Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMASUJEN TORSTAI** (on toivoa täynnä)

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kotiuduttu :) Olo on ERITTÄIN onnellinen, mutta pää on vielä vähän pökkerössä. Kaikki kävin niin odottamatta.

TYTTÖ SYNTYI 24.9. KLO 19.31 (rv 36 + 5)

3480 g, 50 cm

Voimme kaikki oikein mainiosti. En jaksa lukea pinoja, keskityn niihin tässä kun maltan pysyä vauvan vierestä poissa. Ketähän kaikkea on jo synnyttänyt...

bernuski ja pieni tyttönen :)

Vierailija
42/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon onnea mutsikalle ja bernuskille tyttövauvojen johdosta! Nythän näitä vauvauutisia alkoi tippumaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat vauvantuoksuiset onnittelut.

Mukavaa kun saa kokoajan onnitella.

Vauvoja senkun satelee :)

Ketsupille paljon voimia. Toivotaan ettei olisi vauvalla mitään vakavaa.

Minulle lääkäri soitti tänään yllättäen, ei ollut puhetta että edes soittasi.

Mutta kilpirauhasarvoissa oli pientä heittoa, jota ei ole vielä ollut missään vaiheessa,

lääkeannostusta jouduttiin vähän nostamaan.

Taitaa vauva viedä niin paljon energiaa, ettei kilpparitkaan jaksa pumpata.

Mutta muutoin oli onneksi kaikki ollut kunnossa,

eiköhän nuo arvotkin tasaannu taas.

Synnytyksen jälkeen vasta katsotaan uudelleen,

sillon ne heittää varmaan ihan häränpyllyä.

Täälläkin jo odotellaan lähtöä sairaalaan, vaikkei vielä oikeestaan kiire oliskaan,

vatsa ollut tosi kummallinen muutaman päivän ja supistelee sillon tällön, ei mitään kivuliaita suppareita kylläkään.

Mutta katsotaan,

jospa pian pääsiskin lähtemään.

Yksi tuttava povasi mulle ens torstaita, lähtö tulisi kuulemma ennen kello kuutta aamulla, että mieskin olisi vielä kotona ;)

Huomenna neuvolaan,

nyt sitten tarkkaillaan että vauva pysyisi raivotarjonnassa.

Zimppu ja masukki 37+2

Vierailija
44/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa,nyt näitä alkaa sataa.

Oliko Bernuski sulla yhtään aavistusta että syntyis noin etuajassa?

Iso ainakin oli jo =) Eikö sulle ennusteltukin isompaa vauvelia ?

Wades

Vierailija
45/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

bernuskille myös täältä oikein isot vauvantuoksuiset onnittelut!

ihanaa kun tulee näitä uutisia:)

omaa uutistaan vielä odotteleva fiikuna ja mytty rv 38+1

Vierailija
46/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA ihan kaikille lapsukaisen saaneille, vanhemmille ja nyt uusille:D

AlkoholiG: Hirvittävän harvoin meillä on kumpikaan edes sitä yhtäkään olutta ottanut, mutta varulta oon kuiteski vielä ilmottanu et nyt ei kyllä tarttis enää mihinkään humputteluihin lähtä :D

oon lukenu kyllä pinot joka päivä ja just luin tämänki, mutta en muka enää yhtään muista mistä on puhuttu, puhunpa siis vain itestä:)

(.) Ja en suostu uskomaan tuohon kuukautiskierto juttuun, mulla nimittäin jopa 36 pvän kierto, ja sillonhan se menis paljonki yli. En suostu siihen:)

Vaikka ei oo LA vielä etes menny, niin on kyllä uskomatonta miten malttamaton sitä voi olla. Haluaisin sen pienen nyt ihan heti! Kaikenlaisia pieniä poltteluja ja kipristelyjä on ollut jo noin viikon verran, mutta tilannetta kohdunsuulla en tiedä, ku tutkimuksesta on aikaa ja sitä ennen ei ollut ollut mitään supisteluja tai muuta.. Muutenkaan en oikein osaa tulkita kaikkia kipuja/tuntoja jota kohdussa tuntuu, mutta kun se kovaksi menee niin eikö se ole supistus?

Supistukset ei kuitenkaan oo ollu kivuliaita, niin en oo ollenkaan edes miettinyt kauanko ne aina kestää ja kuinka usein tulee.

Viime yönä olin ensimmäistä kertaa todella kipeä ja meninkin joskus 5 aikaan suihkuun. Kivut oli sellasia menkkakivun tyylisiä. Oon kaveriporukan ensimmäinen lapsen saaja, joten tietoja/kokemuksia ei oikein mistään saa! Mutta ehkä tämä tästä:) Onneksi täältä ainaski saa apuja jos tarvii, ja jos osaa kysyä:)

Saara rv 39+1 !! :D

Vierailija
47/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näitä tosiaan rupeaa tulemaan. Hauskaa!!

Mamseli

Vierailija
48/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uudelle lokavauvalle ja tietenkin bernuskille! Ihanaa tosiaan päästä onnittelemaan taas!

Alkoholi ei meilläkään ole juuri ongelma. Isäntä saattaa ottaa 3-5 kertaa vuodessa ja ehkä kerran vuodessa niin, että olisi sika-kännissä ;) Eikä ole kyllä enää kuukauteen ollut mielessäkään, että uskaltaisi ottaa, ettei vaan jäisi sen takia synnytys väliin.

Coe kyseli siitä, kuka ei haluaisi vielä vauvan syntyvän. Mä oon vähän väliä sitä, mieltä, että ei vaan vielä syntyisi. Ja sitten taas tulee niitä hetkiä, että toivoisi pikkuisen jo olevan sylissä. Jotenkin vaan haluan lykätä sitä syntymää koko ajan vähän pidemmälle, kun pelottaa, että se vauva-aika menee niin nopeasti ohi. Joo-tiedetään, naiset ei osaa päättää..... ;)

Jotain muuta piti vielä kommentoida, mut ei taas muistu mieleen. On nää pinot kyllä nykyään jo sen verran pitkiä... Noh, palataan, jos muistuu mieleen.

Tuike ja vaavi 38+6 (huomenna TAAS yksi viikko täynnä!)

Vierailija
49/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Bernuskille tyttövauvasta! Hyvän kokoinen neiti, vaikka viikkoja olikin vielä aikas vähän.

S-I ja masussa sitkeästi viihtyvä Lumikukka 39+2

Vierailija
50/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos minua onnitelleille ja peukkua pitäneille, päänsärky ei ole enää uusiutunut ja olen voinut hoitaa vauvaa, ihanaa :)

Elin näköjään eilen jo torstaita, joten vauva onkin vasta tänään 6vrk vanha, anteeksi sekaannus!

Oli kyllä tosiaan mahtava synnytys, toivon teistä jokaiselle yhtä helppoa ja nopeaa :)

Kurkkaan jo vauvapuolelle onko meitä sinne eksynyt! Sinne vaan kaikki kuulumisia kertomaan :)

-Lupicaia ja tyttö, vasta tänään siis 6 vrk....

Vierailija
51/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/52 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä vauvoja alkaa sitten tosissaan syntyä.. Ihanaa! Eli paljon onnea vielä Mutsikalle, Bernuskille ja Lupicaialle! Kiva kuulla, että Lupicaian synnytys mennyt niin hyvin :).