Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sluibaileva opiskelukaveri ei tule pääsemään koko kevään kestävää kurssia läpi, eikä näytä tajuavan sitä vaan tekee edelleen tehtäviä. Kerronko hänelle vai nauranko partaani toukokuun lopussa?

Vierailija
02.03.2022 |

Meillä on pakollinen läsnäolo vain seminaarikursseilla ja tämä hlö ei näytä tajuavan, että hän ei voi päästä yhtä sellaista (ei lopputyöseminaari) läpi. Hän ei ollut ekalla kerralla mukana, jossa alleviivattiin monta kertaa, että vain kaksi poissaoloa sallitaan ja nekin täytyy korvata tehtävillä. Tieto on saatavilla kurssisivulla, mutta hän ei yleensäkään jaksa lukea mitään materiaaleja läpi, joten ei varmaan tajua tätä.

Seminaarissa pidetään esitelmiä, luetaan artikkeleita ja keskustellaan, se on kurssin vaativin sisältö. Lisäksi on tehtäviä. Tämä tyyppi on paikalla vaan silloin, kun hänellä itsellään on esitelmävuoro, mikä on ensinnäkin todella epäkohteliasta muita opiskelijoita ja meidän vaivannäköä kohtaan, mutta tarkoittaa myös sitä että hän ei voi enää päästä kurssista edes läpi. Ennen toukokuun loppua on vielä monen monta tehtävää ja ja artikkelia, ja hänkin joutuu näkemään paljon vaivaa kurssin eteen. Toisaalta mua ei haittaa yhtään, olen vähän vahingoniloinen. Hän on sluibaillut myös ryhmätöissä samalla tavalla, menee aina siitä mistä aita on matalin ja jättää hommat muille. Toisaalta omatunto vähän pistää, että pitäisi silti kertoa, jos hän ei tosiaan tajua ja näkee paljon vaivaa kurssin eteen.
Mitä te tekisitte?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai,mitä tekisimme?

Eiköhän meistä suurin osa ole saanut tänne kommentoijista kotikasvatuksen ja hyvät käytöstavat imetty jo äidinmaidossa. On todella rumaa ja sivistymätöntä kirjoitella kavereista noin. Ja ap. tulee mieleen pahansuopainen juoruakka huivi päässä, joka rollaa juoruja.

Ja mitä tekisin, tiettyisi auttaisin ja kannustaisin kaveria ja hankkisin oman elämän.

Asennevamma kun on pahin mitä ihminen voi kohdata, eikä siihen ole hoitoa ja se tekee ihmisestä ruman.

Vierailija
22/24 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja naura lopuksi. Itse pitää osata hommansa hoitaa. Jos ei tuossa iässä sitä jo tajua ja tarvii kavereilta muistutuksia että päästään kurssit ees läpi niin on kyllä kunnon herätyksen tarpeessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itsellä ei ole noin surkea elämä kuin aloittajalla.

Vierailija
24/24 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyylä itse en edes tiennyt opiskelukavereiden poissaoloista tai asioista sen pahemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan