Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattujen naisten vittuilu sinkuille

eifuckbuddyille
02.03.2022 |

Kertokaapas miksi parisuhteessa olevien naisten pitää jatkuvasti vittuilla sinkkunaisille sinkkuudesta? Jos kävelen kadulla seurustelevan/naimisissa olevan naiskaverini kanssa ja vastaan kävelee mies, miksi tämän naisen on pakko tokaista minulle, että tossa on sulle mies. Siis mit vit? Karkauspäivänä kysellään työpaikalla tökerönä, että no saitkos rukkaset? Koska (hah-hah) karkauspäivä on AINUT päivä, kun nainen voi kosia. Joo, keskiajalla ehkä. Jos puhutaan jostain julkisuuden henkilöstä varattujen naisten kanssa (esim. Esko Eerikäinen) alkaa heti kommentointi, että siinähän on sulle mies. Sekin on sinkku.

Jotkut ihmiset alkavat täysin pyytämättä neuvoa miten se mies kalastetaan. Kato, älä oo niin vaativa, vaatimaton, ujo, suulas, saamaton, laiska, yksinviihtyvä, liian hyvin ystävien parissa viihtyvä, urakeskeinen, kunnianhimoton jne. Ei saisi olla oikein minkäänlainen, kun se on este miehen saamiselle. Ja iästä tämä ei johdu, olen 51 vuotta ja edelleen saan näitä typeriä neuvoja. Olen eronnut 5 vuotta sitten enkä ole seurustelevaa tyyppiä. Minulla ei ole tarvetta hankkia poikaystävää vain näön vuoksi. Nautin yksin asumisesta enkä tarvitse väkisin ketään. Tunnen tusinoittain ihmisiä, joiden on vaikea olla yksin ja joille kelpaa "ihan kiva" mies. Onhan se tyhjää parempi. Itse en ole sellainen. Olen fyysisesti viehättävä, että kyse ei ole siitäkään, etten "saisi" miestä.

Mistä ihmeestä tämä käytös johtuu? Miksi varattujen naisten on niin vaikea niellä sitä, että joku ei ole parisuhteessa? Tämä pöyristyttävä ja ylimielinen käytös vaivaa siis vain varattuja naisia, ei miehiä. Onko taustalla kateus vai mikä ihme? Onko sanottava rumasti takaisin, että aletaan nähdä tuollainen käytös sellaisena, mitä se on: loukkaavana ja alentavana.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinulla on tuollaisia kavereita?

Minun kaverit eivät käyttäydy noin.

Vierailija
2/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryksiä. Yksinkertaisesti typeryksiä.

Vaihtaisin aina vaan puheenaihetta enkä sanoisi mitään, se lienee paras ratkaisu tuollaiseen.

Turha tuollaisille sanoa mitään, pahimmillaan saisivat siitä vaan jotain vahvistusta pakotukselleen (tyyliin ”ahaa, tää sen sinkkuus on sille niin kipeä asia, ettei aiheesta saa edes vitsailla” tms.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät saada onnellisen sinkun samaan lankaan kuin ovat itse joutuneet. Eli kateus.

Vierailija
4/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vaan kertomaan hyvin rasvaisia yksityiskohtaisia juttuja omasta päästäsi villeistä mieskuvioista. Kunnolla värikynää mukaan. Puhut suu vaahdoten hullun kiilllot silmissä ja päälle aina kun sinkkuutesi tulee esiin. Tyylin viime viikolla kävin Pekan luona dippaamassa lenkkiä soosiin munat vaan lätisi piparia vasten ja roiskui ja suihkusi lopuksi oikein kunnolla. Vartin päästä piti saada lisää lenkkiä ja laitettiin samalla patukkaa suklaa rasiaan... Jatkat tätä loputtomiin kunnes se toinen hiljenee.

Vierailija
5/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kokemuksen mukaan tuota harjoittavat vanhemmat, suurten ikäluokkien naiset. Luultavasti siksi, koska heidän nuoruudessaan naimisiinmeno oli todella tärkeää. Eivät ymmärrä, että joku ylipäätään haluaa elää sinkkuna.

Vierailija
6/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua niin tuttua. Sekä sukulaiset että kaverit tekee tota, tosin harvoin ollakseen ilkeitä, vaan siitä syystä, että monelle, edelleen, romanttinen rakkaus on sitä ainoaa oikeaa rakkautta / onnen lähde / pyrkimys ja haave jota kohti kaikkien pitäisi haluta (mikä ei tietystikään pidä paikkaansa). Välittävät ja haluavat että olen onnellinen, mutta tekevät sen typerällä tavalla. 

Vierailija
7/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että tuntemasi varatut naiset ovat tuollaisia. Usko pois, ei me kaikki olla. Jotkut on kasvaneet siihen, että kokevat oikeudekseen puuttua toisten elämään ja valintoihin. Niillä on jähmeät käsitykset siitä, miten kuuluu elää. Ei ole helppoa elää pikkusielujen ympäröimänä, vaikka olisi varattukin. 

T. Epäsovinnaisesti elävä, vaikka parisuhde löytyykin

Vierailija
8/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki parempia kavereita.

Vierailija
9/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitossa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät saada onnellisen sinkun samaan lankaan kuin ovat itse joutuneet. Eli kateus.

Vitutt. Sinkkunainen, joka ei saa miestä, on surkimusten surkimus.

Miksi ihmeessä luulet että kaikki naiset haluaa miehen? Kun luen näiden ressukkamiesten ulinaa täällä en ihmettele yhtään jos naiset päättää olla sinkkuja.

M52

Vierailija
10/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, kun parisuhde onni alkaa hiipumaan, niin kuittailut loppuu samalla.

Vierailija
11/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää niiden naisten miehet, joiden naiset kommentoivat sinkkuja tyyliin "voi voi kun tuo nainen on yksin". Siitä tulee niin selväksi, että kyseinen nainen on miehen kanssa vain siksi, että "on edes joku". Henkilöllä ei ole väliä.

Vierailija
12/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olén elämän varrella karsinut tuttavistani kaikki typerykset ja se on kyllä helpottavaa. Työpaikalla voi vastata hiljaisuudella. Kaveripiiri on pienentynyt mutta se on ihan ok. Voihan niille vastata myös samalla mitalla tyyliin että miten sinun rakkauselämäsi laita on ja ladata yksityisasioihin meneviä kysymyksiä, yleensä hiljenevät siinä vaiheessa.

Vierailija
13/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typeryksiä. Yksinkertaisesti typeryksiä.

Vaihtaisin aina vaan puheenaihetta enkä sanoisi mitään, se lienee paras ratkaisu tuollaiseen.

Turha tuollaisille sanoa mitään, pahimmillaan saisivat siitä vaan jotain vahvistusta pakotukselleen (tyyliin ”ahaa, tää sen sinkkuus on sille niin kipeä asia, ettei aiheesta saa edes vitsailla” tms.).

Olen näin tehnytkin, mutta ei auta. Sama aihe tulee hetken kuluttua esiin. Eikä tuollaista käyttäytymistä jaksa vuosikausia. Tekee mieli vittuilla nyt takasin. Alentuvaa käyttäytymistä ei voi sietää, vaan herää vihan tunne.

Ja joku viisastelija kyseli miksi minulla on tuollaisia kavereita. Pitäisikö kaverit pistää kiertoon vain siitä syystä, että en pidä heidän asenteestaan siviilisäätyäni kohtaan? Ja työkavereita ei voi pistää mäkeen, siitä päättää toimitusjohtaja. 

Vierailija
14/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60+ ja mieheni 70+, nykyään monisairas ja vaivainen. Jos hän lähtee täältä ennen minua, niin tuskinpa ryhtyisin etsimään uutta vain jotta saisin sanoa olevani parisuhteessa. Luultavasti eläisin ihan tyytyväisenä sinkkuna lopun ikääni välillä häntä muistellen.

Vierailija
15/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi kärsivät liiallisesta kiltteydestä, joka johtuu tiiviistä ydiperheestä ja korkeista tavoitteista elämässä. Haluavat yliauttaa sinua kiltiksi myös.

Vierailija
16/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä työpaikassa oli noita naisia. Milleniaaleja eli nuoria, ei boomereita ja ite olin n 50v. Hehheh.

Vierailija
17/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tyhmiä kavereita. Ei tuo ole normaalia. Ei ainakaan oikeasti aikuisilla ihmisillä.

Vierailija
18/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on, kun alkavat "myydä" sua jollekin miehelle baarissa ("täs ois tää Mirkku, hän on sinkku, kelpaisko sulle?). Aivan käsittämättömän ilkeetä.

Noille pitäisi ruveta härskisti heittämään joka väliin jotain, että "millon sä pääset eroon siitä sun vätyksestä siellä sun kotona?", "voi sua raukkaa, kun sun täytyy sen miehes lupa kaikkeen pyytää", "Etkö itsenäisesti selviä mistään, kun sun tarvii sen miehes kans olla?" tms.

Vierailija
19/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, muistan et joskus työpaikalla työkaveri alkoi mullr kommentoimaan, että "sitten tiedät kun olet ollut pitkässä parisuhteessa" työkaveri oli joku kolmekymppinen ja seurustellut kolme vuotta. En ollut silloin työpaikallanlertonut työkavereille mitään oikeastaan yksityiselämästäni, mä olin 26v ja mulla oli 8 vuotinen parosuhde jossa oli sillä hetkellä vaikeuksia ja päättyi vähän myöhemmin eroon. Mutta joo, ihan kummallisia oletuksia tehdään kun OLETETAAN toisen olevan sinkku.

Vierailija
20/113 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kokemuksen mukaan tuota harjoittavat vanhemmat, suurten ikäluokkien naiset. Luultavasti siksi, koska heidän nuoruudessaan naimisiinmeno oli todella tärkeää. Eivät ymmärrä, että joku ylipäätään haluaa elää sinkkuna.

juuri näin. Ei ongelma nuorten keskuudessa. Huvittaa muutamien keski-ikästen työpaikka keskustelet yhden nuoren sinkkunaisen kanssa: onko jo löytynyt joku? Onko ollut treffejä? Ei ihminen voi olla yksin onnellinen jne.. tämän yhdenkin mies on kaikkien tietämä juoppolalli, ketä useasti tavattu kaupungilla katkenneena puistonpenkillä tai pubissa vieraan naisen kanssa.. itse olen päässyt helpommalla kun sanoin statukseksi parisuhteessa. Miestä on riesaksi ota enää ikinä, onnellinen kahden aikuisen lapsi olen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme