Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen naisten vittuilu sinkuille

eifuckbuddyille
02.03.2022 |

Kertokaapas miksi parisuhteessa olevien naisten pitää jatkuvasti vittuilla sinkkunaisille sinkkuudesta? Jos kävelen kadulla seurustelevan/naimisissa olevan naiskaverini kanssa ja vastaan kävelee mies, miksi tämän naisen on pakko tokaista minulle, että tossa on sulle mies. Siis mit vit? Karkauspäivänä kysellään työpaikalla tökerönä, että no saitkos rukkaset? Koska (hah-hah) karkauspäivä on AINUT päivä, kun nainen voi kosia. Joo, keskiajalla ehkä. Jos puhutaan jostain julkisuuden henkilöstä varattujen naisten kanssa (esim. Esko Eerikäinen) alkaa heti kommentointi, että siinähän on sulle mies. Sekin on sinkku.

Jotkut ihmiset alkavat täysin pyytämättä neuvoa miten se mies kalastetaan. Kato, älä oo niin vaativa, vaatimaton, ujo, suulas, saamaton, laiska, yksinviihtyvä, liian hyvin ystävien parissa viihtyvä, urakeskeinen, kunnianhimoton jne. Ei saisi olla oikein minkäänlainen, kun se on este miehen saamiselle. Ja iästä tämä ei johdu, olen 51 vuotta ja edelleen saan näitä typeriä neuvoja. Olen eronnut 5 vuotta sitten enkä ole seurustelevaa tyyppiä. Minulla ei ole tarvetta hankkia poikaystävää vain näön vuoksi. Nautin yksin asumisesta enkä tarvitse väkisin ketään. Tunnen tusinoittain ihmisiä, joiden on vaikea olla yksin ja joille kelpaa "ihan kiva" mies. Onhan se tyhjää parempi. Itse en ole sellainen. Olen fyysisesti viehättävä, että kyse ei ole siitäkään, etten "saisi" miestä.

Mistä ihmeestä tämä käytös johtuu? Miksi varattujen naisten on niin vaikea niellä sitä, että joku ei ole parisuhteessa? Tämä pöyristyttävä ja ylimielinen käytös vaivaa siis vain varattuja naisia, ei miehiä. Onko taustalla kateus vai mikä ihme? Onko sanottava rumasti takaisin, että aletaan nähdä tuollainen käytös sellaisena, mitä se on: loukkaavana ja alentavana.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat vaan kertomaan hyvin rasvaisia yksityiskohtaisia juttuja omasta päästäsi villeistä mieskuvioista. Kunnolla värikynää mukaan. Puhut suu vaahdoten hullun kiilllot silmissä ja päälle aina kun sinkkuutesi tulee esiin. Tyylin viime viikolla kävin Pekan luona dippaamassa lenkkiä soosiin munat vaan lätisi piparia vasten ja roiskui ja suihkusi lopuksi oikein kunnolla. Vartin päästä piti saada lisää lenkkiä ja laitettiin samalla patukkaa suklaa rasiaan... Jatkat tätä loputtomiin kunnes se toinen hiljenee.

Onko tämä siis naisten keskuudessa halutta elämää?

Ei kyllä meidän makuuhuoneessa voisi arvata

Vierailija
102/113 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni kysyi milloin aion hankkia miehen ja mennä naimisiin. Esitin vastakysymyksen että milloin hän aikoo erota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin minua innokkaasti naittavalta ystävältäni onko sinkkuuteni hänelle joku ongelma ja sitten vielä taivastelin eikö hän sitten pärjää ja osaa elää ilman miestä koska aina erottuaan (takana useampi ero) hakee heti uuden parisuhteen. Tiedoksi vaan parisuhteessa eläville, että sinkut eivät välttämättä kärsi edes seksin puutteesta vaikka eivät elä parisuhteessa.

Vierailija
104/113 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku 65 v. kirjoitti:

Kysyin minua innokkaasti naittavalta ystävältäni onko sinkkuuteni hänelle joku ongelma ja sitten vielä taivastelin eikö hän sitten pärjää ja osaa elää ilman miestä koska aina erottuaan (takana useampi ero) hakee heti uuden parisuhteen. Tiedoksi vaan parisuhteessa eläville, että sinkut eivät välttämättä kärsi edes seksin puutteesta vaikka eivät elä parisuhteessa.

Helpottiko

Lopeta itsellesi valehtelu

Elät puutteessa, yksin kylmässä vuoteessa ilman ketään keltä saada tukea, kosketusta, hyväksyntää ja rakkautt

Vierailija
105/113 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai prrrr...kele kun taas pännii parisuhteessa olevat naiset! Tulin 2 viikon kesälomalta, niin eikös kollega kysynyt heti ensimmäisenä, että "no, mites miesasiat". Kesälomallako pitäisi sinkkunaisena keskittyä miehen etsintään eikä rentoutumiseen? Jokin aika sitten olin tyttöjen kanssa liikenteessä ja kun hypättiin julkiseen kulkuneuvoon esitin matkalippuni kuten asiaan kuuluu. Konnari heitti jotain vitsiä minulle (kuten silloin tällöin tekevät), niin eikö naimisissa ollut ystäväni todennut: "No, eiks tossa olis sulle mies, kiinnostaako. Häntä ainakin kiinnosti". Siis mitäh! Mies tarkisti matkalippuni ja se siitä. Kohtaamiseen ei liittynyt mitään muuta. Miksi ihmeessä tuokin tilanne olisi pitänyt tulkita mahdollisuutena saada mies. Pitäiskö ryhtyä pyytämään ulos miestarjoilijoita, -farmaseutteja, -bussikuskeja jne, vain siksi, jos heittävät minulle vitsin? Parisuhteessa elävät naiset: lopettakaa jo sinkkunaisten parittaminen. Jos sinulle on maailman tärkein asia olla parisuhteessa, kaikille se ei ole sitä. Antakaa ihmisten elää kuten he haluavat. 

Vierailija
106/113 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen (alle 25v) löytää kyllä aina seuraa ja halutessaan tasokastakin seuraa, jos kelpuuttaa yli 30v miehet. Sitten tilanne on toki eri kun naisella on ikää yli 30v tai jopa yli 35v. Sitten se ei ole helppoa. Sitten alkaa tulla vastaan ties mitä halitoosi-heikkiä, pälvikalju-petteriä ja jalkasieni-jannea. Kenellekään ei kelpaa edes perus-seksi, kun aistit on tuhottu aikuisviihteellä. Mutta nuorena sitä ongelmaa ei kyllä vielä ole.

Vierailija
107/113 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni kysyi milloin aion hankkia miehen ja mennä naimisiin. Esitin vastakysymyksen että milloin hän aikoo erota

Tyypillinen vanhanpiian vastaus.

Vierailija
108/113 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa yksinkertaisia ihmisiä, jotka elävät koko ikänsä siinä harhaluulossa, että jokainen vastaantulija sattuu jakamaan juuri heidän arvomaailmansa. Väkisinparittajat ovat juuri sitä tyyppiä. Ei edes käy mielessä, että ihmisiä on erilaisia ja kysymättä "auttaminen" saattaa olla ihan helvetin kiusallista ja epäempaattista aina joillekin.

Eniten maailmassa inhottaa muutenkin pahantekijät, jotka moraaliposeeraavat "hyväntekijöinä". Auttakoot sellaisia, jotka ihan vapaaehtoisesti kestävät kärsiä heidän "apunsa".

Vierailija
109/113 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat inhottavan uteliaita. Tunkeutuvat toisen yksityiselämään kysymyksillä, jotka eivät kellekkään kuulu. Mieheltäni on kysytty lapsien määrä ja parisuhdestatukset. Onko iskemistarkoituksessa kysytty? Kaikille akkoille tulee yllätyksenä ettei lapsia ole, vaikka ollaan oltu 30 vuotta yhdessä. Voi sitä kauhistelun ja myötätunnon määrää. Ja ollaan ihan vapaaehtoisesti lapsettomia. Vieläkin kauheampaa, hahhah. Olen neuvonut vastaamaan suoraan ettei kuulu sinulle paskaakaan. Tai valehtelemaan että lapsia on kolme: Jarkko, Esko ja Jaana. Ovat jo aikusia ja opiskelevat korkeakoulussa. Lapsenlapsiakin on jo neljä. Lol.

Vierailija
110/113 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin tyhmyys tiivistyy naisessa, joka on mennyt naimisiin ja saanut lapset 20-30 v. Maailmankuva on niin kapea, ettei ymmärretä muiden ajattelen asioista eri tavalla ja haluavan eri asioita. Kun tämän "mallikansalaisen" mielestä kaikkien pitää olla parisuhteessa ja kaikilla pitää olla lapsia, koska HÄNELLÄ  on. Lisäksi sinkkunainen on uhka omalle parisuhteelle, koska sinkkunainen voi koska tahansa iskeä hänen miehensä. Ja entäs kateus? Kun sinkulla on loputtomasti aikaa itselleen, niin kyllähän se vituttaa ja se pitää saada loppumaan. Ottakoon miehen ja tehköön lapsia, niin onpahan ruodussa. Eri tavalla ajattelevat ihmiset myös pelottavat. Miten jollekin mies ja lapset EI voi olla elämän tärkein sisältö? Kyllä sellaisessa ihmisessä on jotain outoa.  

Vierailija
111/113 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai prrrr...kele kun taas pännii parisuhteessa olevat naiset! Tulin 2 viikon kesälomalta, niin eikös kollega kysynyt heti ensimmäisenä, että "no, mites miesasiat". Kesälomallako pitäisi sinkkunaisena keskittyä miehen etsintään eikä rentoutumiseen? Jokin aika sitten olin tyttöjen kanssa liikenteessä ja kun hypättiin julkiseen kulkuneuvoon esitin matkalippuni kuten asiaan kuuluu. Konnari heitti jotain vitsiä minulle (kuten silloin tällöin tekevät), niin eikö naimisissa ollut ystäväni todennut: "No, eiks tossa olis sulle mies, kiinnostaako. Häntä ainakin kiinnosti". Siis mitäh! Mies tarkisti matkalippuni ja se siitä. Kohtaamiseen ei liittynyt mitään muuta. Miksi ihmeessä tuokin tilanne olisi pitänyt tulkita mahdollisuutena saada mies. Pitäiskö ryhtyä pyytämään ulos miestarjoilijoita, -farmaseutteja, -bussikuskeja jne, vain siksi, jos heittävät minulle vitsin? Parisuhteessa elävät naiset: lopettakaa jo sinkkunaisten parittaminen. Jos sinulle on maailman tärkein asia olla parisuhteessa, kaikille se ei ole sitä. Antakaa ihmisten elää kuten he haluavat. 

Osa naisista ei ikinä kasva ulos teini-iän poikahulluusvuosista. Kun se oma kulta on löydetty, siirrytään sinkkunaisten parittamiseen, jotta saisivat yhä elää mukana jännissä deittailukuvioissa. Sen vuoksi se onkin ihan kamala loukkaus, jos ja kun sinkkuystävätär torppaa naittamiset heti alkajaisiksi. Siitä päästäänkin helposti syyttämään sinkkua nirsoksi, estyneeksi tai mielenterveysongelmaiseksi, kun omaa pettymystä ei osata käsitellä kypsemmin.

Mielestäni monille naisille tekisi ylipäätään hyvää tutustua itseensä syvällisemmin ja rakentaa minäkuvansa muiden asioiden kuin parisuhteiden ja mahdollisten lasten varaan. Näin muiden kautta eläminen mm. noiden naittamisyritysten muodossa vähenisi, kun elämässä olisi muutakin sisältöä kuin vain muiden ihmisten tekemiset. Toisaalta aidosti parisuhteestaan ja lapsistaan iloitsevat naiset harvemmin tuputtavat seurustelua kenellekään tai spekuloivat ilkeämielisesti sinkkujen "vikoja". Yleensä ne ovat aina jollain tapaa suhteeseensa tyytymättömiä ja katkeroituneita naisia, jotka yrittävät saada painostettua jonkun sinkkunaisen parisuhteeseen. Katkeruus ei näy aina avoimena pahansuopuutena ja kiukkuisuutena vaan se voi olla tuollaista "hyväntekeväisyyteen" naamioitua toisen elämän päsmäröintiä.

Vierailija
112/113 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä varatut päänaukojat muuten suuttuvat herkästi, jos se heidän "hyväntekeväisyysprojektinsa" menee ja löytää miehen ihan itse omin avuin. Eli kaiken pointtina on vain ollut päällepäsmäröinti ja siitä saatavat olen niin hyvä ihminen -kicksit. Suuttuminen ja loukkaantuminen on taattu myös silloin, jos se entisen sinkun uusi kumppani ei päsmärin mielestä ole oikeanlainen. Liian nuori, liian vanha, liian duunari, liian tohtori, liian komea, liian hissukka, eri piireistä, ulkomaalainen tai toinen nainen. Niin, parittajapäsmärin ajatusmaailmaan kuuluu lähes aina se, että nainen itsestäänselvästi etsii miestä. Umpivanhoillista porukkaa kaikin puolin, vaikka esittävät estotonta ja räväkkää.

Vierailija
113/113 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta parin viimeisen vuoden aikana tajunnut, että suurin osa naisista pitää sinkkuaikaa epätoivottavana olosuhteen ja sen ainut tarkoitus on löytää mies elämään. Itse olen enemmän Samantha Jones-tyyppiä: minä itse olen tärkeämpi kuin mies. Koska nämä yksinkertaisen ajatusmallin omaavat ihmiset eivät voi ymmärtää toisten pitävän muita asioita elämässä tärkeämpinä kuin parisuhdetta, he katsovat alaspäin sinkkunaisia. Ymmärtämättä lainkaan, että joillekin se voi olla oma valinta. Heillehän se olisi järkytys "jäädä" yksin ja olisi osoitus heidän alemmasta statuksestaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän