! Olisi niin kiva kokeilla kaikenlaisia asuja niin että siitä olisi iloa muillekin kuin itselle.

t. sinkkunainen 24v
[/quote]

No ei luulisi olevan kovin vaikea löytää.

Vierailija
5/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 16:50"]

Ai että mä haluisin sellasen miehen, jota kiihottaisi seksiasut! Olisi niin kiva kokeilla kaikenlaisia asuja niin että siitä olisi iloa muillekin kuin itselle.

t. sinkkunainen 24v

[/quote]

Ei luulis olevan vaikea löytää.

Vierailija
6/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latex ja nahka on molemmat totaalisia turn-offeja. Stay upit ja pitsipöksyt sen sijaan jees.

Vierailija
7/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahousut on kyllä tosi sexyt, mutta sänkypuuhissa vähän epäkäytännölliset. Mulla on yhdet tiukat tekonahkahousut, jotka on muokattu juurikin seksikäyttöön. Haaroihi on tehty siisti aukko, joten tositoimiin päästään vaikka housut ovat jalassakin.

Vierailija
8/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 11:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 08:40"]

Korsetteja, bodystockingseja, sisäkköasu, nahkahame, kultainen ja musta lateksiminimekko, peruukkeja, stay up - sukkia eri kuviolla, erilaisia asuihin sopivia korkokenkiä. Lisäksi löytyy leluja miehelle ja naiselle. Olen ostanut suihinotto- ja anaaliseksioppaita. Käytämme myös jonkun verran aikuisviihdettä mukana leikeissä. Olen hillitty perheenäiti 37 v. Mieheni iloksi on hauskaa muuntautua ja irrotella sekä olla sängyssä aika lutka. Kotona pukeudun usein aika provosoivasti.Lähettelemme toisilllemme pikkutuhmia ja rakkausviestejä myös työpäivien aikana. Meillä on aktiivinen seksielämä, onnellinen parisuhde ja yhteiseloa takana 20 vuotta.

[/quote]En TODELLAKAAN yllättynyt, että tämä alapeukutettiin alas. Mies

[/quote]Samat sanat. Pakkoko lasten on nähdä äitinsä pukeutuvan huoraksi kotona? Taitaa olla ainakin tyttärien uravalinta selkeä juttu jos he äitinsä provosoivia asuja pitävät normaalina pukeutumisena.

Vierailija
9/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 oletko oikeasti noin rajoittunut?

Vierailija
10/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:06"]

[/quote]Ja sinä maksullinen? Olen mielummin rajoittunut kuin huora. :)

Vierailija
11/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:06"]

[/quote]

Jos nauttii seksistä miehensä kanssa niin on huora. Selevä. 

Vierailija
12/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi ensin selvittää mitä huora tarkoittaa. Kotona oman puolison kanssa sekstailut eivät taida kuitenkaan täyttää huoran määritelmää. Ikävää, että oma elämäsi on noin mustavalkoista ja ajatusmaailmasi rajoittunut.

Vierailija
13/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsetteja, latex-mekkoja, nahka-asuja yms. Mutta ei ne kyllä oo seksikäyttöön, vaan ihan baareiluun yms. Ei tuota miestä makkarissa vaatteet kiinnosta, alastomuus on hänen mieleensä, tai sitten ihan tavalliset yksiväriset puuvillaiset pikkupöksyt. 

Vierailija
14/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:06"]

[/quote]
Mit vit? Huora ottaa maksua seksistä. Parisuhteen piristäminen asuilla on normaalia. Sinulla ei ole ihan kaikki kotona...

Vierailija
15/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:34"]

Nyt kannattaisi ensin selvittää mitä huora tarkoittaa. Kotona oman puolison kanssa sekstailut eivät taida kuitenkaan täyttää huoran määritelmää. Ikävää, että oma elämäsi on noin mustavalkoista ja ajatusmaailmasi rajoittunut.

[/quote]

Onhan, lassukoiden mielestä ainakin. Miehet kuulemma maksavat seksistä (vaimonsa kanssa) myös parisuhteessa.

Itse kysymykseen:

a) Väärä osasto, seksi-palstalla saisit enemmän vastauksia ja vähemmän alapeukkuja.

b) Mihin sitä vaatteita tarvii? Noissa puuhissa kuulemma naisen alaston vartalo on paras kiihottaja ;)

Vierailija
16/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 13:34"]

[/quote]

Onhan, lassukoiden mielestä ainakin. Miehet kuulemma maksavat seksistä (vaimonsa kanssa) myös parisuhteessa.

Itse kysymykseen:

a) Väärä osasto, seksi-palstalla saisit enemmän vastauksia ja vähemmän alapeukkuja.

b) Mihin sitä vaatteita tarvii? Noissa puuhissa kuulemma naisen alaston vartalo on paras kiihottaja ;)

[/quote]

a) aihe vapaa

b) ei pidä paikkaansa (kaikkien kohdalla)

c) pitikö ne lassukat tähänkin ketjuun tunkea?

Vierailija
17/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkahame on kotona kätevä, kun alkaa tehdä mieli niin voi vaan nostaa helmaa ja pyytää miestä työntymään sisään.

Vierailija
18/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:15"]Nahkahame on kotona kätevä, kun alkaa tehdä mieli niin voi vaan nostaa helmaa ja pyytää miestä työntymään sisään.
[/quote]

Nam!

Vierailija
19/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahousut:) Ukko tykkää, ainakin se sanoo niin..

Vierailija
20/38 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipuku tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän