Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä jolla on kielikoru?

Vierailija
27.07.2015 |

Ev.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:31"]

älyttömän rumia ja antaa tosi huonon vaikutelman henkilön yleis sivistyksestä.

[/quote]

Mites koru antaa vaikutelman huonosta yleissivistyksestä,vähän sama ku vertais silmälaseja pitävää yksinkertaiseksi.

Vierailija
42/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi helvetti, että ihminen osaa olla tyhmä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:31"]

älyttömän rumia ja antaa tosi huonon vaikutelman henkilön yleis sivistyksestä.

[/quote]

Yleis_sivistys? :D voi jösses

Vierailija
44/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
45/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:43"]

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288335221692.html

[/quote]

Raa'asta kalasta voi saada listerian, silti (oma arvio) noin 80-90% suomalaisista syö sitä ainakin joulupöydässä. Punkilta saattaa saata taudin johon kuolee, silti suurin osa suomalaisista kävelee metsissä ja heinikossa eikä ota edes punkkirokotteita. Mustapäitä ja finnejä puristellessa käsistä saattaa joutua verenkiertoon bakteereja jotka saattavat periaatteessa aiheuttaa jopa kuoleman, silti varmaan lähes jokainen on jossain vaiheessa elämää puristanut finnin otsasta. Melanooma on kasvussa ja hyvin suuri riski nykyään, silti suomalaiset ottavat aurinkoa kesäisin (ei ehkä tänä kesänä) ja käyvät vielä ulkomaillakin grillaamassa itseään. Tupakointi heikentää ihmisen terveyttä ja nostaa mm riskiä saada keuhkosyöpä, silti hyvin moni suomalainen polttaa tupakkaa.

Ymmärrät varmaan että kaikessa on riskinsä. Silti ihmiset elävät kuten haluavat. Kun lävistyksen ottaa asiallisessa paikassa, koulutetulla lävistähällä ja hoitaa sitä huolella niin kyllä se riski on melkoisen pieni.

Vierailija
46/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:43"]

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288335221692.html

[/quote]

Näinpä!

Raa'asta kalasta voi saada listerian, silti (oma arvio) noin 80-90% suomalaisista syö sitä ainakin joulupöydässä. Punkilta saattaa saata taudin johon kuolee, silti suurin osa suomalaisista kävelee metsissä ja heinikossa eikä ota edes punkkirokotteita. Mustapäitä ja finnejä puristellessa käsistä saattaa joutua verenkiertoon bakteereja jotka saattavat periaatteessa aiheuttaa jopa kuoleman, silti varmaan lähes jokainen on jossain vaiheessa elämää puristanut finnin otsasta. Melanooma on kasvussa ja hyvin suuri riski nykyään, silti suomalaiset ottavat aurinkoa kesäisin (ei ehkä tänä kesänä) ja käyvät vielä ulkomaillakin grillaamassa itseään. Tupakointi heikentää ihmisen terveyttä ja nostaa mm riskiä saada keuhkosyöpä, silti hyvin moni suomalainen polttaa tupakkaa.

Ymmärrät varmaan että kaikessa on riskinsä. Silti ihmiset elävät kuten haluavat. Kun lävistyksen ottaa asiallisessa paikassa, koulutetulla lävistähällä ja hoitaa sitä huolella niin kyllä se riski on melkoisen pieni.

[/quote]

Vierailija
47/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee siitä halpa olo. Tosi monet kaverit on alkanut myös sössöttään korun takia. Jotenki ässä ei taivu oikein kun kielessä on ylimääräistä?

Vierailija
48/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 19:47"]Siltä saisi varmaan hyvää suuseksiä.
[/quote]
Omat ajatukset on kyllä täysin päinvastaiset. Varmaan sit olis hyvää jos se ottaa sen korun pois.

Vierailija
49/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:22"]

Mulle tulee siitä halpa olo. Tosi monet kaverit on alkanut myös sössöttään korun takia. Jotenki ässä ei taivu oikein kun kielessä on ylimääräistä?

[/quote]

Ei se tappi niin paksu ole etteikö voisi puhua kunnolla.

Vierailija
50/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen ei ihan perus tavallinen tallaaja, jotenkin vähän räväkkä ja positiivisesti erilainen. Nuorekas ja elämää nähnyt. Innokkaalla sykkeellä maailmaa tarkasteleva taiteilijasielu. Ärhäkkä, pirtsakka. Porskuttaa vastavirtaan kun muut matelee pitkin pohjamutia.

Vierailija
51/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:46"]Semmoinen ei ihan perus tavallinen tallaaja, jotenkin vähän räväkkä ja positiivisesti erilainen. Nuorekas ja elämää nähnyt. Innokkaalla sykkeellä maailmaa tarkasteleva taiteilijasielu. Ärhäkkä, pirtsakka. Porskuttaa vastavirtaan kun muut matelee pitkin pohjamutia.
[/quote]

Hauska nähdä, millaisia reaktioita kyseinen koru saa aikaan. Mulla on kielilävistyksen lisäksi yksi pieni tatuointi, joka näkyy vain esim. bikinit päällä. Yleisin mielipide minusta täällä taitaa nyt olla huomionhakuinen, epähygieninen wt, toiseksi yleinen räväkkä omantienkulkija. Oikeasti olen kahden lapsen äiti, hiljainen ja tasapaksun rauhallinen, lenkkeilyä harrastava, lainaneuvottelija pankissa. Läheskään kaikki työkaverini eivät tiedä lävistyksestäni eikä tatuoinnistani. Ne, jotka tietävät, eivät ole huomanneet niitä, vaan olen kertonut niistä. Ihmiset tekevät kummallisia yleistyksiä ulkonäön perusteella.

Vierailija
52/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:57"]

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 21:46"]Semmoinen ei ihan perus tavallinen tallaaja, jotenkin vähän räväkkä ja positiivisesti erilainen. Nuorekas ja elämää nähnyt. Innokkaalla sykkeellä maailmaa tarkasteleva taiteilijasielu. Ärhäkkä, pirtsakka. Porskuttaa vastavirtaan kun muut matelee pitkin pohjamutia. [/quote] Hauska nähdä, millaisia reaktioita kyseinen koru saa aikaan. Mulla on kielilävistyksen lisäksi yksi pieni tatuointi, joka näkyy vain esim. bikinit päällä. Yleisin mielipide minusta täällä taitaa nyt olla huomionhakuinen, epähygieninen wt, toiseksi yleinen räväkkä omantienkulkija. Oikeasti olen kahden lapsen äiti, hiljainen ja tasapaksun rauhallinen, lenkkeilyä harrastava, lainaneuvottelija pankissa. Läheskään kaikki työkaverini eivät tiedä lävistyksestäni eikä tatuoinnistani. Ne, jotka tietävät, eivät ole huomanneet niitä, vaan olen kertonut niistä. Ihmiset tekevät kummallisia yleistyksiä ulkonäön perusteella.

[/quote]

Komppaan sua.Ittellä kyllä ulkonäkö ei niin perinteinen 40+mieheksi. Ja olen huomannut saman efektin että ulkonäön perusteella tehdään ihmeellisiä oletuksia.

Vierailija
53/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:20"]

On oman tien kulkia

[/quote]

...ja elämäm koululainen.

Vierailija
54/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jokaisen oma asia,vaikka laitattaa turparenkaan,kuten sonnilla olen nähnyt,vaikka onhan niitäkin,pienempänä vaan.
Mutta,MIKSI,OI MIKSI??
Jotain erikoisuuden tavoitteluahan sekin lienee.

Vierailija
55/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kielikoru otin sen 15 v eikä se todellakaan vaikuta mun puhumiseen tai ole epähyfieenin suu puhdistaa koko ajan itseään. Mitään vavivaa tästä ei ole ollut, lisäksi aina on kehuttu kuibka koru tuntuu kyrvällä kivalta. Ja sikso kielikoru, koska se ei näy jos sen haluaa piilottaa mutta tarvittaessa antaa pientä ekstraa uljonäköön jos jonkun säihkypallon siihen panee. Ps. Minulla ei ole mitään muita lävistykaiä tai tatuointeja kieli ainut ja niin myös pysyy.

Vierailija
56/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 22:13"]Mulla on kielikoru otin sen 15 v eikä se todellakaan vaikuta mun puhumiseen tai ole epähyfieenin suu puhdistaa koko ajan itseään. Mitään vavivaa tästä ei ole ollut, lisäksi aina on kehuttu kuibka koru tuntuu kyrvällä kivalta. Ja sikso kielikoru, koska se ei näy jos sen haluaa piilottaa mutta tarvittaessa antaa pientä ekstraa uljonäköön jos jonkun säihkypallon siihen panee. Ps. Minulla ei ole mitään muita lävistykaiä tai tatuointeja kieli ainut ja niin myös pysyy.
[/quote]
Ei vaikuta puhumiseen, mutta kirjoittamiseen tuntuu antavan pientä lisähaastetta :)

Vierailija
57/70 |
27.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäätään tykkää /ymmärrä rinkuloita,renkuloita ja jos jonkinlaista tappia,joita ihoonkaan laitetaan,mutta muutama päivä sitten näin junassa nuoren,kauniin naisen,kenellä oli niskassa,alaspäin 3 "nappia"sellaisia kiilteleviä.Hänellä oli kaunis niska sekä hiukset nostettu kivasti ylös.
Sopivat jotenkin hänen keijumaiseen olemukseensa todella hyvin.
Tällainen vanha täti salaa ihaili.

Vierailija
58/70 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/70 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kielikoru pian 13vuotta. Ei siitä ole haittaa, eikä liioin hyötyäkään, mutta ei oo käynyt mielessäkään, et ottaisin sen lopullisesti pois. Yleensä en edes muista korun olemassa oloa.

Vierailija
60/70 |
28.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan ihmisiä jotka leikkivät korullaan. Näyttävät kehitysvammaisilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi