Mitä ajattelet ihmisestä jolla on kielikoru?
Kommentit (70)
No en mä mitään erityistä kielikorun nähdessäni ajattele, mutta mua kyllä allöttää sen epähygieenisyys. En ikinä itse ottaisi, enkä varmaan pystyisi seurustelemaan kenenkään kanssa, jolla sellainen olisi. Lisäksi lävistykset (ja tatuoinnit) yhdistetään ihmisen heikkoon sosioekonomiseen asemaan, siksikään en sellaista haluaisi.
Miksi joku ottaa kielikorun? Miksi???
40v naisella kielikoru, mitä mieltä?
"Hei, vähän siisti, näytä!!!" (nappaa kielestä kiinni).
... Ei kun ei niin saanutkaan tehdä. En taida ajatella niistä oikein mitään.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:15"]Miksi joku ottaa kielikorun? Miksi???
[/quote]
No mieti sitä
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:16"]
40v naisella kielikoru, mitä mieltä?
[/quote]
Mun mielestä hienoo et uskaltaa olla oma itsensä.itsellä ollu kielikoru 15v. m43
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:15"]Miksi joku ottaa kielikorun? Miksi???
[/quote]
No mieti sitä
[/quote]
Mikä siinä on se juttu? Kertokaa kellä se on!!!
Minun on vaikea keskittyä siihen mitä kyseinen henkilö sanoo, kun jään tuijottamaan korua. Hävettää pyytää häntä toistamaan, joten valitettavasti viesti ei mene perille. Desolee.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:15"]Miksi joku ottaa kielikorun? Miksi??? [/quote] No mieti sitä [/quote] Mikä siinä on se juttu? Kertokaa kellä se on!!!
[/quote]
En ole sama henkilö, mutta minun mielestäni kielikoru on hieno. Sen takia sen itse otin, enkä pois ota ennen kuin on pakko! T. Korkeakoulutettu 28 v.
Wt tulee mieleen, vaikka itsellänikin ollut sellainen teininä. Halusin teininä paljon muutakin omituista :D
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:21"]Minun on vaikea keskittyä siihen mitä kyseinen henkilö sanoo, kun jään tuijottamaan korua. Hävettää pyytää häntä toistamaan, joten valitettavasti viesti ei mene perille. Desolee.
[/quote]
Aika hassua, joudut nimittäin todella intensiivisesti tuijottamaan puhujan suuta, jotta huomaat kielikorun.
Mulla on kielilävistys. Ei se kovin epähygieeninen ole. Tai hitostako minä tiedän, jos joku jättää hoitamatta. Mä pesen kuitenkin hampaani ja kieleni 2 krt päivässä ja kerran viikossa desinfioin sekä korun, että sen reiän. Eipä ole mitään ongelmia ollut.
Mun mies sanoi myös, ettei sitä korua välttämättä suuseksissä huomaa.
Ihmettelisin kuka haluaa tietoisesti pilata suunsa limakalvot. Lisäksi ajatus siitä lävistysreikään kertyvästä töhnästä ällöttäisi.
älyttömän rumia ja antaa tosi huonon vaikutelman henkilön yleis sivistyksestä.
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 20:29"]
Ihmettelisin kuka haluaa tietoisesti pilata suunsa limakalvot. Lisäksi ajatus siitä lävistysreikään kertyvästä töhnästä ällöttäisi.
Ei sinne mitään töhnää kerry kun huolehtii suuhygieniasta.
[/quote]
En ajattele oikein mitään. Saatan ehkä jossain vaiheessa haluta nähdä sen, koska lähes kaikki lävistykset ovat omasta mielestäni tosi kivoja.
Rohkea ja itsenäinen oman tiensä kulkija. Suvaitsevainen!